Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Rollen

Rollen

1 2 3
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 april 2010 - 18:58:
Ja, alweer. Blame Kol this time!
Oké, nee, dat kan ik niet over mijn hart krijgen.
Maar du-hus...
Ik begin weeral maar eens een verhaal (geen fanfiction) en voor wie mijn Stand Alone voor de wedstrijd van Dorien heeft gelezen, De Kleine Blonde Dood, het gaat ongeveer zo alleen nog wat aangepast en breder uitgedacht etc.
Deze keer staan veel dingen al vast.
(:

Doodwerker (Regio Vlaanderen + Brussel)

Vrije Doodwerker

Schrijver

Muzikante

Sensatiejournalist

Studente aan de hoge school

Student + studente (Tweeling)

Leerkracht
Naam;
Geslacht;
Leeftijd;
Uiterlijk;
Karakter;
Verleden;
Extra;

Huismoeder

Bibliothecaris

Kind

Pas afgestudeerde



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 mei 2010 - 18:47:
@YarahartBill: Ik heb haar wat aangepast, voornamelijk haar verleden, zodat ze in mijn verhaal past zoals ik het ongeveer in gedachten had. Ze is heel leuk! (':
@Daniëlle: Ik heb er even bij gezet dat ze geclaimd is. ^^

Sorry voor de dubbelpost, maar ik heb die laatste twee personages nodig en ik ben echt inspiratieloos dus kan ze zelf niet bedenken.

Ik zal die mensen echter wel voor eeuwig dankbaar zijn! <3

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 28 mei 2010 - 19:23:
Hihii,
is goed hoor.
ben benieuwd!!

xxxxx. <33

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 30 juni 2010 - 20:17:
Student(e) aan de hoge school
Naam; Brenda Goois
Geslacht; Vrouw
Leeftijd; 19
Uiterlijk; Van zichzelf vrij bleek. Haar lange haar is zwart geverfd. Ze heeft grijze ogen en een vrij spitse neus. Niet zo lang [ong. 1.60], weinig vrouwelijke vormen. Ze is geobsedeerd door goths, maar durft zich niet zo te kleden als ze zelf zou willen. Daarom houdt ze het redelijk normaal, maar draagt ze voornamelijk zwart. Haar ogen zijn meestal omrandt met zware, zwarte make-up.
Karakter; Brenda is een nogal stil meisje. Als ze door haar uiterlijk niet opviel zou ze praktisch onzichtbaar zijn geweest. Ze vertrouwt mensen niet snel en pas als ze iemand helemaal vertrouwt durft ze zichzelf en eerlijk te zijn. Maar zodra je haar vertrouwen schaadt zal ze je nooit vergeven.
Soms is ze erg goed in luisteren, maar vaak zit ze tijdens colleges te dagdromen.
Verleden; Brenda heeft een enorme obsessie voor goths. Die begon bij het orkest waar ze dwarsfluit in speelde. Er zat een goth bij, Geraldine van 17 [Brenda was 14 toen ze met het orkest begon]. Ze fascineerde Brenda en wakkerde daardoor Brenda’s obsessie aan.
Extra; Studeert Literatuurwetenschap.

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 1 juli 2010 - 8:26:
Bibliothecaris
Naam; Mr Cressle (Niemand weet zijn voornaam)
Geslacht; m
Leeftijd; 82
Uiterlijk; Grijszwart haar, Veel rimpels op voorhoofd en onder de ogen redelijk naar beneden getrokken huid. Licht getint.
Karakter; Heel erg saai, houd zich aan regels van nog voor de sixties, en nog helemaal ondersteboven van de 2e wereldoorlog die hij meegemaakt heeft, er in zichzelf gekropen en snel beledigt, hij haat het als je je niet netjes gedraagd.
Hij wil alles snel geregeld hebben. Hij is niet met pensioen omdat hij erin geloofd dat je je hele leven door moet werken.
Verleden; Heeft 2e wereldoorlog meegemaakt, en is daarom erg geintresseerd over boeken daarover. Hij is joods en heeft dus moeten schuilen voor de Duitsers.
Dat heeft indruk op hem gemaakt en hem kapot gemaakt, hij heeft familie verloren , en vrienden.
Extra; -



1 2 3