Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Eerste schrijfsels

Eerste schrijfsels

1 2 3 4 5 6
KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 9 aug 2010 - 10:21:
Iedereen heeft ze hier
Je eerste schrijfsels waar je niet meer naar durft omkijken omdat ze vol schrijffouten staan en niets meer zijn dan clichés die aan elkaar gebonden zijn

en dat maakt ze juist grappig ^^
deel ze met ons!!



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 maart 2015 - 20:37:
Ik schreef in groep 5 een verhaal over een meisje dat verdrietig was en toen door pratende rotsen getroost werd.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 maart 2015 - 20:42:
Postennnn!

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 maart 2015 - 20:43:
Ik heb net even mijn groepvierverhaaltje dat ik hier had gepost terug gelezen en ik zit echt weer te huilen van het lachen _0_

Maar Bo, luister naar Emma! ;']

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 maart 2015 - 20:49:
Dat schrift is vochtig geworden en beschimmeld en heb ik weg moeten gooien. ):

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 maart 2015 - 21:29:
Ah, nee, dat is zo jammer! D:

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 19 maart 2015 - 22:47:
Booooo, dat doet me aan Frozen denken o.o pratende rotsen die een meisje helpen!

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 19 maart 2015 - 22:48:
Ahahaha xp stiekem heeft Bo gewoon frozen bedacht

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 maart 2015 - 22:50:
Ik vind Frozen stom.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 maart 2015 - 22:54:
Als 't schrift niet was beschimmeld, had je misschien een betere versie kunnen maken. Helaas, helaas.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 maart 2015 - 13:15:
Ik lees nu iets van mezelf terug en als ik er dan bij bedenk dat het vier jaar oud is en ik dus vijftien/zestien was toen ik het schreef, ben ik niet eens heel ontevreden.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 22 maart 2015 - 14:58:
oh mijn god ik heb net een schrift gevonden waarin ik een verhaal aan het schrijven was en het is zo slecht en oh my god

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 8 maart 2016 - 19:16:
Hoofdstuk 1
Marije vraagt aan Heleen: "Weet jij al wat Vera gaat doen met de opendag?" "Ja, zegt Heleen "maar ik mag het niet verklappen." "Als of ik dat nog niet wist." Zegt Marije. Marije en Vera zijn zussen, net als Heleen en Tanja, maar die zijn óók tweeling. Vera komt aanlopen en zegt: "Komje Heleen?" "Ja hoor, ik kom al" zegt Heleen. Laura, Pascalle en Annabel lopen ook naar het groepje toe.

"Klaar!" roepen Vera en Heleen ik koor. "Ja" vraagt Laura verbaast. "Laat zien!" roept Annabel. "Wow" zegt Pascalle "dat word een hele mooie scan." "We tje zeker dat je het kan?" Vraag Vera. "Tuurlijk" zegt Pascalle. "ik heb een computer-cursus gedaan. En mijn moeder heeft een super computer en ze kan me altijd helpen." Vera en Heleen hebben de poster op de voorkant af. Het is een hele mooie tekening.

Het is 7 uur maar iedereen loopt rond als een kip zonder kop. "Waar is mijn halster nou" roept Pascalle. "Op het kluisje" roept Laura terug. "Uhh... heeft iemand mijn speciale zadel gezien?" vraagt Vera. Tanja roept dat zei hem niet gezien had.

"En dan nu Vera met Rosey met ons verassing nummer!" Vera loopt met Rosey de bak in. Vera draagt een soort turnpakje. Opeens word er muziek gestart en gaat Rosey rondjes draven. met een sierlijke beweging springt ze er op. Iedereen kijkt vol bewondering toe. Vera doet van alles op het paard. Zelfs helemaal op het ritme van de muziek. "Dus daar hadden ze mijn CD voor nodig." zei Laura. "Jah ik hoorde deze muziek soms uit de binnenbak komen," zei Annabelle "Ik dacht dat ze misschien ont-spannen werd van die muziek..." Dan gebeurt het.. Rosey schrikt van een joelend persoon en schiet in rengalop. Vera staat net op de rug en door de plotselinge beweging val ze van Rosey's rug af. Als Vera haar ogen opend ziet ze allemaal gezorgde mensen. Alles doet pijn, behalve haar benen...

En zo zijn er nog drie hoofstukken en een epiloog. Ik vind het jammer dat ik mijn pokémon fanfictie niet kon vinden though, ik kon net schrijven en schreef over Pikachu & Picharisu :' Dit was van toen ik (gokje) 10 jaar was. Shame on you Vera, je kon toch wel beter spellen dan dit.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 maart 2016 - 11:39:
Oh Veer, zo zien mijn eerste verhalen er ook uit, hoor. Waren die chicks ook allemaal non-fictief?

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 10 maart 2016 - 18:09:
Die chick Vera was ik natuurlijk, en Marije is mijn beste vriendin Die andere karakter zijn trouwens wel van een boek, mijn toenmalig favoriete serie Ponyhof, van Penny.



1 2 3 4 5 6