Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Suggesties » Abo's+Foto.

Abo's+Foto.

1 2 3
Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 15 aug 2010 - 15:50:
Ik ben dus geband van Quizlet, waar ik spijt van heb. Maar ik dacht: Misschien is het leuk als je hier ook abo's zodat je een bericht krijgt wanneer er een nieuw hoofdstuk is bij een story die je leuk vind, en een foto voor het hoofdstuk zoals op Quizlet.



Adored
Adored

Adored is offline

[28]
Adored zei op 15 aug 2010 - 16:45:
(...)

Je hebt leden en leden.
Hier is de mentaliteit helemaal anders dan op Quizlet, en die passen we niet aan voor jullie. Zolang dat maar duidelijk is, ontvang ik jullie met open armen.

@Torresss: Wij hoeven niet per se een aantal leden van boven de 500. Hier kent iedereen elkaar en zijn de fanfictions van uitermate hoog niveau.

Je begrijpt dat dat laatste heel uhm, een soort van discriminerend is?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 aug 2010 - 16:46:
Ik zeg ook niet dat jullie dat doen, maar we hebben hier nog Quizletters gehad, eigenlijk hebben we die best vaak, en die deden dat wel. As I said, een gewaarschuwd vrouw is er twee waard.

@Adored: Het is niet discriminerend bedoeld, maar het is wel zo. Er zitten goede schrijfsters en schrijvers op Quizlet, maar het merendeel van de verhalen zitten vol breezertaal en emoticons, dus is het moeilijk die goede verhalen te vinden.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 15 aug 2010 - 16:48:
Ik zeg ook niet dat jullie dat doen, maar we hebben hier nog Quizletters gehad, eigenlijk hebben we die best vaak, en die deden dat wel. As I said, een gewaarschuwd vrouw is er twee waard.

@Adored: Het is niet discriminerend bedoeld, maar het is wel zo. Er zitten goede schrijfsters en schrijvers op Quizlet, maar het merendeel van de verhalen zitten vol breezertaal en emoticons, dus is het moeilijk die goede verhalen te vinden.

Sorry, maar story's van Quizlet zijn ook gewoon goed. Die van mij komen ook van Quizlet die ik zelf geschreven heb. Kijk zelf maar, geen breezeertaal, scheldwoorden enz.

Adored
Adored

Adored is offline

[28]
Adored zei op 15 aug 2010 - 16:57:
Ik zeg ook niet dat jullie dat doen, maar we hebben hier nog Quizletters gehad, eigenlijk hebben we die best vaak, en die deden dat wel. As I said, een gewaarschuwd vrouw is er twee waard.

@Adored: Het is niet discriminerend bedoeld, maar het is wel zo. Er zitten goede schrijfsters en schrijvers op Quizlet, maar het merendeel van de verhalen zitten vol breezertaal en emoticons, dus is het moeilijk die goede verhalen te vinden.


Wil jij zeggen dat alle 1084 verhalen onder de categorie muziek, van 'uitermate hoog niveau' zijn?
Je hebt hier ook gewoon de goede en slechte verhalen..

Armin
Armin

Armin is offline

[97]
Armin zei op 15 aug 2010 - 16:59:
Ik zeg ook niet dat jullie dat doen, maar we hebben hier nog Quizletters gehad, eigenlijk hebben we die best vaak, en die deden dat wel. As I said, een gewaarschuwd vrouw is er twee waard.

@Adored: Het is niet discriminerend bedoeld, maar het is wel zo. Er zitten goede schrijfsters en schrijvers op Quizlet, maar het merendeel van de verhalen zitten vol breezertaal en emoticons, dus is het moeilijk die goede verhalen te vinden.

Op iedere site zijn goede en slechte verhalen. Op Quizlet alleen wat meer omdat het ook een bekende site is. En waarom zeg je dat eigenlijk over die verhalen. Je weet toch niet of wij mooi schrijven of niet?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 aug 2010 - 17:02:
Ik ben ook niet persoonlijk bezig. En niet alle verhalen zijn hier goed, maar het merendeel wel. Ik heb op Quizlet nog maar een paar goede verhalen gelezen, en ironisch genoeg zitten die mensen op FanFic.
Maar bewijs me het tegendeel, bewijs me dat jullie hier perfect bij de groep leden passen, bewijs me dat ik jullie waarschuw uit voorzorg en niet omdat het ook op jullie betrekking heeft. Ik wil maar al te graag dat ik tegengesproken word, maar wel met bewijzen.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 15 aug 2010 - 17:03:
Ik ben ook niet persoonlijk bezig. En niet alle verhalen zijn hier goed, maar het merendeel wel. Ik heb op Quizlet nog maar een paar goede verhalen gelezen, en ironisch genoeg zitten die mensen op FanFic.
Maar bewijs me het tegendeel, bewijs me dat jullie hier perfect bij de groep leden passen, bewijs me dat ik jullie waarschuw uit voorzorg en niet omdat het ook op jullie betrekking heeft. Ik wil maar al te graag dat ik tegengesproken word, maar wel met bewijzen.

Let maar op . 2 story's met wat delen. En ik zal actiever worden op het forum, zoals Armin hieronder zegt.

Armin
Armin

Armin is offline

[97]
Armin zei op 15 aug 2010 - 17:05:
Ik ben ook niet persoonlijk bezig. En niet alle verhalen zijn hier goed, maar het merendeel wel. Ik heb op Quizlet nog maar een paar goede verhalen gelezen, en ironisch genoeg zitten die mensen op FanFic.
Maar bewijs me het tegendeel, bewijs me dat jullie hier perfect bij de groep leden passen, bewijs me dat ik jullie waarschuw uit voorzorg en niet omdat het ook op jullie betrekking heeft. Ik wil maar al te graag dat ik tegengesproken word, maar wel met bewijzen.

Bewijs wil je, en bewijs krijg je
Ik heb al 1 deel van mn verhaal op Fanfic gezet en eh, ik zal wel wat actiever op dit forum worden

PsychoBitch
PsychoBitch

PsychoBitch is offline

[12]
PsychoBitch zei op 15 aug 2010 - 18:07:
oke dit draait helemaal nergens op uit.
& Kayley take it easy ö
volgens mij hebben wij ook alle twee onze eerste verhalen op quizlet gezet.
en ja wij zijn naar hier 'verhuist' met onze verhalen.;p

algemeen:
En volgens mij zijn er heus nog wel meer mensen die op FF zitten die op Quizlet gestart zijn. Maar die andere mensen mogen daar toch ook recht op hebben om eventueel naar deze site te komen? maakt niet uit welke reden. (Meer zielen meer vreugde ;d)
en idd ze moeten beseffen dat het hier allemaal wat 'serieuzer' word genomen maar het heeft volgens mij ook geen zin om gelijk een cyberoorlog te ontketenen.
'Just cut them some slack (:

en als het na een tijd toch niet gaat kan iemand ze er nog altijd op aanspreke.

& btw ik ben ook niet erg actief opt forum maar ik lees wel veel dusja ;a

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 15 aug 2010 - 18:20:
ging het niet ? over plaatje bij je balbla enzo >< dit discussie is tog eigenlijk offtopic ;x?

PsychoBitch
PsychoBitch

PsychoBitch is offline

[12]
PsychoBitch zei op 15 aug 2010 - 18:25:
nogal.
maar het heeft gwn geen zin om vooroordelen te gaan hebben.
en je ziet mij hier nooit op dit forum. maar ik lees verhalen en als het er uit komt schrijf ik er nog eens eentje. maar ik heb bijna al kayley haar verhalen gelezen en van nog zoveel mensen.
Ook van jou Suki ;p
maar ik plaats gwn niet altijd een reactie. wat ik eiglk wel zou moeten doen.
Ook fout van mij. geef ik toe ;o
maarja. dit voorstel is duidelijk verworpen dus veel woorden hoeven er niet meer aan vuil gemaakt worden denk ik.

Conflate
Conflate

Conflate is offline

[519]
Conflate zei op 15 aug 2010 - 18:53:
(...)

Van je ban op Quizlet, ja! Heb ik ergens spijt gezien dat je FanFic gebruikt omdat je niet op het Quizlet-forum kunt?
Ik vind het allemaal goed en wel dat veel mensen bereid zijn op FanFic een account aan te maken, maar van zodra jullie ban weer over is, zien we jullie hier pas weer met de volgende ban, en dat is totaal niet de bedoeling.

Ohja joh, je hebt mij tussendoor toch ook gezien?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 aug 2010 - 19:07:
(...)
Ohja joh, je hebt mij tussendoor toch ook gezien?


Uh... Nee. ;x

Darkness
Darkness

Darkness is offline

[17]
Darkness zei op 15 aug 2010 - 19:18:
(...)Is het nu heel erg stom als ik me daarom beledigt voel?

En, euh, ik wil niet zeuren, maar FF en Q zijn twee verschillende sites met ieder andere dingen, dus als er allemaal dingen van Q op FF komen, wordt dit net een tweede Q. ><

Ze stelt maar iets voor hoor, je hoeft niet op haar te vitten. En ik vind het zelf een héél goed idee.

Ik ben zoo voor!

Darkness
Darkness

Darkness is offline

[17]
Darkness zei op 15 aug 2010 - 19:19:
En FanFic moet geen opvangbak voor Q-gebanden zijn, grmbl.

Houd jij je kop anders gewoon over gebanden, jij weet der niks van.



1 2 3