Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Baantje

Baantje

1 2
Conflate
Conflate

Conflate is offline

[519]
Conflate zei op 18 aug 2010 - 16:24:
Ik wil heel graag een baantje, gewoon om een beetje eigen geld te verdienen. Maar ik snap niet wat m'n pa heeft.

Ik: 'Papa, wat zou je ervan denken als ik een kranten- of folderbaantje zou nemen?'
Pa: 'Geen sprake van, hele huiskamer vol met kranten en bij folders moet je alles vouwen, echt NIÉT.'
Ik: 'ö'
Pa: 'Als je een baantje wilt ga je maar vakken vullen bij de C1000 ofzo.'
Ik: 'Daar moet je toch 16 voor zijn?'
Pa: -Kijkt me nadenkend aan-
Ik: -Kijk hem boos aan en loop de trap op-

Ik ga hier niet lopen klagen, maar ik wil gewoon weten nu wat jullie eerste baantje was. Kan ik misschien wel wat inspiratie uit halen.



KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 18 aug 2010 - 16:26:
Ik heb nog geen baantje gehad.
Ik krijg 25€ zakgeld per maand en kom daar ruim mee toe
Ik ga wel elk jaar monitor spelen op speelpleinwerking, maar daar krijg je maar 2€ per dag voor.
maar over enkele maanden heb ik mijn monitorendiploma en dan kan ik kampen begeleiden ^^
Krijg je voor betaald en mag je gratis een weekje op kamp.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 18 aug 2010 - 16:27:
Ik heb nu een krantenwijk.
En... nou, een kennis van mij werkt bij de Albert Heijn en die ging voor mij vragen hoe oud je moest zijn, ze kreeg als antwoord 'Veertien en een half' dus... dat neem ik er in oktober bij als het even kan.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 18 aug 2010 - 16:30:
Gaby, je hebt de kans om van gedachten te veranderen. Neem geen folders of kranten, dat is een hel >.<.
Folders was mijn eerste baantje, maar ik raad je aan dat niet te doen x]

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 aug 2010 - 16:45:
Ik werk als vrijwilligster. Eigenlijk wil ik ook geld gaan verdienen, maar ik wil niet opgeven wat ik nu doe. Dus eerst maar 'ns kijken hoe het dit jaar met school gaat, daarna kijken of 'k meer kan gaan werken.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 aug 2010 - 16:52:
Ik babysit af en toe, is wel leuk omdat ik graag met kindjes speel.
Verder werk ik niet voor geld, vrijwilligerswerk voor goede doelen samen met mijn mattie Bieke enzo...

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 18 aug 2010 - 16:59:
ik ben niet echt vanplan om ooit echt vakantie werk te nemen
later moeten we al lang genoeg werken x']
en ik wil voorlopig nog genieten van mijn vrijheid [:

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 18 aug 2010 - 17:00:
Ik, eh, doe klusjes in huis voor geld?
Dat is het enige, ik ben verder veel te lui om te gaan werken. *kuch*

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 18 aug 2010 - 17:03:
ik werk bij de appie, al drie jaar. Verdien nu 4 euro per uur, wat voor een 17 jarige erg weinig is, maar gelukkig maakt de ap het voor de parttimers weer goed!

Ik heb ook een tijdje in een restaurant (zwart)gewerkt. Ik vediende 5 tot 6 euro per uur en dat was zeker beter Maar ze hadden me niet meer nodig, achja soms moet dat!

Mijn zakgeld is gestopt, ben bijna achttien en moet het allemaal zelf gaan betalen.. maar ik red me wel en anders heb ik een heel lieve moeder

Btw; ik heb veel vrijheid, ik kan zelf aangeven wanneer ik wil werken of wanneer niet. Ik heb een 4 uren contract en werk normaal elke donderdag. Nu in de vakantie werk ik meer, maar kan altijd zeggen wanneer ik niet wil werken..

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 aug 2010 - 17:26:
Oh, en ik krijg honderd euro zakgeld per maand, samen met een abbonement van een tijdschrift en mijn moeder betaalt ook nog mijn mobielkosten, en soms ook nog andere dingen zoals een Lady GaGa-concert dat ze eerst niet wou betalen

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 18 aug 2010 - 17:33:
Oh, en ik krijg honderd euro zakgeld per maand, samen met een abbonement van een tijdschrift en mijn moeder betaalt ook nog mijn mobielkosten, en soms ook nog andere dingen zoals een Lady GaGa-concert dat ze eerst niet wou betalen
O______O
Ik krijg 20 euro zakgeld per maand, en 10 als ik in die maand mijn beltegoed heb opgewaardeerd, of helemaal niets als mijn ouders vinden dat ik teveel cadeautjes heb gehad [zoals bijvoorbeeld op vakantie]. & ik werk niet, maar ik ben ook nog maar vanaf april vijftien en nou ja. Ik ben lui.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 aug 2010 - 17:54:
(...) O______O
Ik krijg 20 euro zakgeld per maand, en 10 als ik in die maand mijn beltegoed heb opgewaardeerd, of helemaal niets als mijn ouders vinden dat ik teveel cadeautjes heb gehad [zoals bijvoorbeeld op vakantie]. & ik werk niet, maar ik ben ook nog maar vanaf april vijftien en nou ja. Ik ben lui.


Wat?
Ik moet wel al mijn treintickets zelf betalen, en ik heb een periode gehad dat ik naar Amsterdam, Rotterdam en Hilversum vlak achter elkaar ging.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 18 aug 2010 - 18:11:
ik krijg geen zakgeld, ik vraag voor iets en krijg het dan een keer. tot dat ze het kan betalen. ze dwingen me om te werken en ik zoek ook /soortvan/
maar ik wil wel werken >< denk ik alleen ik ben zo erg lui ze me ontslaan me meteen als ik het gebouw binnen kom

Encore
Encore

Encore is offline

[247]
Encore zei op 18 aug 2010 - 18:42:
Heb nog nooit een job gehad xd

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 18 aug 2010 - 21:32:
Mijn ouders hebben een eigen zaak, dus ik doe al van jongs af aan vakantiejobs bij mijn vader. x)

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 19 aug 2010 - 15:28:
Ik werk nu bij de plus, god, wat een apenpakje.



1 2