Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Tokio Hotel; Hoe lang nog?

Tokio Hotel; Hoe lang nog?

1 2 3 4
Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 26 okt 2008 - 10:42:
Helleuw;

Op Quizlet was er al zo'n topic geopend,
Maar ik ben ook even benieuwd naar wat jí¹llie denken.

Dus;
Hoelang denk jij dat Tokio Hotel nog bij elkaar zal blijven?

Ik denk totdat hun contract verlopen is x)



achiestalker
achiestalker

achiestalker is offline

[57]
achiestalker zei op 24 jan 2009 - 23:41:
Ik hoop eigenlijk dat de muziek verdwijnt uit Europa, het is hier nu even stil en dat mag zo blijven. Want écht waar ik hoop niet lang meer

SpamTijger
SpamTijger

SpamTijger is offline

[341]
SpamTijger zei op 25 jan 2009 - 13:38:
Ik hoop eigenlijk dat de muziek verdwijnt uit Europa, het is hier nu even stil en dat mag zo blijven. Want écht waar ik hoop niet lang meer

Ik hoop dan dat jou zac bij vanessa blijft

KIKAxSLET
KIKAxSLET

KIKAxSLET is offline

[265]
KIKAxSLET zei op 25 jan 2009 - 15:13:
(...)
Ik hoop dan dat jou zac bij vanessa blijft

Whaha! [/ligt plat, and i don't know why]

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 april 2009 - 22:12:
Ik denk dat ze te lang gaan blijven teren op hun teenie-rock-imago. Hun fans gaan opgroeien en de nieuwe generatie zal andere bands zoeken. Binnen de twee jaar waait Tokio Hotel over, maar ik denk niet dat ze gaan kappen. Volgens mij wordt het zoiets als The Offspring, ze geven nog eens een best-off album uit en houden zich intussen jaren stil, en dan gaan ze opeens weer verschijnen met een échte sound, een uitgedacht idee en een uitstraling die bij hen past. Want srsly, ze worden te gemaakt. En wat wil je, het zijn kinderen. Hell, de Kaulitz-twins zijn maar een half jaar ouder dan ik, ze zouden bij mij in de klas kunnen zitten. En ik zeg het, mijn klasgenoten zijn verre van volwassen...
Die vier zijn zo snel moeten opgroeien, mee met hun band en hun succes, dat ze ergens een stuk ontwikkeling gemist hebben, dat kan niet anders. Ze waren te jong, einde verhaal, en dit kunnen ze niet overleven. Ze willen te graag, en te veel in één keer. Binnen het jaar heeft één van de vier een burn-out, ik gok op Bill, als frontman heeft hij het sowieso al zwaar te verduren. Rockstar life ain't rock 'n roll, zeker niet op die leeftijd. Die jongens worden geleefd door hun management en hun tourschema omdat ze te jong zijn om dit aan te kunnen.
Ik hoop eigenlijk dat ze eruit stappen, hetzij met een grote knal of zachtjes uitdoven. Fingers crossed dat ze er niet teveel kleerscheuren aan overhouden, maar Tokio Hotel zal nooit een blijver zijn. Maar ik geloof wel dat ze samen gaan blijven en muziek gaan blijven maken, dat is iets wat ze volgens mij oprecht graag doen. Met de ervaringen die ze hieraan zullen opdoen kunnen ze misschien over een jaar of vijf, zes echt beginnen, als ze er klaar voor zijn. Want eerlijk, ik wens niemand van 15-16-17 jaar het leven toe dat die jongens hebben gehad in de voorbije jaren.

THLover483
THLover483

THLover483 is offline

[16]
THLover483 zei op 9 april 2009 - 11:50:
Wel, dat kutUSA heeft de jungs in hun handen. Dus ze zullen nog lang niet stoppen. Omdat wij niet goed genoeg zijn blijkbaar. [ Snorry, ik ben daar razend over. ] En njaa, ik denk dat ze gewoon uit onze kant verdwijnen. Want het zijn twee broers én beste vrienden. Ik denk niet dat je dat snel uit elkaar krijgt. Ik denk dat ze gewoon uitsterven. Of er moet er eentje het loodje leggen..


Hahaha jaaaa als Gustav nou gewoon niet meer door een tram wordt aangereden dan komt het helemaal goed!

THxDORIEN
THxDORIEN is offline

[323]
THxDORIEN zei op 9 april 2009 - 14:03:
Ik denk dat ze te lang gaan blijven teren op hun teenie-rock-imago. Hun fans gaan opgroeien en de nieuwe generatie zal andere bands zoeken. Binnen de twee jaar waait Tokio Hotel over, maar ik denk niet dat ze gaan kappen. Volgens mij wordt het zoiets als The Offspring, ze geven nog eens een best-off album uit en houden zich intussen jaren stil, en dan gaan ze opeens weer verschijnen met een échte sound, een uitgedacht idee en een uitstraling die bij hen past. Want srsly, ze worden te gemaakt. En wat wil je, het zijn kinderen. Hell, de Kaulitz-twins zijn maar een half jaar ouder dan ik, ze zouden bij mij in de klas kunnen zitten. En ik zeg het, mijn klasgenoten zijn verre van volwassen...
Die vier zijn zo snel moeten opgroeien, mee met hun band en hun succes, dat ze ergens een stuk ontwikkeling gemist hebben, dat kan niet anders. Ze waren te jong, einde verhaal, en dit kunnen ze niet overleven. Ze willen te graag, en te veel in één keer. Binnen het jaar heeft één van de vier een burn-out, ik gok op Bill, als frontman heeft hij het sowieso al zwaar te verduren. Rockstar life ain't rock 'n roll, zeker niet op die leeftijd. Die jongens worden geleefd door hun management en hun tourschema omdat ze te jong zijn om dit aan te kunnen.
Ik hoop eigenlijk dat ze eruit stappen, hetzij met een grote knal of zachtjes uitdoven. Fingers crossed dat ze er niet teveel kleerscheuren aan overhouden, maar Tokio Hotel zal nooit een blijver zijn. Maar ik geloof wel dat ze samen gaan blijven en muziek gaan blijven maken, dat is iets wat ze volgens mij oprecht graag doen. Met de ervaringen die ze hieraan zullen opdoen kunnen ze misschien over een jaar of vijf, zes echt beginnen, als ze er klaar voor zijn. Want eerlijk, ik wens niemand van 15-16-17 jaar het leven toe dat die jongens hebben gehad in de voorbije jaren.


Woeeh. You go, girl.
Helemaal mee eens (:

Matix
Matix

Matix is offline

[16]
Matix zei op 9 april 2009 - 19:38:
Laaanggg!!! (Bill heeft zijn oude haar weer terug )

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 11 april 2009 - 16:42:
Stiekem vind ik dat alles wat in de topic gezegd is tegelijkertijd onzin én er zit een kern van waarheid in.
Tuurlijk, als iemand van TH het loodje legt dan is er even een mediahype en daarna is het over, dat is logisch. Maar laten we er vanuit gaan dat dat niet snel gebeurt.
En geruchten dat Bill anorexia heeft? Tja het zou kunnen, maar dat kun je dan ook denken van iemand die doodgewoon op straat rondloopt en een beetje mager is. Ik denk dat wí­j dat in ieder geval niet zouden kunnen weten. Wij zien hem op foto's , concerten, en we lezen uitspraken van hem in tijdschriften. Hoe kun je daar ooit uit opmaken of iemand een één of andere psygische ziekte heeft of niet. íls hij dat zou hebben, zou hij het echt niet zomaar in een intervieuw zeggen hoor.
En dat ze het te druk hebben en dat ze geen jeugd hebben gehad. Ja, een groot deel van hun jeugd hebben ze doorgebracht met concerten, muziek en ver van huis zijn. Maar dat was toch hun droom? Ze waren er echt niet aan begonnen als ze het niet echt wilden. Ik denk dat ze hun families wel gemist hebben, en dat het ze soms ook wel te veel werd. Maar er zullen toch ook wel mooie momenten zijn geweest? Momenten waarop ze het allemaal wél leuk vonden. Ik vind ook hiervan dat we dat niet kunnen weten. Wij zien ze niet iedere dag in het echt. En als we ze zien, staan ze op een podium. En als je één van de weinige bent die ze misschien ooit op straat tegen komt, of tijdens een meeting ofzo , dan leggen ze heus niet meteen al hun gevoelens aan je bloot. Dus we kíºnnen niet weten wat ze voelen, denken, willen en zeggen.
Ik denk dus dat dit topic één en al onsamenhangend gespeculeer is. Omdat we er zelf niks van weten, hoewel dat soms wel zo lijkt, als je alle verhalen in tijschriften en op internet leest. Ik vind dat we ons gewoon niet moeten bemoeien met hun privéleven. Gewoon lekker liedjes luisteren, naar concerten gaan, wachten op het nieuwe album, hopen dat je ze ooit nog een keer tegenkomt. Gewoon wat een normale fan doet. We zijn geen vrienden van hun ofzo. We vinden toevallig hun muziek goed (of niet), en that's it.

Hoewel ik moet toegeven dat ik ook wel nieuwschierig ben naar het uiterlijk van de jongens ^^

THxDORIEN
THxDORIEN is offline

[323]
THxDORIEN zei op 11 april 2009 - 18:29:
Rianne, je hebt deels gelijk, vind ik.
Maar over dat ene wat je zei dat ze het zelf wouden en dat het hun droom was..
Dat was het ook, maar tegenwoordig moeten ze zó veel doen. (Uitgebuit is misschien iets te overdreven) Ze moeten misschien wel té veel. Ik denk dat het management de touwtjes in handen heeft nu. Want hun populairiteit is zo groot de laatste tijd dat ze er natuurlijk niet zomaar even tussenuit kunnen gaan, al hebben de vier jongens dat wel nodig.
Maar dit is alsnog mijn mening, dus ga a.u.b niet lopen zeiken dat er niks van waar is, want er zit heus wel waarheid in mijn mening.

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 11 april 2009 - 18:39:
Ik zeg gwn 1 ding,
Ik hou vn Tokio Hotel

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 april 2009 - 21:30:
Mijn naamgenoot heeft gelijk, Rianne ^^
En ik weet niet, maar het is niet zo dat die jongens alleen maar maskertjes op een podium zijn, iedereen met een beetje menselijk inzicht en inlevingsvermogen weet dat die jongens zich het grootste deel van de tijd misschien wel enorm amuseren en hun droom leven, maar je maakt mij niet wijs dat ze het niet even vaak allemaal beu zijn. Dat gaat niet over speculeren, dat gaat over het feit dat het vier jónge jongens zijn die geen moment rust meer hebben sinds ze bekend zijn, en je mag nog zo ambitieus zijn als je wilt, uiteindelijk wegen die mooie momenten niet meer zo hard op en snak je gewoon naar een beetje rust.
Neen, ik ken die jongens niet persoonlijk, en ja, het zal best wel dat dit alleen maar mijn mening is. Maar ik heb mijn ogen gewoon niet in mij zakken zitten. Dat Bill anorexia zou hebben vind ik overdreven, die jongen is gewoon mager van nature (en we zijn allemaal eventjes jaloers) en inderdaad, het is dan nog onze zaak niet. En ja, fans moeten inderdaad alleen van de muziek genieten en blablabla, zeker waar. Maar ik denk (net als het merendeel van de fans) alleen maar het mijne over hun succes en ik verwed er mijn hele cd-collectie om dat de combinatie van te jong en te veel succes de dood van die band zal worden.

THxDORIEN
THxDORIEN is offline

[323]
THxDORIEN zei op 11 april 2009 - 23:39:
En alweer ben ik het met Dorien eens. (:



1 2 3 4