Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic

Gooi-het-eruit-topic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
maximeMURDER
maximeMURDER

maximeMURDER is offline

[14]
maximeMURDER zei op 26 okt 2008 - 19:46:
Woesh, die hebben we hier niet hè? XD
Nu, je kent het wel. Zeg hier alles wat je dwars zit of juist niet! Wat je ons gewoon wilt melden. XD
En ik wil gewoon even vertellen:

IK HEB ZIN IN PINK<3 Woesh, ja.
^___^



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 28 dec 2009 - 18:16:
In het Duits is het "langweilig", en dat betekent letterlijk iets van langtijdig. Dat is ook raar x']
En in het Engels is het boring, en waar dat op slaat weet ik ook niet.
Maar dat is het toch juist met vervelen? Het slaat nergens op, en je weet niet waar het vandaan komt

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 dec 2009 - 18:18:
Ja nou, ik weet waar mijn verveling vandaan komt hoor. o.o
Een gebrek aan Nadezh, Nicole, Daniëlle of Tomi. Zo simpel is dat. ^^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 28 dec 2009 - 18:18:
*wbw*

Ik schrijf aan Periferie, en nu verveel ik me niet =D

Discoverxme
Discoverxme

Discoverxme is offline

[104]
Discoverxme zei op 28 dec 2009 - 18:20:
Kayley doe niet zo eng o.o
Ik wilde idd niks doen haha x'D
Ik wilde eigelijk verder schrijven maar daar had ik geen zin in, en ik wil ook niet aan mijn huiswerk beginnen. Ik moet nog 20 blz van bio maken, maar daar heb ik ook geen zin in..
Ik ga me trouwens even bezig houden met een -hoop ik- lange reactie

Discoverxme
Discoverxme

Discoverxme is offline

[104]
Discoverxme zei op 28 dec 2009 - 18:53:
Mijn god,
ik kan wel janken nu...

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 dec 2009 - 18:55:
Mijn god,
ik kan wel janken nu...


Wat is er?

Discoverxme
Discoverxme

Discoverxme is offline

[104]
Discoverxme zei op 28 dec 2009 - 18:59:
Mijn beste vriendin belde net en haar moeder overlijdt binnen kort..
Je heeft al een hele tijd een chemokuur gehad voor haar kanker, en nu sinds kort heeft ze vocht in haar hoofd.
De dokters hebben haar opgegeven en binnenkort raakt ze in coma en in haar coma zal ze overlijden...
Ik vindt dit zo erg, vooral omdat het zo’n aardige vrouw is. Ze gaat haar vijf kinderen alleen laten. Ze verdient dit niet...
Ik heb het zo met haar te doen ook met mijn vriendin.. Ze heeft dit al eerder moeten meemaken. Vroeger toen haar moeder haar vertelde dat ze kanker had.. Toen ging het ookal zo slecht met haar en toen heeft ze ook heel lang niet zichzelf kunnen zijn door haar verdriet...
Ik kan echt niet tegen zulke situaties vooral neit omdat ik me dan ga inbeelden dat het bv mijn eigen moeder was die zou overlijden.
Ik heb zo met haar te doen en met haar moeder...

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 dec 2009 - 19:02:
Mijn beste vriendin belde net en haar moeder overlijdt binnen kort..
Je heeft al een hele tijd een chemokuur gehad voor haar kanker, en nu sinds kort heeft ze vocht in haar hoofd.
De dokters hebben haar opgegeven en binnenkort raakt ze in coma en in haar coma zal ze overlijden...
Ik vindt dit zo erg, vooral omdat het zo’n aardige vrouw is. Ze gaat haar vijf kinderen alleen laten. Ze verdient dit niet...
Ik heb het zo met haar te doen ook met mijn vriendin.. Ze heeft dit al eerder moeten meemaken. Vroeger toen haar moeder haar vertelde dat ze kanker had.. Toen ging het ookal zo slecht met haar en toen heeft ze ook heel lang niet zichzelf kunnen zijn door haar verdriet...
Ik kan echt niet tegen zulke situaties vooral neit omdat ik me dan ga inbeelden dat het bv mijn eigen moeder was die zou overlijden.
Ik heb zo met haar te doen en met haar moeder...


Oh, dat is best wel heel erg.
Maar jij moet er vooral zijn voor je vriendin, en proberen jezelf sterker voor te doen. Dan heeft ze een beetje een voorbeeld, als jij ook niet echt sterk staat, gaat dat haar erger beïnvloeden.
En, oh god, sorry, dit advies trekt echt nergens op. Het is gewoon zo'n vervanmijnbedshow dat ik me er niet echt in kan plaatsen. Sorry.
Maar jij moet er met genoeg mensen over praten, en het zeker niet voor jezelf houden, zeker niet!

Discoverxme
Discoverxme

Discoverxme is offline

[104]
Discoverxme zei op 28 dec 2009 - 19:04:
Oh, dat is best wel heel erg.
Maar jij moet er vooral zijn voor je vriendin, en proberen jezelf sterker voor te doen. Dan heeft ze een beetje een voorbeeld, als jij ook niet echt sterk staat, gaat dat haar erger beïnvloeden.
En, oh god, sorry, dit advies trekt echt nergens op. Het is gewoon zo'n vervanmijnbedshow dat ik me er niet echt in kan plaatsen. Sorry.
Maar jij moet er met genoeg mensen over praten, en het zeker niet voor jezelf houden, zeker niet!


Jawel je advies trekt wel ergens op. Bedankt. Ik zal het proberen. Nee niet zal, ik moet het proberen. Bedankt dat je de tijd nam voor dit *hug*

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 dec 2009 - 19:05:
(...)

Jawel je advies trekt wel ergens op. Bedankt. Ik zal het proberen. Nee niet zal, ik moet het proberen. Bedankt dat je de tijd nam voor dit *hug*


Dat is toch meer dan logisch dat ik dat doe?
*hug*
En als er nog wat gebeurt of, naja, als je iemand zoekt waar je iets tegen kan zeggen, ik ben hier hé.
(Of op de stoel hiernaast, maar dat is hetzelfde )

Discoverxme
Discoverxme

Discoverxme is offline

[104]
Discoverxme zei op 28 dec 2009 - 19:11:
Dat is toch meer dan logisch dat ik dat doe?
*hug*
En als er nog wat gebeurt of, naja, als je iemand zoekt waar je iets tegen kan zeggen, ik ben hier hé.
(Of op de stoel hiernaast, maar dat is hetzelfde )


Ik zal het onthouden. Bedankt

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 dec 2009 - 19:45:
Ik vind Engels een geweldige taal, en Engelse fanfics geweldig om te lezen.
Dus, waarom in de naam van de Heilige Tomiaanus, moet iedereen mij storen als ik probeer te lezen?
Aaah. x.x
Het is twee maanden geleden dat ze het vorige stuk postte, dus nu wil ik gewoon lezen, krijg ik Remy (die mij sinds kort probeert te pesten via msn?) en Martijn (die ik al een hele lange tijd niet meer spreek) en een grabbel andere mensen die tegen mij beginnen lullen?
aaaah
x.x

Discoverxme
Discoverxme

Discoverxme is offline

[104]
Discoverxme zei op 28 dec 2009 - 22:36:
Ik vind Engels een geweldige taal, en Engelse fanfics geweldig om te lezen.
Dus, waarom in de naam van de Heilige Tomiaanus, moet iedereen mij storen als ik probeer te lezen?
Aaah. x.x
Het is twee maanden geleden dat ze het vorige stuk postte, dus nu wil ik gewoon lezen, krijg ik Remy (die mij sinds kort probeert te pesten via msn?) en Martijn (die ik al een hele lange tijd niet meer spreek) en een grabbel andere mensen die tegen mij beginnen lullen?
aaaah
x.x


Negeer ze of zet je status op offline? :x Doe ik ook altijd

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 29 dec 2009 - 12:11:
Ah nee toch x.x
Blijkbaar heeft mijn vader bedacht dat we in de februarivakantie auf Urlaub moeten? Dat betekent --> op vakantie xd
Naar Duitsland, in een huisje, voor vier dagen. Van vrijdag tot maandag. En jawel, op dinsdag is het TH concert + Kayley's coming.
Duitsland = cuwl.
TH concert = cuwl²
Kayley's coming = überawesome.
Maar ik weet nu al dat ik na vier dagen Duitsland d.o.o.d. ga zijn van vermoeidheid, en blijkbaar telt het argument "je kan uitslapen" zwaarder dan mijn zelfkennis? x.x
Kay, bereid je maar voor op een zeer dooie Nadezh als je de 23e bij mij aankomt --'

Tot zover mijn nutteloze gezeur

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 dec 2009 - 15:58:
Ah nee toch x.x
Blijkbaar heeft mijn vader bedacht dat we in de februarivakantie auf Urlaub moeten? Dat betekent --> op vakantie xd
Naar Duitsland, in een huisje, voor vier dagen. Van vrijdag tot maandag. En jawel, op dinsdag is het TH concert + Kayley's coming.
Duitsland = cuwl.
TH concert = cuwl²
Kayley's coming = überawesome.
Maar ik weet nu al dat ik na vier dagen Duitsland d.o.o.d. ga zijn van vermoeidheid, en blijkbaar telt het argument "je kan uitslapen" zwaarder dan mijn zelfkennis? x.x
Kay, bereid je maar voor op een zeer dooie Nadezh als je de 23e bij mij aankomt --'

Tot zover mijn nutteloze gezeur


Dude, ik wek je wel tot leven met mijn onbegrensde vrolijkheid.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19