Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 89

Offtopic 89

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 4 sep 2010 - 19:46:
When you're in black slacks with accentuating, off-white, pinstripes
Whoa, everything goes according to plan.

- P!ATD



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 5 sep 2010 - 19:56:
Ik heb.. oorbellen. Gewoon één gaatje, aan alletwee de kanten. En neuspiercing. En ik wil een lippiercing. ^^

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 5 sep 2010 - 19:57:
-

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 sep 2010 - 19:57:
Oh, ik heb aan mijn ene oor 3 en aan de ander 2 en verder heb ik een neuspiercing, dat vind ik pas meevallen (:
En dat was allemaal voor mijn 14de x]

ö
Mijn ouders zouden dat nooit toestaan, zeker niet voor mijn vijftiende

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 sep 2010 - 19:57:
OHOH.
Ik had eerst van die dubbele gaatjes in mijn oren. (dus naast "gewone" oorbellen nog een gaatje) Maar het ging ontsteken en toen heb ik ze maar dicht laten groeien. En toen was ik te lui om ze opnieuw te laten schieten x]

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 sep 2010 - 20:05:
OHOH.
Ik had eerst van die dubbele gaatjes in mijn oren. (dus naast "gewone" oorbellen nog een gaatje) Maar het ging ontsteken en toen heb ik ze maar dicht laten groeien. En toen was ik te lui om ze opnieuw te laten schieten x]

Daar was ik eerst best bang voor ö
Maar gelukkig is bij mij alles goed gegaan

Heb je nu helemaal geen gaatjes meer of zijn alleen je tweede gaatjes dichtgegroeid?

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 5 sep 2010 - 20:07:
OHOH.
Ik had eerst van die dubbele gaatjes in mijn oren. (dus naast "gewone" oorbellen nog een gaatje) Maar het ging ontsteken en toen heb ik ze maar dicht laten groeien. En toen was ik te lui om ze opnieuw te laten schieten x]

ik heb 2 gaatjes, 1 oor is volgens mij een beetje ontstoken, maar ik wil ze niet dicht laten groeien

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 5 sep 2010 - 20:08:
Mijn broer had eerst één gaatje, wilde er vervolgens twee bij laten schieten, hoefde dat maar één keer aan mama te vragen en mocht. [Terwijl ik moest zeuren voor mijn eerste gaatjes, niet eerlijk -.-]
& toen liet hij één van zijn drie oorbellen ingroeien, zodat het er door de dokter weer moest worden uitgehaald. Echt zo'n oliebol. Ik had waarschijnlijk medelijden met hem moeten hebben, maar ik heb hem keihard uitgelachen. x)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 sep 2010 - 20:14:
(...)
ik heb 2 gaatjes, 1 oor is volgens mij een beetje ontstoken, maar ik wil ze niet dicht laten groeien


Misschien helpt een watje met alcohol of iets..?

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 5 sep 2010 - 20:16:
haha, klinkt eng, ik zal het aan mn mam vragen x]

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 sep 2010 - 20:16:
Mijn broer had eerst één gaatje, wilde er vervolgens twee bij laten schieten, hoefde dat maar één keer aan mama te vragen en mocht. [Terwijl ik moest zeuren voor mijn eerste gaatjes, niet eerlijk -.-]
& toen liet hij één van zijn drie oorbellen ingroeien, zodat het er door de dokter weer moest worden uitgehaald. Echt zo'n oliebol. Ik had waarschijnlijk medelijden met hem moeten hebben, maar ik heb hem keihard uitgelachen. x)


Hoe heeft 'ie dat geflikt dan, die ingegroeide oorbel ö?
Lijkt me best pijnlijk, trouwens

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 5 sep 2010 - 20:21:
(...)

Hoe heeft 'ie dat geflikt dan, die ingegroeide oorbel ö?
Lijkt me best pijnlijk, trouwens
Het knopje was te klein, zeg maar. Dus dat ijzertje dat je door het gaatje steekt en dan aan de andere kant vastzet met zo'n knopje, was zo kort dat het knopje te dicht op zijn huid zat, en als je het dan niet ronddraait zodat het los blijft zitten, groeit het in.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 5 sep 2010 - 20:27:
(...) Het knopje was te klein, zeg maar. Dus dat ijzertje dat je door het gaatje steekt en dan aan de andere kant vastzet met zo'n knopje, was zo kort dat het knopje te dicht op zijn huid zat, en als je het dan niet ronddraait zodat het los blijft zitten, groeit het in.

auwtsj

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 sep 2010 - 20:27:
(...) Het knopje was te klein, zeg maar. Dus dat ijzertje dat je door het gaatje steekt en dan aan de andere kant vastzet met zo'n knopje, was zo kort dat het knopje te dicht op zijn huid zat, en als je het dan niet ronddraait zodat het los blijft zitten, groeit het in.

Aha. Dat is idd niet al te slim x'D

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 5 sep 2010 - 20:28:
Dat is het ook niet, daarom lachte ik hem uit. x)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 sep 2010 - 20:49:
Ik heb nooit het geduld om ze zes weken te laten zitten. Bij mijn eerste gaatjes heb ik ze na vier weken verwisseld, bij mijn tweede had ik in minder dan twee weken al andere in.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20