Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Piercing&Tattoos

Piercing&Tattoos

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 5 sep 2010 - 19:44:
Sla me als hier al een topic over is

Piercing & Tattoos


Wij zitten in een generatie waar twee oorbellen in één oorlel helemaal niet meer speciaal is, wat toentertijd juist taboe was. Nu moet het zo veel mogelijk, zo gek mogelijk en zo stoer mogelijk.
Bij de tattoo's is het vrijwel onveranderd gebleven. Tattoo's worden gezet voor een betekenis, voor de mooiheid, of in een dronkenbui. Mensen dragen de mooiste kunstwerken op hun huid, maar ook veel hebben spijt van hun blijvende besluit.

Laat jouw tattoo's en piercings zien of stuur een foto waar jij diep respect voor hebt. Misschien heb je wel een favoriet?



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 nov 2011 - 21:34:
Dan ga ik me nu voornemen dat te doen, dan doe ik dat over heel lang aangezien ik er nooit langs kom x)

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 8 nov 2011 - 21:40:
Wel doen ohr!

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 9 nov 2011 - 20:33:
Hehe, zo'n vriend van mij had van die magneetjes, om mensen mee in de maling te nemen. Hij had ze ingedaan als snake bites. Alleen wist hij niet dat er langzaam gaten in z'n lip kwamen door de druk. (En het deed pijn als een gek.)
Dus binnenkort heeft-ie er wel gaten in en kan hij ze meteen kopen. Hehehe.
We hebben dus echt iedereen wijsgemaakt dat ze echt zijn x]

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 nov 2011 - 22:32:
@Emma: ik heb er ook een. Al heel lang. Echt al... zes jaar, geloof ik. Ik meen me te herinneren dat het in het begin best pijn doet, en dat je het écht goed schoon moet houden omdat het makkelijk gaat ontsteken (tenminste bij mij x') Maar daarna is het allemaal wel goed :' Ik kan bijv. makkelijk een half jaar geen piercing in doen zonder dat het dicht groeit of zo. En ik weet niet wanneer het uit de hand zou lopen. Want - ja. Vraag het maar aan de piercer (datiseenraarwoord), inderdaad.

En iedereen wist al dat ik een neuspiercing heb sinds juni, hè? Ja. ja.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 nov 2011 - 23:14:
Wooooooooooow Juul. Toen je tien was? -jebentzestien,doch.o.o-

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 12 nov 2011 - 0:09:
Eh - ja. Toen ik in groep 7 zat (en toen was ik dus 10)
hehe :]

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 12 nov 2011 - 0:19:
Supergaaf! I didn't know!

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 13 nov 2011 - 0:14:
Haha, I know you didn't know. Niemand vraagt me dat ooit (hoeft ook niet, daar niet van) en als ik dat dan zeg, is het altijd: "Waaat? Eeeeeecht?" o.o En dan lach ik en zeg ik ja x'

Trouwens, als ik genoeg geld heb (wat ergens in december/januari/februari wel zo zal zijn) wil ik een industrial (links), conch (rechts) en extra gaatjes in m'n oorlel (allebei de kanten) :'

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 nov 2011 - 9:24:
Is dat niet nogal veel in een keer?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 13 nov 2011 - 14:47:
Het gaat ook niet in een keer. o.o Dude, dan zou ik helemaal niet meer slapen van de pijn, denk ik.
*leest bericht terug*
Mja, ik snap dat je het zo opvatte x'

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 nov 2011 - 19:21:
Haha, oh oké.
Dan zou je inderdaad een enorm slaapgebrek krijgen, waarschijnlijk x)

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 nov 2011 - 16:43:
@Yara: Super cool! Weet je al wat je precies gaat laten zetten? :'


Jaaaaaaaaaa.
20 sterren om me rug. C:
En ik wil me tragus gaan laten zetten.
Me got a lot of money to spent. ^^

Discoverxme
Discoverxme

Discoverxme is offline

[104]
Discoverxme zei op 18 nov 2011 - 15:21:
Ik heb een wenkbrauwpiercing, tongpiercing en een helix.
Volgende maand krijg ik waarschijnlijk mijn eerste tattoo.
Heb al helemaal een ontwerp, weet alleen niet zo goed hoe ik het moet uitleggen :'D

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 18 nov 2011 - 16:46:
Ik heb in... eh... september mijn oren voor de derde keer laten piercen aan beide kanten. (Aardigheidje van m'n ma na m'n auto ongeluk.) Moet dus iedere ochtend zes knopjes in doen. Ugh, maar het rechter gaatje raakt steeds ontstoken, en ik denk dat 't komt omdat de achterkanten van de stekertjes zo abnormaal groot zijn waardoor 't niet goed kan drogen en vochtig blijft. ><
En ik wil nog 'n helix. Ooit. M'n ma vindt het prima, maar - eh, ja. Don't know why it's being delayed.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 23 nov 2011 - 20:18:
*Komt uit de lucht vallen*


Toen ik negen was, ofzo, heeft toentertijd mijn beste vriendin met een vieze naald mijn oorlel gepierced, omdat 'ie dicht was gegroeid. Maar ze deed het zó sloom! Ik weet nog dat ik een knuffel van haar had gewurgd _0-

Verder wil ik nog steeds een back piece hebben. Gewoon mijn hele rug vol met tattoo's :3

Ik heb nog steeds geen internet, dus hierna ben ik weer van de aardbodem verdwenen..



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12