Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Schoolagenda.

Schoolagenda.

1 2 3 4 5 6 7 8 9
Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 17 aug 2010 - 16:39:
Ik heb net deze agenda gekocht. En nou wilde ik jullie vragen hoe jullie je agenda oppimpen?
Drop hier je tips .
xxx.



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 17 aug 2010 - 17:17:
@Dezh: Je hebt die Bill erin zitten?
Ja, dí»h? Vorig jaar had ik die in de voorkant erbij gedaan, alleen gaat die deze keer heel erg in de weg zitten met de andere plaatjes, dus ik stop 'm wel ergens binnenin. Ik wil hem niet vastplakken, want dan kan ik die er nooit meer uithalen.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 17 aug 2010 - 17:19:
ik moet weer een nieuwe kopen ;x... dus heb nu nog niks .

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 17 aug 2010 - 17:21:
Nog meer nutteloze informatie van mij: Mijn agenda van vorig jaar, helemaal vrij van erbij-gepropte-plaatjes. ^^
Dat bovenste randje met Bills neus hoort er trouwens niet bij, de agenda eindigt bij 'Geisterfahrer fahren immer allein'. :x

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 17 aug 2010 - 17:22:
Die van vorig jaar barstte helemaal uit zijn voegen omdat ik teveel plaatjes had...

& dit jaar wil ik allemaal nieuwe plaatjes, ik ga er geen hergebruiken [behalve dan de Bill die Kayley voor me getekend heeft, die komt er wel in. ] dus ik mag weer nieuwe gaan afprinten. -yay-
Vet!

Ik ben altijd te lui om m'n agenda te pimpen, dus hij is altijd heel erg doods... *kuch*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 aug 2010 - 17:33:
Nog meer nutteloze informatie van mij: Mijn agenda van vorig jaar, helemaal vrij van erbij-gepropte-plaatjes. ^^
Dat bovenste randje met Bills neus hoort er trouwens niet bij, de agenda eindigt bij 'Geisterfahrer fahren immer allein'. :x


Cuwl. ^^
Jij hebt trouwens echt een heel mooi handschrift.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 aug 2010 - 17:34:
Ik bestel er dit jaar één bij het kruidvat, met foto's van o.a. TH. -want ik ben een hopeloos geval en kan bij de 'normale' agenda's niets vinden. hadden ze die TH agenda nog maar in Duitsland *zucht*-
Maar goed, als het goed is dus, want het foto-upload ding mag mij niet --'

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 17 aug 2010 - 17:35:
(...)

Cuwl. ^^
Jij hebt trouwens echt een heel mooi handschrift.
Danke.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 aug 2010 - 17:37:
Ik houd mijn agenda altijd de eerste week netjes, en dan pimp ik 'm. Maar ik ga er dit jaar niet al te veel tussen proppen, want ik verloor het altijd allemaal en dan moest ik in het lokaal op zoek naar zelfgetekende Tom Kaulitzjes en concerttickets en treinkaartjes.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 aug 2010 - 17:39:
Ik had trouwens ook een tekening van Bill in m'n agenda, vorig jaar. Het leek meer op een kip dan op Bill, maar dat was misschien ook wel een beetje de bedoeling. ^^

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 17 aug 2010 - 17:44:
Wij hadden ook zo'n hoesje om onze agenda, dus ik drukte dan collages af met de pc en stopte die dan tussen de hoes om mijn agenda te pimpen x) En als ik een bepaalde collage beu was, maakte ik gewoon een nieuwe. Lekker handig.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 aug 2010 - 18:52:
Ik heb deze.
Maar die herkennen we straks niet meer terug.

Celeste
Celeste

Celeste is offline

[9]
Celeste zei op 17 aug 2010 - 19:07:
Ik koop denk ik, net als vorig jaar, een klein dun agenda met een harde kaft. Dan ga ik die kaften en helemaal beplakken en daar doe ik dan weer van dat doorzichtige plakspul over. Als ik mijn agenda heb, post ik een plaatje. Grappig is dat ik vaak ook agendas van mijn vriendinnen moet pimpen, omdat ze vinden dat ik het zo leuk doe (: En leuk om te doen is het ook.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 23 aug 2010 - 7:35:
Ik heb een Deense
Alleen ik moet 'm wel even volproppen met jullie hoofden ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9