Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic

Gooi-het-eruit-topic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
maximeMURDER
maximeMURDER

maximeMURDER is offline

[14]
maximeMURDER zei op 26 okt 2008 - 19:46:
Woesh, die hebben we hier niet hè? XD
Nu, je kent het wel. Zeg hier alles wat je dwars zit of juist niet! Wat je ons gewoon wilt melden. XD
En ik wil gewoon even vertellen:

IK HEB ZIN IN PINK<3 Woesh, ja.
^___^



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 1 jan 2010 - 23:14:
I'm dead

*schuldgevoel*

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 2 jan 2010 - 1:15:
Should be, stelletje breedliggers! [ja, ik heb het ook over Steff]. Man, ik zat in de muur, Nicole is er niets bij!
Maar ik had het er wel voor over <3

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 3 jan 2010 - 11:26:
Should be, stelletje breedliggers! [ja, ik heb het ook over Steff]. Man, ik zat in de muur, Nicole is er niets bij!
Maar ik had het er wel voor over <3

Ahahaha, breedliggers x'D
Maar mister Gaga is wel de winnaar hoor, ik lag half op het andere bed en ik kreeg zowat elke minuut een trap van Jolien... Ahh, it's already a treasured memory ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 feb 2010 - 21:56:
Ik ben mijn moeder zo beu als maar zijn kan.
Meestal is ze heel vriendelijk en ze laat relatief veel toe, maar sinds enkele weken (Weet je, zeg maar maanden) is ze verslaafd aan Facebook. Haar hele dag draait om de spelletjes die ze speelt, want geen minuut gaat voorbij of ze denkt: 'Ja, bij Farmville moet ik om zo laat mijn weetikveelwat oogsten, en bij Café World moet ik om vier uur mijn eten opdienen en iets van drie uur opzetten' ofso.
Nu is de vaste computer enorm sloom en steekt ze dat op mij. Het gaat er bij haar niet in dat het komt door die verrekte site.
Ze wordt zelfs boos op mijn zusje omdat die haar boerderij en alles op Facebook links laat liggen.
En van zodra ik er iets over zeg, of nog maar iets als ze achter de computer zit, word ze boos. Ze loopt de laatste tijd chagrijnig rond omdat Facebook zo teringtraag is en werkt dat uit op wie er beneden is. En dat ben ik meestal als enige omdat mijn zusje films kijkt op de minidvd-speler op onze kamer en haar ogen verkloot en mijn broer en stiefbroer zich opsluiten in híºn kamer om gewelddadige spelletjes te spelen en mijn broer zo op te fokken dat hij zonder playstation geen seconde kan zonder slaan of schelden.

Ik word het hier thuis zo enorm beu.
De laatste tijd krijg ik alles maar over me heen zonder dat ik iets terug kan zeggen en ik word er alleen maar gefrustreerd door.

@Daniëlle: Sorry, ik heb het al meerdere keren op je uitgewerkt, misschien merkte je dat zelf niet, maar í­k wel en ik voel me er kut door.
Sorry.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 28 feb 2010 - 15:55:
Ik erger me aan bepaalde personen en ik vrees dat ik het niet lang meer voor mezelf zal kunnen houden, en dan spuw ik gesmolten ergernis over hen heen als een getikte vulkaan en sterven ze zo *trekt bevroren paniekgezicht*.

[Omg, kijk meer horrorfilms ofzo.]

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 feb 2010 - 16:12:
Grmbl
Waarom werkt ge ni gewoon, stomme Word? -,-'

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 28 feb 2010 - 16:13:
>_< Kut computer, gewoon sneller werken dude !

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 28 feb 2010 - 16:27:
En de mailfunctie van FF heeft het weer begeven, of ligt dat aan mij? --'

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 28 feb 2010 - 16:28:
GVD, stomme tering pc! Waarom zet je Sims er niet op?! Ik ben de hele tijd bezig met je opschonen, IS HET NOG NIET GOED!
Stop nou eens met zeiken over die foutmelding, wees lief, INSTALLEER DAT SPEL!
Anders gooi ik je in het zwembad!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 28 feb 2010 - 16:31:
En de mailfunctie van FF heeft het weer begeven, of ligt dat aan mij? --'

*zucht* Inderdaad.
En nu mag ik weer eens heel hard "RUTGEEEEEEEEEEEER!!" gaan brullen. Omg, die ziet me aankomen! --'

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 feb 2010 - 16:35:
(...)
*zucht* Inderdaad.
En nu mag ik weer eens heel hard "RUTGEEEEEEEEEEEER!!" gaan brullen. Omg, die ziet me aankomen! --'


Als hij het nu in één keer perfect zou repareren, moest hij het nu geen drievijfenzestigste keer opnieuw doen?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 28 feb 2010 - 16:44:
(...)

Als hij het nu in één keer perfect zou repareren, moest hij het nu geen drievijfenzestigste keer opnieuw doen?

Dat heeft er echt niks mee te maken. Sites gaan kapot. Hij moet hier gewoon meer zijn in het algemeen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 feb 2010 - 16:45:
(...)
Dat heeft er echt niks mee te maken. Sites gaan kapot. Hij moet hier gewoon meer zijn in het algemeen.


True

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 28 feb 2010 - 18:30:
YAAAAAAAAAY
Latijn is af.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 28 feb 2010 - 18:46:
HAAT AAN WISKUNDE!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20