Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Rijbewijs

Rijbewijs

1 2 3 4
missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 6 sep 2010 - 10:55:
Hé peeps,,

Ik ga binnenkort rijlessen nemen en ik ben benieuwd waar de mensen die achttien zijn of zijn geweest hebben gereden.

Bevelen jullie een bedrijf aan of keuren jullie er eentje af?

En hoe was jouw rijervaring? Had je veel lessen nodig of was je een snelle leerling? En hoe ging je theorieexamen?



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 sep 2010 - 10:58:
Mijn zus lest bij Meegens. En ze heeft om vijf voor drie haar parktijkexamen - voor theorie is ze geslaagd.
Haar vriend raadde haar Meegens aan in elk geval, ik ben zelf veertien dus ik rijd nog geen auto. ;x Dusikweetnietofjehierveelaanhebt

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 6 sep 2010 - 11:00:
Oke dankjewel ik ga even kijken =)

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 sep 2010 - 11:02:
Kan goed dat het alleen voor Nijmegen en omstreken is, maar dat weet ik niet?^^

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 6 sep 2010 - 14:55:
Kheb net mijn eerste simulatie-les gehad bij Bosch&Veenstra. 'T ging echt goed, stond gemiddeld een 7.2!!

Likeyoucare?!

Kheb vrijdag mijn intake in een echte auto, ben benieuwd hoeveel lessen ik nodig heb =)

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 6 sep 2010 - 15:12:
Kheb net mijn eerste simulatie-les gehad bij Bosch&Veenstra. 'T ging echt goed, stond gemiddeld een 7.2!!

Likeyoucare?!

Kheb vrijdag mijn intake in een echte auto, ben benieuwd hoeveel lessen ik nodig heb =)

Veel succes!

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 6 sep 2010 - 15:13:
Dank je, gaat wel lukken denk ik (a)

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 6 sep 2010 - 16:47:
Ik begin ook met mijn lessen >.<
Heb er totaal geen zin voor stiekem, ben echt een apart geval in den auto ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 sep 2010 - 19:05:
Ik ben bezig met mijn theorie, al denk ik niet dat ik klaar zal zijn als mijn stiefbroer opgaat voor zijn examen. Ik laat alles liggen.
Hier in België moet je minimum een twintigtal praktijklessen hebben, dus ik doe die twintig uur, en de rest leer ik met mijn mamsie. ^^

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 6 sep 2010 - 19:06:
Ik heb dus eigenlijk wel zin in mijn rijlessen maar niet in mijn theorie, ben als de dood dat ik die de eerste keer niet haal. Het autorijden gaat mij namelijk wel goed af =)

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 6 sep 2010 - 20:43:
ik wil echt zo graag kunnen autorijden x3
niet alleen om mijn belofte tegenover Makbule en Tosca na te komen, maar gewoon, autorijden lijkt me zo een vrijheid
helaas ben ik nog maar 14 over een week 15
en moet ik nog een drietal jaar wachten

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 6 sep 2010 - 20:46:
Volgens mij ben ik daar dus echt heel slecht in.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 6 sep 2010 - 21:00:
ik kan niet overweg met alles wat op vier wielen rijdt. dus het wordt nog even oefenen. En ik heb lekker nog twee jaar de tijd.

Ik hoop zo dat je tegen die tijd al kunt beginnen op je zeventiende. En dat mijn moeder dat dan ook inziet.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 10 sep 2010 - 15:17:
kheb vandaag mijn intest in de auto gedaan, tging echt geweldig. Kheb mogen sturen, gassen, remmen en schakelen en alles tegelijk!! En nu lessen!!! Kben echt zo blij dat ik het eindelijk mag doen en het nu ook een beetje kan!!! ^^

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 17 okt 2010 - 21:53:
O boy,

Kheb morgen theorie examen en kheb toch zo het gevoel dat ik het ga verknallen.. Nouja, hopen dat ik het in een keer haal en mijn rijbewijs op 3 december binnen heb (a)

Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 17 okt 2010 - 21:57:
O boy,

Kheb morgen theorie examen en kheb toch zo het gevoel dat ik het ga verknallen.. Nouja, hopen dat ik het in een keer haal en mijn rijbewijs op 3 december binnen heb (a)


Good luck <3
't lukt je wel! =D



1 2 3 4