Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Rollen

Rollen

1 2 3
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 april 2010 - 18:58:
Ja, alweer. Blame Kol this time!
Oké, nee, dat kan ik niet over mijn hart krijgen.
Maar du-hus...
Ik begin weeral maar eens een verhaal (geen fanfiction) en voor wie mijn Stand Alone voor de wedstrijd van Dorien heeft gelezen, De Kleine Blonde Dood, het gaat ongeveer zo alleen nog wat aangepast en breder uitgedacht etc.
Deze keer staan veel dingen al vast.
(:

Doodwerker (Regio Vlaanderen + Brussel)

Vrije Doodwerker

Schrijver

Muzikante

Sensatiejournalist

Studente aan de hoge school

Student + studente (Tweeling)

Leerkracht
Naam;
Geslacht;
Leeftijd;
Uiterlijk;
Karakter;
Verleden;
Extra;

Huismoeder

Bibliothecaris

Kind

Pas afgestudeerde



xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 13 april 2010 - 19:09:
>< aight een dude dus.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 13 april 2010 - 19:19:
Echte naam; oké. nou. ik. hebgéénidee. sorry. :x
Schuilnaam; enhierhetzelfde. maarjijbenttochveelbeterinnamendanik.
Geslacht; m/v/o - zoalsjijzei. maar meestal vrouwelijk.
Karakter; Stil, rustig, nooit echt aanwezig. Ze voelt zich te vaak schuldig, ookal heeft ze niet echt iets gedaan. Ze is bang dat ze altijd alles verprutst, en juist daarom doet ze dat ook. Soms, heel soms, vooral als ze wat gedronken heeft, eigenlijk, zegt ze nog weleens wat, maar eigenlijk probeert ze zo min mogelijk uit haar mond te krijgen. Ze kan geweldig zingen, maar niemand weet het. Ze is eigenlijk helemaal geen type om mensen te vermoorden, en juist daarom weer wel. Zolang ze ze niet dood ziet gaan, maar snel genoeg weg kan lopen zal ze het best willen doen. Ze denkt dat als iémand al die mensen toch dood zal moeten laten gaan, zij het net zo goed kan zijn. En bovendien is dood zijn zo slecht nog niet.
Verleden; Geboren in een klein huisje aan zee, de beste ouders die een kind zich maar wensen kan. Alhoewel - ze droegen geen ofliantenkostuumpjes en konden geen dropveters uit hun vingertoppen laten schieten, maar als het ze niet ontzettend veel moeite had gekost hadden ze het gedaan. Ze ging het huis uit toen ze achttien was, om samen te gaan wonen met een oude bekende. Niet zozeer haar grote liefde, maar hij kon ermee door en beter zou ze toch niet krijgen. Dat dí¡cht ze tenminste. Op haar eenentwintigste ontmoette ze een ander. Hij en zij werden smoorverliefd op elkaar, maar ze durfde haar huisgenoot niet te dumpen, omdat hij dan zou weten dat ze hem al die tijd voorgelogen had. Dus ze deed het enige wat voor haar mogelijk leek - geen van beide de waarheid vertellen. Na een jaar of twee iedere dag van de een naar de ander te rennen werd ze het zat. Ze vertelde degene met wie ze samenwoonde alles, en hij zette haar zijn huis uit. Twee dagen later dumpte de andere man haar voor een muzieklerares op een school voor gehandicapten. Naar haar ouders gaan was voor haar geen optie, dus logeerde ze een tijdje bij een vriendin. Drie jaar later ontdekte ze dat de samenwoon-man zelfmoord had gepleegd, dat de man die haar gedumpt had onder een tram was gekomen, en dat haar vader overleden was aan een allergische reactie op een bijensteek. Een jaar later overleden haar oude geschiedenislerares, haar hond, een van haar vrienden, haar neefje, haar moeder, en haar tante. Kortom; iedereen in haar buurt ging dood. Ze begon te denken dat het allemaal haar schuld was, dat iedereen die ze aankeek doodging, en sloot zichzelf op in een kraakpand. Een paar jaar later pleegde ze zelfmoord, omdat er een vlinder naar binnen was gevlogen en plots levenloos op de vloer gevallen was.
Lievelingsuiterlijk; Witblond haar tot op haar schouders, lichte blauwe ogen. Vrij klein, met die zo'n gebroken-porselein-huid. Haar gezicht, meestal half achter haar haar verscholen, is dat van een doorsnee tienjarige. Maar dan ook alleen haar gezicht - haar ogen zouden het best bij een oude vrouw passen. Verder draagt ze graag ouderwetse jurkjes, heeft ze een vreemde fascinatie voor linten, en ze zou nog liever voor de tweede keer doodgaan dan schoenen dragen.
Extra; die eh. dieiserniet. ^^''

zo. nou. zoiets. denkik. eenbeetje. ^^''

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 13 april 2010 - 19:44:
Vrije Doodwerker (De Dood dus, maar een andere. Het verhaal zit nogal moeilijk in elkaar, sorry. Houdt dus maar gewoon in gedachte, het is iemand die vrij van uiterlijk en geslacht kan veranderen en mensen moet vermoorden, niet zoals een huurmoordenaar, hij/zij kan het laten lijken op elke dood die hij/zij maar wenst. Dus ook natuurlijke dood.)
Echte naam; Kisser of Death
Schuilnaam; Dario
Geslacht; m/v/o (You know. ^^) Man
Karakter; (Er moet iets van een pestkop inzitten.) Zwoel, Sexy, Sluw, hij is liever op de achtergrond, soms kan die heel erg aardig zijn en ook een flinke prater. Maar het liefst is die bij zichzelf een boek lezen ofzo.
Verleden; (Moet vroeger een man geweest zijn!) toen die jong was, was heel erg verliefd op een meisje in zijn klas, ze raakte bevriend en zelf verliefd. Voor het schoolbal had hij haar gevraagt
En ze zei ja (dooh) ze vonden het allebij geweldig, toen hij haar kuste, was alles goed toen ze opeens begon te hoesten en erg bleek werd. Ze stierf in zijn armen, de dokter zeiden dat het een soort gif was wat niet door hem kwam. Maar op zijn 20ste ontmoeten hij een andere vrouw Mara. Toen hij haar kuste gebeurde het precies hetzelfde als bij zijn vorige liefde. Toen hij zijn ouders vertelde verklaarde ze hem voor gek. Zelf de dokter geloofde hem niet. hij kuste de dokter om te bewijzen dat hij gelijk had. 5 minuten was er niks en zei ze nog dat het gewoon onzin was tot dat ze bloed hoesten en harde hartkloppingen kreeg. Haar laatste worden waren dat zijn waanzin klopte. Zijn moeder wou hem niet meer in de buurt hebben omdat ze misschien ooit als ze hem zou aanraken zou sterven. Sinds dien vetrok hij uit huis en woonde op zijn eigen. De mensen in de buurt noemden hem de Kisser of Death. Ze gingen hem achterna om hem te vermoorden. Hij verhuisde uit het dorpje en kwam in een ander dropje terecht. Waar hij Rin ontmoeten. Hij wou haar niet kussen maar ze geloofde dat het wel kon en kuste hem op zijn lippen. Er gebeurde niks. Bleek Rin het zelfde probleem gehad te hebben. Later toen ze bloedingen kreeg en veel last kreeg van duizeligheid en nog meer verschijnselen leek het dat ze kanker had. Ze stierf ook uiteindelijk en zo bleef hij over.
Hij ging naar een wetenschapper genaamd Henderiks (verzinsol) die hem had onderzocht had iets raars ondekt dat hij niet normaal was. Hij twijfelde wel of die eigenlijk wel levend was. Wat er met hem is, is nog niet duidelijk
Lievelingsuiterlijk (daarmee bedoel ik hoe hij eruit ziet als hij niet bezig is met een van zijn taken);
Zwart haar als ravenveren, grijze ogen haast silver met licht blauw laagje, brede schouders, gespierd lichaam, 1.85
Extra; >< niet dat ik weet?

let niet op de fouten erin? je snap het wel denk ik!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 april 2010 - 20:00:
@Kol en Suki: Ze zijn goed, maar ik ga er nog wat aan sleutelen zodat het beter in het verhaal past.
@Suk: Jouw dude is eng. En nogal onmogelijk.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 13 april 2010 - 20:31:
Kay ik hou van Onmogelijk :'3 weetje togh!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 april 2010 - 23:16:
Ik heb even snel het kind zelf gedaan, omdat ik haar nodig heb.

http://fc03.deviantart.net/fs38/i/2008/321/4/b/Lonely_kid___by_simplytaken.jpg
Naam; Marie Ellen Gommers
Geslacht; v
Leeftijd; 7
Uiterlijk; Heel klein voor haar leeftijd. Grijze ogen met een duistere glans erover, vuilblond haar tot haar schouders, hele lichte wenkbrauwen.
Karakter; Doordat ze autisme heeft, sluit ze zich af van de buitenwereld. Ze zit vaak lange tijd in haar eentje te spelen, en praat dan tegen zichzelf of een ingebeeld vriendje (waar ze er veel van heeft). Ze wordt best snel boos, vooral als mensen zich met haar gaan moeien. Voor zo'n jonge leeftijd echt heel zelfstandig.
Verleden; Door haar autisme altijd heel erg in de gaten gehouden door haar ouders, is enig kind maar had ook een jongere broer kunnen hebben, haar moeder had echter een miskraam. Al haar nichten en neven negeren haar op familiefeestjes omdat ze die rare is.
Extra; /

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 april 2010 - 9:55:
Pas afgestudeerde
Naam; Aimee (verzin zelf maar achternaam)
Geslacht; Vrouwelijk
Leeftijd; 21
Uiterlijk; Ogen: Bruin bijna zwart. Haar: Heel wit met rechte pony (lady gaga haar) draagt kleding kleuren die niet bij elkaar matchen maar zij trekt het gewoon aan. En onder alles ECHT ALLES wat ze aan trekt All stars. NOOIT!! andere schoenen. 1 Tattoo: Een groepje sterren op haar voet die naar boven lopen net iets hoger dan haar enkel. Piercings: oorbellen, navelpiercing, en een neuspiercing. Gewicht: ongv 47 kilo. (heel dun dus) Lengte: 1.78m
Karakter; Is altijd heel vrolijk, kan goed tekenen, is sociaal en komt voor haar mening uit! Maar als ze over haar verleden beginnen (waar ze niets over verteld) dan slaat ze dicht en zegt ze niets meer terug.
Verleden; Ze is enigst kind, haar ouders konden niet voor haar zorgen en hebben haar toen ze 1,5 was in een weeshuis gestopt in Berlijn. Ze heeft al een aan tal keren in de gevangenis gezeten voor diefstal van juwelen. Ze woont nu sinds enkele jaren op zich zelf in een klein apartementje net even buiten berlijn.
Extra; Ze heeft een kat die ze overal naar toe neemt (Moon) Hij is pikzwart met om 1 oogje een spierwit rondje. (rechter oog).

xxxx. Yaraa

Hopelijk speelt ze erin.

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 14 april 2010 - 15:01:
ehh
vul ik deze in;
Pas afgestudeerde
Naam; Joris
Geslacht; m
Leeftijd; 24
Uiterlijk; wijde broek, allstars, shirt met vest erover, bruin, kort haar, bruine ogen, lang, normaal postuur.
Karakter; Aardig, spontaan, maar vaak ook verlegen.
Verleden; Ging altijd goed op school, maar was wel vaak eenzaam, hij had erg weinig vrienden.
Extra; Kan een heleboel met computers; films bewerken, photoshoppen, animaties maken, enz. Dit was dan ook zijn studie.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 19 april 2010 - 22:18:
Eh, ik maak er morgen wel een ^^

Edit: Ehh, de lijst moet geloof ik bijgewerkt worden. Ik weet nu namelijk niet wat er nog open staat

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 april 2010 - 9:12:
Het is nu bijgewerkt.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 20 april 2010 - 15:26:
Huismoeder
Naam; Ismarelda Doublé (Ik wou eigenlijk zelf ooit gebruiken ma boeie)
Geslacht; v
Leeftijd; 32
Uiterlijk;
http://mumbojumbo89.deviantart.com/art/This-love-98010537
Karakter; Normaal Typje, ze houd van haar 2 kinderen,is nog steeds
wel een party animal, drinken kan ze ook wel.
Verleden; vroeg had ze echt een hekel aan iemand die Ryan heete.
hij mocht haar eigenlijk ook niet. maar door vele gebeurtenissen.
werden ze verliefd en trouwde zelf ^,^!.
en kregen dus 2 kinderen.
Extra;
Nein !


die verleden weetjewel.. was eigenlijk een idee van mij
maar dan langer o_o NIET ZO KORT x'd
Maar kon me nie schele deed er togh niks mee.
dus AJUUS!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 23 april 2010 - 7:01:
De studente aan de hoge school is nog niet opgeëist, toch? Dan neem ik die

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 23 april 2010 - 12:44:
ligt het aan mij of doet opeens iedereen als topic naam : Rollen?

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 23 april 2010 - 17:29:
Daar dacht ik dus ook net aan.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 april 2010 - 17:35:
Haha, ik niet. x]



1 2 3