Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 89

Offtopic 89

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 4 sep 2010 - 19:46:
When you're in black slacks with accentuating, off-white, pinstripes
Whoa, everything goes according to plan.

- P!ATD



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 4 sep 2010 - 22:43:
Ik wil dolgraag fantasy schrijven, alleen vraag ik me af in hoeverre je daar nog origineel kan zijn.
Dat kan dus niet. x)
Je kan alleen maar proberen góéd te schrijven [wat jij kan ] omdat origineel zijn in fantasy gewoon niet mogelijk is. Niet meer sinds Tolkien de fantasywereld een schop gaf.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 sep 2010 - 22:45:
Buh.
I need proofreaders voor een klein miniem beginnetje.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 4 sep 2010 - 22:46:
Kies mij! *steekt hand op*
Bitte? :a

& heeft iemand een goed idee voor een naam van een kindertehuis? :3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 sep 2010 - 22:46:
Ik bied me aan. (:
Als je daar behoefte aan hebt. Wat je waarschijnlijk niet hebt, want ik ben heel slecht in mijn mening onder woorden brengen. Blabla. Don't mind me. Just don't.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 sep 2010 - 22:49:
Oké, ik post het wel hier dan, voor iedereen die geïntereseerd is. Ik moet nog snel even wat aanpassen.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 4 sep 2010 - 22:57:
Ik wil wel ook wel readen ;3! ben een en al fantasy.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 sep 2010 - 22:57:
De hemel had een donkerrode kleur, wolken verkleurden van grijs naar wit naar oranje en slopen op kousenvoetjes door de hemel, de zon scheen als een gloeiende witte bol en hing nog maar vlak boven de zee.
Aan de linkerkant prijkte het enorme gebergte, met toppen van sneeuw en donkergrijs gesteente, onheilspellend en gevaarlijk. Aan de rechterkant torende een duister kasteel boven alles uit, met zijn vele scherpe torens en stenen bruggen.
Over het geheel kroop een lichtgrijze mist, die steeds verder en verder ging. Het hele wateroppervlak werd bedekt met mist, rondom de bergen eveneens, en het kasteel bleef ook niet gespaard.
De zon zakte achter de horizon weg.
Twee inheemse mannen stapten over het zandpaadje, in het bos dat het kasteel afscheidde van het landbouwersdorp.
De ene was lang en gespierd, zijn maliënkolder knelde zijn borst af, maar dat was niet te zien onder het vod dat hij als hemd had aangedaan. Hij leunde op een knoestige, houten stok, die kleine vonken donkergroen vuur uitbraakte.
De andere was kort en gezet, met een vuilgrijze baard en een kaal hoofd, zijn neus lang en gebogen, zijn ogen klein en schichtig. Hij hield een brandende fakkel vast, belichtte zo het pad. Het gelige licht prikte in zijn ogen, waardoor hij overmatig veel knipperde.
De mist sloot hen stukje bij beetje in, maar bij de scheiding van het weggetje met het gras, was ook de grens tot waar de mist kon. Nog steeds zagen ze het lichtbruine zand, de uitstekende wortels en de scherpe stukken rots liggen.
We hebben een slechte dag uitgekozen, overal mist. klaagde de korte, kreeg een tik tegen zijn achterhoofd van de andere man.
Ik zorg voor die mist, sukkel! De lange man zuchtte, voelde met zijn rechterhand aan de schede van zijn zwaard. Het ruwe materiaal voelde fijn aan onder zijn eeltige vingers, zodat hij toch kon lachen - ondanks zijn domme kameraad.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 sep 2010 - 23:03:
Ik vind het wel cuwl. Ik vind het ook goed dat je veel beschrijvingen gebruikt, want dat is in fantasy best wel noodzakelijk, wil je dingen een beetje voor je zien. Dus tsja, is dat goed genoeg als mijn commentaar, of wil je specifieke dingen weten? Ik zuig als het gaat om mijn mening formuleren.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 4 sep 2010 - 23:05:
Hahah XD ik zorg voor die mist, sukkel geniaal en mooi i love it
ben ik ook altijd slecht in...

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 4 sep 2010 - 23:14:
I'm loving it!

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 4 sep 2010 - 23:15:
Ik vind het ook mooi. ^^ Er zit zo'n sfeer in, mystiek een beetje door de beschrijving aan het begin. 'Onheilspellende bergtoppen met sneeuw' zijn overigens best standaard, maar dat heb je in fantasy gauw. x)
En dat van de 'ik zorg voor de mist' is echt prachtig, dan heb je meteen ook de lezer te pakken. Gesprekken zorgen ervoor dat de lezer zich meer inleeft, teveel beschrijving is ook weer niet goed. & je vraagt je ook meteen af waarvóór het een slechte dag is, wat ze dus van plan zijn. (:

Me likey!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 sep 2010 - 23:16:

Ty all

Encore
Encore

Encore is offline

[247]
Encore zei op 4 sep 2010 - 23:28:
is het raar als ik vaak let op wenkbrauwen van mensen ?o.o

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 sep 2010 - 23:30:
Het is alleen zo jammer dat ik maar een klein ideetje heb. Ik zou dolgraag een heel verhaal er rond schrijven. En vooral omdat het begin zich helemaal situeert in het verleden, de middeleeuwen om precies te zijn, en ik dat zo cool vindt. Ridders, vrouwen in van die speciale jurkjen en opgestoken haar, de typische middeleeuwse kijk op magie.

En @Encore: Uh, nou, op zich is het niet zó vreemd. Er zijn veel mensen die naar een bepaald iets kijken van mensen. Zo heb je er die altijd eerst naar de schoenen kijken, oid.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 4 sep 2010 - 23:31:
ik kijk let op ogen van mensen ;3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19