Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Schoolagenda.

Schoolagenda.

1 2 3 4 5 6 7 8 9
Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 17 aug 2010 - 16:39:
Ik heb net deze agenda gekocht. En nou wilde ik jullie vragen hoe jullie je agenda oppimpen?
Drop hier je tips .
xxx.



KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 23 aug 2010 - 9:18:
ikhebeenFranse. [maarFransisstom.]
enhijisklein.
dusjulliehoofdenpassenerniethelemaalin,geloofik. maarjekannemwelalshoedgebruiken.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 23 aug 2010 - 11:28:
Ik heb een zwart-wit-roze van Converse.

Adored
Adored

Adored is offline

[28]
Adored zei op 23 aug 2010 - 14:32:
klik

hij is niet geweldig, maar hij was goedkoop :'D

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 23 aug 2010 - 14:44:
Ik heb dat zwarte hellokittyding x']

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 aug 2010 - 15:16:
Mijn agenda.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 23 aug 2010 - 15:17:
klik

hij is niet geweldig, maar hij was goedkoop :'D


Bill staat achterop.
En binnenin staat nog een foto van de tour. <3

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 23 aug 2010 - 18:02:
Ik heb een Loesje agenda waar genoeg notitieruimte inzit om het helemaal vol te plakken met plaatjes van Lady GaGa

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 23 aug 2010 - 21:05:
Mijn agenda.


Ik hou van jou agenda *-*

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 23 aug 2010 - 21:27:
En de mijne.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 23 aug 2010 - 21:54:
Oh, oh, ik heb de Victoria Frances agenda.
Ze krijgt vast Bills hoofd overal, maar dat terzijde

DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 24 aug 2010 - 19:05:
Ik zal hem laten zien als ik de mijne gekaft, beplakt en beschreven heb. Ik krijg hem ook via school. En we mogen er niet op schrijven, maar er is net als bij Kay een hoesje rond (dat binnen de drie dagen aan flarden hangt- per ongeluk, ik zweer het. ^^). Maar op dat hoesje schrijven gaat er meteen weer af, dus.
En ik heb groen kaftpapier. Kní lgroen, moeha. Dat vlamt op een blauwe uniformschool. x) En dan bewerk ik het kaftpapier tot er zoals gewoonlijk niks groen meer te zien is. (:
Normaal mogen we hem niet eens kaften, dus als je een nota krijgt is het spurten om het papier eraf te halen, dat niet te scheuren en alles ervan tussen te vissen. Want als de vice-president -- excuseer, vice-directeur (we hebben een nieuwe, mijn ex-leerkracht Latijn- ik denk dat ik nu pas echt doodga) -- een gekafte agenda ontdekt, dan komt het in zeventien stukjes terug. (Echt waar. We hebben het eens geteld. =D )

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 24 aug 2010 - 19:07:
Ik zal hem laten zien als ik de mijne gekaft, beplakt en beschreven heb. Ik krijg hem ook via school. En we mogen er niet op schrijven, maar er is net als bij Kay een hoesje rond (dat binnen de drie dagen aan flarden hangt- per ongeluk, ik zweer het. ^^). Maar op dat hoesje schrijven gaat er meteen weer af, dus.
En ik heb groen kaftpapier. Kní lgroen, moeha. Dat vlamt op een blauwe uniformschool. x) En dan bewerk ik het kaftpapier tot er zoals gewoonlijk niks groen meer te zien is. (:
Normaal mogen we hem niet eens kaften, dus als je een nota krijgt is het spurten om het papier eraf te halen, dat niet te scheuren en alles ervan tussen te vissen. Want als de vice-president -- excuseer, vice-directeur (we hebben een nieuwe, mijn ex-leerkracht Latijn- ik denk dat ik nu pas echt doodga) -- een gekafte agenda ontdekt, dan komt het in zeventien stukjes terug. (Echt waar. We hebben het eens geteld. =D )

Draag je uniforms? :o

DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 24 aug 2010 - 19:14:
(...)
Draag je uniforms? :o

Geen vast, maar wel donkerdonkerdonkerblauwe STOFFEN broeken of rokken (Hallooo? In welke godverlaten winkel vind je dat nu? ö En het is behoorlijk [biep], want ik moet voor één jaartje speciaal andere broeken kopen, daarvoor mocht jeans nog.), en bovenaan mag alles. Van blauw en wit bedoel ik dan. Maar geen appelBlauwzeeGROEN. Grom.
Thank God dat ik nog maar één jaar hoef te zitten.
Maar ik ben van plan serieus de rebel uit te hangen. Mijn jas is in ieder geval al te licht. Moeha. (:

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 24 aug 2010 - 19:18:
Goedzo^^.
Fuck the uniforms!
Maaree, zit je dan op een belachelijk nette school ofzo? :-x

DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 24 aug 2010 - 19:23:
Goedzo^^.
Fuck the uniforms!
Maaree, zit je dan op een belachelijk nette school ofzo? :-x

Behoorlijk, ja. Maar het is dichtbij, en het niveau ligt heel hoog. Dus.
In het begin vond ik uniform niet zo'n big drama, maar toen ik vorig jaar op drie dagen vijf rode nota's kreeg en strafstudie opgelegd werd, dacht ik "Let's all f*ck the system!" x)
Ik ben niet eens naar die strafstudie geweest. ^^
Ach ja. Ik ga er ook niet echt dood van. Gewoon tandenbijten. Nog eventjes. ^^
En op de unief ga ik eens goed losgehen! (:



1 2 3 4 5 6 7 8 9