Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 89

Offtopic 89

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 4 sep 2010 - 19:46:
When you're in black slacks with accentuating, off-white, pinstripes
Whoa, everything goes according to plan.

- P!ATD



VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 5 sep 2010 - 19:34:
(...)

Ja maar, door waar jij hem hebt (jij hebt zegmaar dezelfde als Jess ongeveer, toch?) dat doet toch veel minder pijn dan waar Bill hem heeft? O_o


Nou, het verschilt niet veel, tenzij hij het heeft laten zetten door zijn kraakbeen, maar dat zou weer vééls te pijnlijk/dom/moeilijk zijn. Het komt op hetzelfde neer: een stukje vlees. Als je voelt is het van ongeveer dezelfde dikte (:

@Emma: Het valt echt reuze mee met verkoudheid, tenzij de uiteinde van je piercing te lang is. Maar met die kleine knopjes maakt het niet uit of je een piercing hebt of niet (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 sep 2010 - 19:36:
Nee maar, dat stukje waar die septum wordt geschoten is gevoeliger, volgens mij. Maar ja. Ik heb er verder ook geen verstand van.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 sep 2010 - 19:36:
Ik wil nog een gaatje in mijn oor (bovenin oorschelp) maar mijn moeder begon te krijsen toen ik het voorstelde..

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 5 sep 2010 - 19:37:
Ik wil nog een gaatje in mijn oor (bovenin oorschelp) maar mijn moeder begon te krijsen toen ik het voorstelde..
Dat doet de mijne ook. x)
Ik wil al heel lang een wenkbrauwpiercing...

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 sep 2010 - 19:40:
Ik wil nog een gaatje in mijn oor (bovenin oorschelp) maar mijn moeder begon te krijsen toen ik het voorstelde..
Ik mócht een neuspiercing (als cadeautje voor mijn verjaardag van m'n tante), maar die heb ik uiteindelijk toch niet laten zetten. Nu wil ik er waarschijnlijk ook eentje boven in mijn oorschelp, ik weet niet zo goed wat m'n ouders er van zouden zeggen als ze zouden weten dat ik nog een gaatje in mijn oor wil laten prikken (heb in ieder oor al twee gaatjes, en ik geloof dat m'n ouders dat al genoeg vinden. Hmf).

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 sep 2010 - 19:43:
(...) Dat doet de mijne ook. x)
Ik wil al heel lang een wenkbrauwpiercing...


Een wenkbrauwpiercing lijkt me ook best wel vet, maar aangezien tweede gaatjes al een enorme stap voor haar waren (ongeveer vier maanden voor moeten zeuren) en nog een gaatje in mijn oor dus ook al niet mag, durf ik het niet eens voorte stellen :x

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 5 sep 2010 - 19:46:
(...)

Een wenkbrauwpiercing lijkt me ook best wel vet, maar aangezien tweede gaatjes al een enorme stap voor haar waren (ongeveer vier maanden voor moeten zeuren) en nog een gaatje in mijn oor dus ook al niet mag, durf ik het niet eens voorte stellen :x
Oh, ik moest ook zeuren voor mijn éérste gaatjes. Maar ik stel het alsnog voor, want wie niet waagt, die niet wint. x)
Okay, in dit geval was het, wie waagt, die niet wint, maar dat doet er niet toe. x'D

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 5 sep 2010 - 19:47:
Ik zou volgens mij geen navelpiercing durven en voor de rest mogen ze raak schieten [al ben ik zelf niet zo van de heel veel piercing-gezichten] (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 sep 2010 - 19:48:
O.O
Ik vind oorbellen wel eng genoeg volgens mij.
Maar ik wí­l verder ook geen piercings, dus dat scheelt. (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 sep 2010 - 19:49:
Van mijn moeder mocht ik eerst pas oorbellen op mijn achttiende, daarna werd de grens zestien, toen elf
Stiekem was ik wel heel trots op die prestatiex'D

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 sep 2010 - 19:50:
Ik had oorbellen toen ik zes was, ze groeiden dicht tegen dat ik twaalf was, en toen ik vijftien werd, liet ik mijn tante ze weer doorboren.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 5 sep 2010 - 19:51:
Oh, ik heb aan mijn ene oor 3 en aan de ander 2 en verder heb ik een neuspiercing, dat vind ik pas meevallen (:
En dat was allemaal voor mijn 14de x]

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 5 sep 2010 - 19:52:
Ik wil heel graag een wenkbrauw, of een neus piercing x'3

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 sep 2010 - 19:53:
Ik heb sinds groep 7 zo'n ding boven in mijn oorschelp. En oorbellen. En ik mocht eerst een neuspiercing van mijn moeder, maar toen vond mijn vader het te eng klinken en toen mocht het niet meer ><
En van zo'n septum zou ik spontaan gaan niezen als ie erin gestoken wordt x']

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 5 sep 2010 - 19:54:
Bij mij op hyves is er zon meisje die dat heeft gefilmd ofzo toen ze een navelpiercing kreeg O_o



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20