Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Eerste schrijfsels

Eerste schrijfsels

1 2 3 4 5 6
KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 9 aug 2010 - 10:21:
Iedereen heeft ze hier
Je eerste schrijfsels waar je niet meer naar durft omkijken omdat ze vol schrijffouten staan en niets meer zijn dan clichés die aan elkaar gebonden zijn

en dat maakt ze juist grappig ^^
deel ze met ons!!



Eef95
Eef95

Eef95 is offline

[59]
Eef95 zei op 10 aug 2010 - 16:03:
deze heeft bomma moeten opschrijven omdat ik dat zelf nog niet kon dus ik was nog geen 7

Een hond had heel veel kleintjes. De helft waren echte deugnietjes en sommigen gingen soms lopen en sommigen waren heel braaf en de rest was tussenin, soms braaf, soms een beetje stout.
Op een dag was er een leeuw ontsnapt uit de dierentuin. Hij had honger en hij heeft altijd zin in kleine hondjes.
De stoute hondjes waren weer eens weggelopen en ze kwamen de leeuw tegen. De leeuw had hen het eerst gezien en sloop zachtjes dichterbij. Dan brulde hij heel hard en de hondjes schrokken heel erg en zetten het op een lopen. Ze liepen recht naar huis en verstopten zich onder de deken waar ze altijd op sliepen.
Mama hond vroeg zich af wat er gebeurd was. De leeuw was achter de hondjes gelopen en nu wist hij waar ze woonden. En hij bleef buiten wachten. En nu durfden de hondjes niet meer buiten te komen. En moeder hond wist zelfs niet waarom ze niet meer naar buiten gingen. Ze ging eens kijken en toen zag ze de leeuiw zitten. Ze schrok zelf ook heel erg en vertelde aan al haar kleintjes waarom ze niet meer buiten mochten gaan spelen.
Ondertussen waren de mannen van de dierentuin de leeuw gaan zoeken en ze vonden hem voor het huis van de hondjes. Ze konden hem vangen en namen hem mee naar de dierentuin.
De brave hondjes hadden het gezien en gingen weer buiten spelen. Hun mama vroeg zich af of ze niet meer bang waren en bleef dan maar aan de deur kijken. Toen ze zag dat de leeuw weg was ging ze tegen al haar kleintjes zeggen dat het weer veilig was buiten. Wat waren ze blij !

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 15 aug 2010 - 18:06:
Mijn eerste échte schrijfsel hier was My Life [Lady GaGa's Side]
En de eerste 39 hoofdstukken zuigen hem episch.
De rest vind ik persoonlijk véél beter :3
Toen ben ik begonnen met duidelijke lange stukken schrijven ^^
Maar goed, ik zuig nog steeds lichtelijk, dus, ik blijf herschrijven tot het perfect is :3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 aug 2010 - 18:07:
Oh, oh, oh! Ik vond laatst een heel map met oude schrijfsels van mezelf.
Zo cute, hihi. Maar ik heb mezelf zo hard uitgelachen toen. ^^

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 15 aug 2010 - 18:09:
Hm, mijn eerste schrijfsel postte ik op www.gosupermodel.nl. Dat verhaal was echt vréselijk...

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 15 aug 2010 - 21:42:
het eerste wat ik online zette was op quizlet, en daar vonden mensen dat ZO goed
Ik vind nu dat ie vreselijk zuigt

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 15 aug 2010 - 21:46:
Hm, mijn eerste schrijfsel postte ik op www.gosupermodel.nl. Dat verhaal was echt vréselijk...

ik poste mijn eerste verhaal daar ook op x']
mijn eerste verhaal daar heette 'The story of emmy'
zo krom x']
zo hebben Makbule en ik elkaar leren kennen XD
zij was like mijn grootste fan van dat verhaal x']

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 15 aug 2010 - 22:09:
(...)
ik poste mijn eerste verhaal daar ook op x']
mijn eerste verhaal daar heette 'The story of emmy'
zo krom x']
zo hebben Makbule en ik elkaar leren kennen XD
zij was like mijn grootste fan van dat verhaal x']
Jhua, ik herinner wel dat ik jullie daar óóit heb gezien. Zelf zit ik niet meer op die site, het is helemaal verpest door die nieuwe meiden. Hmfff.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 15 aug 2010 - 22:10:
ja, ik zit daar ook niet meer op sinds ik fanfic ken [':

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 15 aug 2010 - 22:11:
Heee, same here!
Ik kom af en toe wel eens online, omdat ik best wat gm heb, dus dan geef ik m'n zusje wel eens een cadeautje.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 15 aug 2010 - 22:13:
Ik heb gosupermodel echt hélemaal gemist. Tot iemand daar een gestolen versie van een verhaal van mij vond en het kwam melden, had ik nog nooit van die site gehoord. x)

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 15 aug 2010 - 22:14:
Welk verhaal was dat dan?
En, nou ja, je kan het maar beter gemist hebben, het is namelijk echt een *kuch* site. >.<

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 aug 2010 - 22:18:
Ik las alleen op gsm. God, ik was daar helemaal fan van een extreem cliché-verhaal ><

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 15 aug 2010 - 22:19:
Ik las daar ook meer verhalen dan dat ik ze postte, en de meesten waren inderdaad clichés waar je U tegen zei.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 15 aug 2010 - 22:20:
gsm was echt zo een stomme site XD
dat ik dat leuk heb gevonden><

en op het forum was er altijd ruzie

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 15 aug 2010 - 22:22:
Ja, ik snap nu ook niet meer hoe ik het ooit leuk heb kunnen vinden... maar ja.
Inderdaad, en als je onpartijdig was en zei dat ze hun kop moesten houden, verslonden ze je als wilde beesten. *rilt*

Maar goed, mijn eerste schrijfsel was een TH fanfictie... ik geloof dat het ook zo'n ontzettend cliché verhaal was. Denk ik, ik weet namelijk niet meer waar 'ie over ging. *denkt hard na*



1 2 3 4 5 6