Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 89

Offtopic 89

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 4 sep 2010 - 19:46:
When you're in black slacks with accentuating, off-white, pinstripes
Whoa, everything goes according to plan.

- P!ATD



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 4 sep 2010 - 21:46:
I like school too, most of the time.
Call me crazy, maar ik vind nieuwe dingen leren leuk. Ik zit altijd vooraan bij geschiedenis & bij Duits, dat zijn zo'n beetje mijn lievelingsvakken, maar ik vind sowieso alle vakken wel te doen [behalve wiskunde & gym, en Engels dus omdat ik daar niks meer bij leer].

Het enige aan school wat ik niet leuk vind, zijn de idioten die overal vrij loslopen. x)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 sep 2010 - 21:48:
Ik vind nieuwe dingen leren ook leuk. x:
Maar het ligt er ook wel aan wat. Geschiedenis en aardrijkskunde boeien me helemí¡í¡l niet - heb ik ook niet meer. Maar natuurkunde, scheikunde, wiskunde vind ik wel leuk.
Duits vind ik ook leuk. Zou ik leuk vinden, als het is uitdagender was. Tot nu toe val ik in slaap van werkbladen waarvan we de achterkant maar niet moeten maken, omdat die te moeilijk is, die ik dan wel maak, en dan hooguit drie foutjes heb.
Maar verder - vroeg opstaan, niet zelf mogen kiezen hoe je je dag indeelt, sommige kinderen op school... vind ik 't niet zo leuk. (:

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 4 sep 2010 - 21:51:
Ik praat ook bijna altijd engels. door Twitter en Iemand die ik ken en ja die spreekt alleen maar engels. en me moeder praat ook de hele tijd engels.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 4 sep 2010 - 21:52:
@Bodine: jij vindt precies de vakken leuk die ik niet kan uitstaan. x) [Hoewel ik dat van scheikunde eigenlijk niet kan weten, want dat heb ik nooit gehad.]
Maar dat geeft niet. Diversiteit moet er zijn.
& dat ken ik, van het-is-niet-uitdagend. Ik verveel me bij Nederlands en Engels dus en vroeger ook bij aardrijkskunde vreselijk te pletter. In de brugklas was het al helemaal erg. --'
Duits is alleen maar leuk omdat ik een toffe leraar heb, die mij ondertussen kent en min of meer 'apart' lesgeeft, omdat de rest zo makkelijk is. ^^

[/dit klinkt allemaal vreselijk arrogant o.o Zo bedoel ik het niet. :x]

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 sep 2010 - 21:55:
Dat is cuwl! ^^
Mijn Duitsleraar haat mij. Nu al - ik heb hem pas twee weken, maar hij haat het dat ik zo ongeïntesseerd overkom en eigenlijk ook niet echt oplet, maar liever gekke bekken trek naar andere kinderen in de klas. En als ik dan de beurt krijg, weet ik wel het antwoord. Jammer voor hem.
Terwijl mijn vorige lerares helemaal weg van me was, en haast boos werd toen ik zei dat ik geen Duits wilde studeren. (:
Maar ja. Oké. Genoeg over mij. Want ik voel me nu ook heel arrogant.

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 4 sep 2010 - 21:55:
-

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 sep 2010 - 21:57:
@Suki: Jouw mama is zo cool, seriously. En ze lacht grappig!

@Dezh&Bo: Maak me anders jaloers? Ik moet sinds een paar jaren echt superhard werken voor school, anders kom ik er niet. In de basisschool moest ik nooit wat doen, nu echt onmogelijk veel. En misschien kom ik er nog niet.
En dan gaan jullie lopen vertellen dat het allemaal te makkelijk is.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 sep 2010 - 21:58:
Die van scheikunde heeft nu al zoiets van "wat moet ik met dat kind aan?" omdat ik het leuk vind om haar midden in d'r les te onderbreken en tegen d'r in te gaan en nog gelijk te hebben ook. x:
Oké, oké, wie slaat mij omdat ik een bijdehand kreng ben?

EDIT @ Kay: nee, niet alles. Lang niet alles. Vooral niet de hoeveelheid sommen die ik voor de exacte vakken moet maken. Maar dat houdt niet weg dat ik nu, in de vierde, het begin van de tweede fase, met alle vakken aan het herhalen ben, en dat ik dat doodsaai vind. [/ik heb vorig jaar afgesloten met een 7,5 op mijn gemiddelde, vier onvoldoendes gehaald in het hele jaar. Dan is alles herhalen nogal saai.]
Niet dat ik er niet aan twijfel dat de vierde moeilijk is. Maar de lessen (niet het maakwerk) zijn tot nu toe nog makkelijk en doodsaai. Op Latijn na. Dat is moeilijk. O.O

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 4 sep 2010 - 22:00:
Ik praat ook bijna altijd engels. door Twitter en Iemand die ik ken en ja die spreekt alleen maar engels. en me moeder praat ook de hele tijd engels.

Op internet is dit de enige site -afgezien van hyves- waar ik constant nederlands praat

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 4 sep 2010 - 22:00:
Ik vind school nu totaal niet interessant, want ik ben blijven zitten. Alleen maar omdat ik teveel cijfers miste. En ik vond alles vorig jaar al zo ontzettend makkelijk, en dan moet ik het allemaal nog een keer doen. Grom.

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 4 sep 2010 - 22:04:
-

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 4 sep 2010 - 22:06:
@Suki: Jouw mama is zo cool, seriously. En ze lacht grappig!

@Dezh&Bo: Maak me anders jaloers? Ik moet sinds een paar jaren echt superhard werken voor school, anders kom ik er niet. In de basisschool moest ik nooit wat doen, nu echt onmogelijk veel. En misschien kom ik er nog niet.
En dan gaan jullie lopen vertellen dat het allemaal te makkelijk is.


haar lach is verschrikkelijk sstt. XD dit blijft tussen ons.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 sep 2010 - 22:07:
(...)

haar lach is verschrikkelijk sstt. XD dit blijft tussen ons.


Neuh, ik vind het echt een aanstekelijke lach. Ik moest zelf ook heel de tijd gaan lachen toen zij lachte.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 4 sep 2010 - 22:09:
@Kay: ik vind ook niet alles makkelijk, wiskunde & klassieke talen zijn echt hard-werk-vakken. Ik sta zelfs een onvoldoende voor Grieks, hoe slecht is dat? [Mijn eigen schuld, maar alsnog slecht. ]

@Bo: heb je ook Grieks trouwens? ^^
Latijn valt me eigenlijk nog wel mee, alleen haal ik nog steeds niet hoger dan een zes omdat mijn grammaticabasis echt vreselijk slecht is. x)

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 4 sep 2010 - 22:11:
nou ik vind het verschrikkelijk als ze lacht en voorschut.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17