Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 91

Offtopic 91

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 6 sep 2010 - 17:55:
we gaan steeds sneller naar de 100



Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 7 sep 2010 - 19:47:
ik wordt telkens uitgescholden, doe alles fout moet telkens alleen helemaal vooraan zitten omdat niemand naast me wil en dus moet ik telkens naast zon stom wijf die heel hyper is en me geen minuut met rust kan laten.
Met gym krijg ik nog eens een bal tegen me kop aan gegooit en dan gaan ze ok nog schijnheilig doen wanneer er een leraar aankomt.
Moet je samen met zon volleybal volleyballen en ben ik weer eens alleen moesten we doorschuiven en er waren 2 meisjes en een van beide moest met mij en die deden ook ng even gezellig kut.
Grom. Ik wil noooit meer naar school toe.

awh... Je hebt ons teminste nog! Maar heb je dan echt helemaal niemand die aardig doet in de klas? - Ik ging vorig jaar met de boys om, zijn de niet aardig ofzo?-. Enne, nergeer ze gewoon, en ga naar je mentor als het echt erg word. Ik heb ook wat gesprekken met mijn mentor gehad, wat jammer genoeg niet veel opleverde. Maar je kon altijd wat proberen!

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 7 sep 2010 - 19:49:
Oké...

volgens mij zit ik midden in een heel kinderachtige jankbui/woedeaanval. Oeeps.

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 7 sep 2010 - 19:50:
Niemand doet aardig alleen 1 irritant meisje die de hele dag hyper doet en zich gedraagt als een kleuter ofzo.
En ik ben dit jaar van plan te gaan opletten en wat te gaan doen. (ik heb deze week denk ik al meer huiswerk gedaan dan al die vorige 2 jaar bij elkaar ;x)

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 7 sep 2010 - 19:52:
Niemand doet aardig alleen 1 irritant meisje die de hele dag hyper doet en zich gedraagt als een kleuter ofzo.
En ik ben dit jaar van plan te gaan opletten en wat te gaan doen. (ik heb deze week denk ik al meer huiswerk gedaan dan al die vorige 2 jaar bij elkaar ;x)

Awh... Heb je wel mensen om in de pauze bij te zitten?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 7 sep 2010 - 19:52:
Ik ben even depressief, want ik moet de tweede overdoen.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 7 sep 2010 - 19:52:
ik wordt telkens uitgescholden, doe alles fout moet telkens alleen helemaal vooraan zitten omdat niemand naast me wil en dus moet ik telkens naast zon stom wijf die heel hyper is en me geen minuut met rust kan laten.
Met gym krijg ik nog eens een bal tegen me kop aan gegooit en dan gaan ze ok nog schijnheilig doen wanneer er een leraar aankomt.
Moet je samen met zon volleybal volleyballen en ben ik weer eens alleen moesten we doorschuiven en er waren 2 meisjes en een van beide moest met mij en die deden ook ng even gezellig kut.
Grom. Ik wil noooit meer naar school toe.


Beste Priscilla,
Er zijn veel meiden die dit mee maken. Ten eerste: het is niet jouw schuld. Dat was het nooit en dat zal het hopelijk ook niet zijn.
De schuld ligt bij de personen die je buitensluiten en irriteren.
Mijn advies is om gewoon wél naar school toe te gaan, maar even na te denken aan wat het kan liggen. Probeer eens een praatje met een van de meiden/jongens uit je klas die aardig is of aardig lijkt. Misschien kunnen jullie een keertje afspreken (:
Ohgay, ik ben vandaag niet in mijn helperige bui, sorry :x
Maarwijzijnhiervoorje:3

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 7 sep 2010 - 19:52:
Ik ben even depressief, want ik moet de tweede overdoen.

ah nee! Waarom?

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 7 sep 2010 - 19:53:
Oké...

volgens mij zit ik midden in een heel kinderachtige jankbui/woedeaanval. Oeeps.

Whats wrong?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 7 sep 2010 - 19:55:
(...)
ah nee! Waarom?
Ah, nou, lang verhaal en heb nu geen zin om veel te typen, maar goed, ik ben dus voor de tweede keer een tweedeklassertje en een echte zittenblijver omdat ik nu al voor de tweede keer een jaar overdoe (ik hoor nu naar de vierde te gaan).

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 7 sep 2010 - 19:55:
Ik ken iedereen jammer genoeg al.
De irritantstse pestkinderen uit de 1e klas en 2e klas zijn nu in 1 klas bij mij ingekomen. En nee ik heb eigenlijk niemand om bij te zitten in de pauze en ik zie ook nooit iemand alleen zitten. Dus ga ik altijd maar mzuziek luisteren ofzo.
Het gaat al een paar jaar zo en ik haat mezelf inmiddels nogal


@ Eliros : Het lijkt me echt vreselijk om tussen al die vreemde mensen te zitten die zich waarschijnlijk ook nog eens veel jonger gedragen en elkaar allemaal al kennen ;o.
Ben je samen met iemand blijven zitten?

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 7 sep 2010 - 19:56:
(...)Ah, nou, lang verhaal en heb nu geen zin om veel te typen, maar goed, ik ben dus voor de tweede keer een tweedeklassertje en een echte zittenblijver omdat ik nu al voor de tweede keer een jaar overdoe (ik hoor nu naar de vierde te gaan).

awh... Wat gaat er dan fout? Kan je geen bijles nemen dan, of ligt het daar niet aan? Of is het omdat je de taal niet zo goed beheerst dat ze te snel praten en dat je het niet hoort ofzo?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 sep 2010 - 19:56:
ik wordt telkens uitgescholden, doe alles fout moet telkens alleen helemaal vooraan zitten omdat niemand naast me wil en dus moet ik telkens naast zon stom wijf die heel hyper is en me geen minuut met rust kan laten.
Met gym krijg ik nog eens een bal tegen me kop aan gegooit en dan gaan ze ok nog schijnheilig doen wanneer er een leraar aankomt.
Moet je samen met zon volleybal volleyballen en ben ik weer eens alleen moesten we doorschuiven en er waren 2 meisjes en een van beide moest met mij en die deden ook ng even gezellig kut.
Grom. Ik wil noooit meer naar school toe.


Lieve schat, het eerste dat jij even moet onthouden, is dat je werkelijk awesome bent. En dat je je NOOIT anders moet gaan gedragen om een stel mensjes op school.
Als ze je uitschelden, dan negeer je hen. Niet makkelijk, maar bedenk in je hoofd maar gewelddadige plannen om die mensen om te brengen. Heel bevredigend.
Verder moet je misschien eens proberen met een positief gevoel naast dat 'stom wijf die heel hyper is' gaan zitten. Praat met haar, wie weet valt ze nog best mee. En als je toch altijd naast haar zit, kan je er beter het beste van maken.
En als je een bal tegen je kop krijgt, dan doe je gewoon alsof je het niet voelt en dan doe je verder. Ze hebben er plezier in als je pijn hebt, dus dat mag je nooit laten zien.
En als ze kut doen, doe dan poeslief terug. Ze zullen compleet overdonderd zijn, en maybe zelfs even sprakeloos. (Ofwel voelen ze hun ego groter worden, maar ga maar eerst van het eerste uit, als dat niet werkt, ook gewoon negeren.)
En school hoort leuk te zijn. Heb je vrienden buiten de klas? Maak van je pauzes iets om naar uit te kijken, dan gaan je lessen sneller voorbij.
-hug-

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 7 sep 2010 - 19:57:
Ik ken iedereen jammer genoeg al.
De irritantstse pestkinderen uit de 1e klas en 2e klas zijn nu in 1 klas bij mij ingekomen. En nee ik heb eigenlijk niemand om bij te zitten in de pauze en ik zie ook nooit iemand alleen zitten. Dus ga ik altijd maar mzuziek luisteren ofzo.
Het gaat al een paar jaar zo en ik haat mezelf inmiddels nogal

Bij wie zat je dan de afgelopen twee jaren. Als die wel aardig doen, ga daar dan bij staan.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 7 sep 2010 - 19:57:
(...)
Whats wrong?


Rekenmachine kwijt . En oké ,ik weet het, het is een rekenmachine, maar dat ding is fucking 120 euro.
en net kreeg ik te horen dat ik maar zelf een nieuwe betaal, en toen flipte ik 'm.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 7 sep 2010 - 19:58:
Ik ken iedereen jammer genoeg al.
De irritantstse pestkinderen uit de 1e klas en 2e klas zijn nu in 1 klas bij mij ingekomen. En nee ik heb eigenlijk niemand om bij te zitten in de pauze en ik zie ook nooit iemand alleen zitten. Dus ga ik altijd maar mzuziek luisteren ofzo.
Het gaat al een paar jaar zo en ik haat mezelf inmiddels nogal


@ Eliros : Het lijkt me echt vreselijk om tussen al die vreemde mensen te zitten die zich waarschijnlijk ook nog eens veel jonger gedragen en elkaar allemaal al kennen ;o.
Ben je samen met iemand blijven zitten?
Ja, nou ja, er zijn wel mensen uit m'n klas die zijn blijven zitten (waaronder mijn beste vriendin), dus ik hoop met heel mijn hart dat ik in dezelfde klas als hun zit.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20