Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Piercing&Tattoos

Piercing&Tattoos

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 5 sep 2010 - 19:44:
Sla me als hier al een topic over is

Piercing & Tattoos


Wij zitten in een generatie waar twee oorbellen in één oorlel helemaal niet meer speciaal is, wat toentertijd juist taboe was. Nu moet het zo veel mogelijk, zo gek mogelijk en zo stoer mogelijk.
Bij de tattoo's is het vrijwel onveranderd gebleven. Tattoo's worden gezet voor een betekenis, voor de mooiheid, of in een dronkenbui. Mensen dragen de mooiste kunstwerken op hun huid, maar ook veel hebben spijt van hun blijvende besluit.

Laat jouw tattoo's en piercings zien of stuur een foto waar jij diep respect voor hebt. Misschien heb je wel een favoriet?



TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 7 mei 2011 - 12:04:
Zet dan neer bekijken op eigen risico?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 8 mei 2011 - 1:17:
I am almost getting my second tattoo.
Nou igg. Ik ben aan het sparen. Hij wordt namelijk erg grooot. C:
Mihihiiii, nu al zin in ^^

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 8 mei 2011 - 8:34:
Hoe gaat het ontwerp eruit zien? :3

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 8 mei 2011 - 21:00:
Hoe gaat het ontwerp eruit zien? :3


Het worden allemaal sterretjes vanaf me nek naar beneden tot aan tussen me schouderbladen. Het heeft de betekenis aan alle mensen die ik ben verloren in me leven.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 8 mei 2011 - 21:12:
Oehw, dat lijkt een beetje op die van mij.
Maar dan heb ik ze niet verloren.
Op allebei mijn polsen een ster en ieder is een zus van mij.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 8 mei 2011 - 21:20:
Super moooi!
Ik heb me moeder, vader en zus al op me voet staan.
En straks komen alle mensen op me rug/nek die ik verloren heb.
Vond het wel een mooie herinnering.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 8 mei 2011 - 21:23:
Op je voet?..

Oh ik zat even te denken dat je ze dan ónder je voet had.. En toen dacht ik, dat kriebelt als hell, en toen dacht ik, maar dat kan toch niet?..

Maar can you show a picture :3 want nu lijdt ik aan waanideeën.

:'D

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 8 mei 2011 - 21:56:
Op je voet?..

Oh ik zat even te denken dat je ze dan ónder je voet had.. En toen dacht ik, dat kriebelt als hell, en toen dacht ik, maar dat kan toch niet?..

Maar can you show a picture :3 want nu lijdt ik aan waanideeën.

:'D


Hahahahaaa onder me voet. *dies*
Sorry.
I will show you a picture!!

Dit is een foto dat hij net gezet was. Daarom glimt hij dus zo C:

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 8 mei 2011 - 22:07:
En, hoe kwam je tot het idee? Of, het lettertype, grootte, plaats.. etc. Daar ben ik zo nieuwsgierig naar :3

Oh men, ik vind een tattoo zo gaaf..
Ik vind naalden doodseng >< .. opzich zou ik het er wel voor overhebben, maar ik weet dat ik dan kotsmisselijk ben, en halverwege ergens flauwval.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 8 mei 2011 - 23:08:
Het is een super mooi idee.
Sterren geven je toch het idee van iets oneindigs.

En ik wil nog steeds een Backpiece.
Ik weet nog niet precies wat.
Het zal waarschijnlijk eraf gescheurde vleugels worden.

Met de betekenis: De wereld is geen droom

Of iets in die trant.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 8 mei 2011 - 23:31:
als ik slaag 'D voor mn exames. gaat me zus voor mijn tattoo betalen :"D en we kennen de eigenaar van de tattoo shop dus. komt goed uit. ik ga vogeltjes op me pols en een stukje op mn arm deze zomer en als ik 18 ben doe ik op me rug een paardenboel die word weggeblazen en dat de pluisjes veranderen in vogeltjes ;]

ik heb niks met vogels hoor het is gewoon een mooi gebaar. betekend wel iets voor me vrijheid je dromen na gaan! wegvliegen naar het zuiden *niet letterlijk* maar je snap me wel. denk ik

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 8 mei 2011 - 23:39:
@ Yazz, i remember! En je had er ook een x een plaatje van een "scheur" langs de rugwervel.

Ik zou of een datum, of woord/citaat laten zetten. Ik heb een x een schets gemaakt wat ik zou willen hebben, ik zal 'm eens zoeken.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 9 mei 2011 - 15:55:
Ja, ik wil waarschijnlijk iets van een Latijnse tekst boven de gescheurde vleugels plaatsen.
Omdat het de dodentaal wordt genoemd, en dat vind ik wel mooi.

En laat dat ontwerp zien!

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 9 mei 2011 - 16:39:
Oh dan wil ik mee! :'{ of iemand, ik wil het een keer van dichtbij meemaken ;p

En ik zal zoeken zodra ik thuisben!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 9 mei 2011 - 20:06:
@laure; Ik kwam op het idee omdat mijn ouders zijn gescheiden en ik dus de ene ouder niet zo vaak zie als de ander, en me zus uit huis is en die ik dus maar 1x in de 3 maanden zie [misschien wel minder] wou ik ze toch altijd dicht bij me hebben.
En waarom op me voet? Omdat dat een plek is dat je makkelijk kan verbergen als je bij iemand bent die daar tegen is ofso. Of als je een sollicitatie heb of iets.
En bij me volgende tattoeage is het zo dat dat een erg diepe betekenis heeft. Ik ben in mijn leven al best veel mensen verloren. En niet zo zeer dat ze bijna allemaal overleden zijn, maar ook me beste vrienden. En daarom wil ik ze eren door die tattoeage te nemen. En die komt dus vanaf me nek. [helemaal bovenin] naar beneden en houd op tussen me schouder bladen.
Het begin is een klein sterretje, en de sterren worden dus steeds groter.

@yasmin; Ja idd. En de sterren zullen altijd blijven bestaan, dus vond ik het wel een mooi idee.
Wel super als je zo'n backpiece gaat zetten. Ze zijn wel duur maar als het voor jou een mooie en eerlijke betekenis heeft vind ik dat je hem moet laten zetten.
Want ik vind als je een tattoeage neemt alleen maar omdat je een tattoeage wilt dan vind ik het een beetje raar. Het moet een betekenis hebben. ^^

Wauw, beetje lang verhaal maar hopelijk snapt iedereen mij C:



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12