Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 52..

Offtopic 52..

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 10 mei 2010 - 17:13:
deze open ik dan maar met een slecht bericht..

VERDOMME.
echt.. ze voelt dus niks voor me.. niks speciaals.. ik weet het nu zeker.
ze ging gewoon kei raar doen met een jongen, die jongen ging bij haar op schoot zitten, en allemaal andere dingen, ze gaf hem zelf een kus, maar, ik vind dat niet erg, tenminste, dat zal ik niet erg moeten vinden, maar als je verliefd bent, dan doe je dat toch niet..
Het betekende niks, dat maakte ze elkaar en de anderen dan ook wel duidelijk, maar als je verliefd bent, zoals ik, en je weet dat degene waarop naar je kijkt..

zucht..
*tears*



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 mei 2010 - 17:14:
Awwww.
Je komt er wel overheen <3
*krulfive?*

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 10 mei 2010 - 17:15:
Ja, je komt er vast wel overheen.
Schrijf anders van je af? Bij mij helpt t.
Sterkte?<3

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 10 mei 2010 - 17:15:
krulfive..

Ik snap het gewoon niet, ze vertelde me alles over hoe ze zich voelde, ik tegen haar, we lachden steeds met elkaar, ze zocht me steeds op.. maar ze voelde gewoon niks voor me..

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 mei 2010 - 17:18:
Ik denk dat jullie gewoon close werden.
Maar niet zo close als jij wilde.
Awww. Ik vind het zielig voor je <3
Maar er komt vast wel een ander meisje, eentje dat jou wel net zo leuk vindt als jij haar :3

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 10 mei 2010 - 17:21:
Ik wil gewoon niet dat het nu over is, moet ik nu stoppen waar ik mee bezig was? niet meer kijken naar haar, mijn gigantische liefde gewoon nergeren?
Ik was zowat vrienden met haar..
Ik kan niet geloven dat ze echt niet verliefd is, maar waarom zou ze zoiets anders dan durven.. zucht..
ik stond gewoon bijna op het punt dat ik het haar zou willen vertellen, dat ik mijn broers zou durven vragen om hulp, en al het anderen waar ik zo vaak van gedroomd heb..

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 10 mei 2010 - 17:23:
Maxie [ja sorry, ik moet je gewoon ff zo noemen], probeer het, zoals Jess zegt, van je af te schrijven. Of zeur er lekker de hele tijd door over tegen iemand aan, dat mag je altijd bij mij doen
Verder: veel choco eten, vrolijke liedjes luisteren [Paramore=aanrader] en leuke foto's gaan zoeken van.. tja. Dat weet ik weer ff niet. Ik ga dan altijd foto's van Tom bekijken, misschien heb jij ook een of andere celebritycrush? 8D
Sterkte <3

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 10 mei 2010 - 17:25:
Ik wil gewoon niet dat het nu over is, moet ik nu stoppen waar ik mee bezig was? niet meer kijken naar haar, mijn gigantische liefde gewoon nergeren?
Ik was zowat vrienden met haar..
Ik kan niet geloven dat ze echt niet verliefd is, maar waarom zou ze zoiets anders dan durven.. zucht..
ik stond gewoon bijna op het punt dat ik het haar zou willen vertellen, dat ik mijn broers zou durven vragen om hulp, en al het anderen waar ik zo vaak van gedroomd heb..


Misschien moet je het haar gewoon vertellen? Moeilijk, héel moeilijk, maar het kan wel opluchten. Dan weet je zeker hoe zij over ''jullie'' denkt. En ik zou vooral niet stoppen met haar om te gaan. Je kan wel eventjes afstand nemen, als het moeilijk is om haar nu te zien, maar het zou jammer zijn zoiets weg te gooien, toch?

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 10 mei 2010 - 17:26:
schrijven gaat niet helpen, ik zie nauwelijks de letters op het beeldscherm vanwege de wolk van tranen die voor mijn ogen hangt. Die liedjes herinneren me allemaal aan haar, schiet dus ook niet op.. Deze gevoelens worden voor het eerst zo hevig dat ze uit mn ogen spatten.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 mei 2010 - 17:26:
(...)

Misschien moet je het haar gewoon vertellen? Moeilijk, héel moeilijk, maar het kan wel opluchten. Dan weet je zeker hoe zij over ''jullie'' denkt. En ik zou vooral niet stoppen met haar om te gaan. Je kan wel eventjes afstand nemen, als het moeilijk is om haar nu te zien, maar het zou jammer zijn zoiets weg te gooien, toch?

Wat Marit zegt :'
Edit:
Dat je verdrietig bent is volkomen normaal.
-watvrijlogischis-
enen
Je mag altijd bij ons uithuilen/tegen ons aanpraten/wat dan ook :]

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 10 mei 2010 - 17:27:
En stel nou, dat ik langzaam iets opbouw, het begint te bloeien maar er niet is? dan verbreek ik het helemaal, en heb ik geen kans meer..

iig heb ik wat gevonden om te doen..

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 mei 2010 - 17:30:
Kijk Max, liefde moet van twee kanten komen. Als zij jou op die manier niet wil, dan gaat je verliefde gevoel wel over.
Mocht ze je uiteindelijk toch wel leuk vinden, nou, dat spreekt natuurlijk voor zich.
Geef het wat tijd.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 10 mei 2010 - 17:31:
Oui, Julia is right. Je moet het idd wat tijd geven, dan kan je kijken hoe je het verder wil laten gaan [:

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 10 mei 2010 - 17:31:
doe ik.. maar hoe kan ik nou leven, werken, en alles wat ik wil en moet doen doen, als ik alleen maar aan haar kan denken, of het nou geweldig blij of met een gebroken hart is..

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 10 mei 2010 - 17:35:
max, liefde kan je niet forceren, ik kan het weten. Ik ben verliefd op mijn ex-beste vriendin, die me aan jaar geleden al afwees. Ik ben nu nog steeds verliefd op haar, van onze vriendschap is niet veel meer over, maar ik heb er enkele fantastische vrienden aan overgehouden. Alle lol die ik met haar gehad heb zijn herrineringen, prachtige herinneringen. Je moet verder, even uithuilen of alles aan iemand vertellen kan enorm opluchten, dat moet je zeker doen! Maar je moet doorgaan, je moet dit een plaats geven en dan verdergaan.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 mei 2010 - 17:35:
@Max
Gewoon doorgaan, of het in ieder geval proberen. Een gebroken hart is niet leuk, maar het hoort bij het leven. En bedenk je: je zult nog meer leuke meisjes tegenkomen in je leven.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10