Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Suggesties » Abo's+Foto.

Abo's+Foto.

1 2 3
Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 15 aug 2010 - 15:50:
Ik ben dus geband van Quizlet, waar ik spijt van heb. Maar ik dacht: Misschien is het leuk als je hier ook abo's zodat je een bericht krijgt wanneer er een nieuw hoofdstuk is bij een story die je leuk vind, en een foto voor het hoofdstuk zoals op Quizlet.



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 aug 2010 - 19:22:
(...)
Houd jij je kop anders gewoon over gebanden, jij weet der niks van.


Ik heb recht van spreken, maar ik zwijg al, want jullie begrijpen toch alles op een persoonlijke en aanvallende manier.
Ik geht leren voor mijn rijbewijs. Maar dat van die abo's vind ik een goed idee, de foto's maken me eigenlijk niet zo zeer uit.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 aug 2010 - 19:23:
Ik zie eigenlijk het nut niet van bij elk hoofdstuk een foto posten?

Encore
Encore

Encore is offline

[247]
Encore zei op 15 aug 2010 - 19:31:
(...)

Ik heb recht van spreken, maar ik zwijg al, want jullie begrijpen toch alles op een persoonlijke en aanvallende manier.
Ik geht leren voor mijn rijbewijs. Maar dat van die abo's vind ik een goed idee, de foto's maken me eigenlijk niet zo zeer uit.

Sorry als mijn reactie bot overkwam, maar ik nam het idd op als een persoonlijke en aanvallende manier.

btw; ik ben Darkness met een ander account. Ik wou een andere nickname. -a-

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 15 aug 2010 - 20:11:
dat van die abo's lijkt me een goed idee, maar die foto's bij elk hoofdstuk lijken me vrij nutteloos, het gaat uiteindelijk toch om de tekst en de inhoud van het verhaal en ik weet niet goed wat foto's daarmee kunnen doen?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 15 aug 2010 - 20:44:
*laat*
Kayley, tot nader orde ben jij hier geen mod. Als mensen tot de orde moeten worden geroepen, dan doen Yas of ik dat wel. Leden onder elkaar kunnen elkaar vriendelijk op de regels wijzen, maar op deze manier ontketenen jullie alleen maar scheldpartijen, en dan mag ik de brandjes blussen. En daar heb ik vanavond geen zin in.
To the rest of you: ook een beetje dimmen graag. FF heeft slechte ervaringen met gebande mensen van Q. die op ons forum hun straf komen uitzitten, de boel onderspammen en gewoon verdwijnen wanneer hun ban opgeheven is. Dus vergeef onze achterdocht en ergernis wanneer er plots een nieuwe lading mensen aankomen die zich voorstellen als 'hey, ik ben die-en-die van Q., God wat is het hier saai.'
Eigenlijk was er onlangs zelfs met Rutger en de Q-mods besproken dat er een systeem zou worden ingevoerd dat de gebande Q-users ook geseind worden op FF, om te voorkomen dat ons forum een opvangtehuis wordt voor spammers. Want hoe je het ook draait of keert, een ban krijg je niet voor niets.
Over verhaalkwaliteit per site heeft niemand zich uit te spreken, dat moet je persoon per persoon bekijken. Maar ik geef ook eerlijk toe dat ik zelf nooit meer op Q. lees omdat 80% van de verhalen gewoon onleesbaar zijn, en ik ben te lui om de kwaliteit eruit te gaan filteren. x)
Dus allemaal effe klep dicht en lief spelen, ik heb zo al hoofdpijn.

Over de abo's: die komen er, als ik Rutger nog eens bij zijn oren hierheen kan sleuren.
Over de foto's: is besproken, die komen er niet. Afbeeldingen plaats je maar in een link.

With love,

Captain

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 15 aug 2010 - 21:08:
Ik zie eigenlijk het nut niet van bij elk hoofdstuk een foto posten?

Zo kan je covers maken en je verhaal opleuken, wat ik tenminste heel leuk vind

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 15 aug 2010 - 21:10:
Dankje Cosmicpurple,
nu kan er wel een slotje op.
Maar één vraag, kan je wel foto's plaatsen met [img]...[/img]?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 15 aug 2010 - 21:13:
Neen, geen foto's invoegen, alleen link.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 15 aug 2010 - 21:56:
Neen, geen foto's invoegen, alleen link.

Fernando

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 15 aug 2010 - 21:56:
You bet x)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 aug 2010 - 22:00:
*laat*
Kayley, tot nader orde ben jij hier geen mod. Als mensen tot de orde moeten worden geroepen, dan doen Yas of ik dat wel. Leden onder elkaar kunnen elkaar vriendelijk op de regels wijzen, maar op deze manier ontketenen jullie alleen maar scheldpartijen, en dan mag ik de brandjes blussen. En daar heb ik vanavond geen zin in.
To the rest of you: ook een beetje dimmen graag. FF heeft slechte ervaringen met gebande mensen van Q. die op ons forum hun straf komen uitzitten, de boel onderspammen en gewoon verdwijnen wanneer hun ban opgeheven is. Dus vergeef onze achterdocht en ergernis wanneer er plots een nieuwe lading mensen aankomen die zich voorstellen als 'hey, ik ben die-en-die van Q., God wat is het hier saai.'
Eigenlijk was er onlangs zelfs met Rutger en de Q-mods besproken dat er een systeem zou worden ingevoerd dat de gebande Q-users ook geseind worden op FF, om te voorkomen dat ons forum een opvangtehuis wordt voor spammers. Want hoe je het ook draait of keert, een ban krijg je niet voor niets.
Over verhaalkwaliteit per site heeft niemand zich uit te spreken, dat moet je persoon per persoon bekijken. Maar ik geef ook eerlijk toe dat ik zelf nooit meer op Q. lees omdat 80% van de verhalen gewoon onleesbaar zijn, en ik ben te lui om de kwaliteit eruit te gaan filteren. x)
Dus allemaal effe klep dicht en lief spelen, ik heb zo al hoofdpijn.

Over de abo's: die komen er, als ik Rutger nog eens bij zijn oren hierheen kan sleuren.
Over de foto's: is besproken, die komen er niet. Afbeeldingen plaats je maar in een link.

With love,

Captain


Sorry



1 2 3