Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 91

Offtopic 91

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 6 sep 2010 - 17:55:
we gaan steeds sneller naar de 100



Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 7 sep 2010 - 19:58:
(...)

Rekenmachine kwijt . En oké ,ik weet het, het is een rekenmachine, maar dat ding is fucking 120 euro.
en net kreeg ik te horen dat ik maar zelf een nieuwe betaal, en toen flipte ik 'm.

zoeken 8D. oke, waar heb je hem voor het laatst gezien (fail), school of thuis?

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 7 sep 2010 - 19:59:
Ik ken iedereen jammer genoeg al.
De irritantstse pestkinderen uit de 1e klas en 2e klas zijn nu in 1 klas bij mij ingekomen. En nee ik heb eigenlijk niemand om bij te zitten in de pauze en ik zie ook nooit iemand alleen zitten. Dus ga ik altijd maar mzuziek luisteren ofzo.
Het gaat al een paar jaar zo en ik haat mezelf inmiddels nogal


@ Eliros : Het lijkt me echt vreselijk om tussen al die vreemde mensen te zitten die zich waarschijnlijk ook nog eens veel jonger gedragen en elkaar allemaal al kennen ;o.
Ben je samen met iemand blijven zitten?

Je moet onthouden dat het echt niet aan jou ligt, maar aan hun! Jij bent geweldig en zij zijn gwn jaloers! En je moet jezelf nóóit haten, want je bent goed zoals je bent!

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 7 sep 2010 - 19:59:
(...)
zoeken 8D. oke, waar heb je hem voor het laatst gezien (fail), school of thuis?


Thuis! Dat is 't 'm juist.
En mijn ouders snappen gewoon niet, dat ik hem nie tkwijtgeraakt ben, maar dat hij gewoon is verdwenen.

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 7 sep 2010 - 19:59:
Bal tegen mn kop deed eigenlijk niet pijn maar ik gebruikte het als reden om ff te kunnen huilen want ik kon echt niet meer.
Ik probeer ze altijd al te negeren. Maar wanner ze je aandacht willen gaan ze al verder totdat je eindelijk iets zegt of whatever.
En de haat aan mezelf wil maar niet weg.
En ik heb geen vrienden buiten school. Ik woon in niet zon grote plaats en hier kent iedereen elkaar wel. En dus die mensen mij ook..

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 7 sep 2010 - 20:01:
(...)Ja, nou ja, er zijn wel mensen uit m'n klas die zijn blijven zitten (waaronder mijn beste vriendin), dus ik hoop met heel mijn hart dat ik in dezelfde klas als hun zit.

Dan hoop ik met je mee

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 7 sep 2010 - 20:01:
(...)

Thuis! Dat is 't 'm juist.
En mijn ouders snappen gewoon niet, dat ik hem nie tkwijtgeraakt ben, maar dat hij gewoon is verdwenen.


Ik was het. Kijk is in je ondergoedlade :x

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 7 sep 2010 - 20:01:
Bal tegen mn kop deed eigenlijk niet pijn maar ik gebruikte het als reden om ff te kunnen huilen want ik kon echt niet meer.
Ik probeer ze altijd al te negeren. Maar wanner ze je aandacht willen gaan ze al verder totdat je eindelijk iets zegt of whatever.
En de haat aan mezelf wil maar niet weg.
En ik heb geen vrienden buiten school. Ik woon in niet zon grote plaats en hier kent iedereen elkaar wel. En dus die mensen mij ook..


Je hebt ons buiten school. Wij zijn hier voor je.
*hug*

de batterij van mijn muis heeft het begeven. Lekker zeg.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 7 sep 2010 - 20:01:
(...)

Thuis! Dat is 't 'm juist.
En mijn ouders snappen gewoon niet, dat ik hem nie tkwijtgeraakt ben, maar dat hij gewoon is verdwenen.

hmm... Ligt hij niet ergens onder je bed? -ervaring-, of onder je bureau ofzo? Weetje zeker dat je overal gekeken hebt? -zometeen koop je een nieuwe en vind je hem weer, typisch-, en als je dan toch écht een nieuwe moet kopen van je eigen geld, is er toch nog altijd een goedkope op euhm... marktplaats?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 7 sep 2010 - 20:02:
(...)
Dan hoop ik met je mee
En ik hoop voor jou dat school iets leuker wordt. <3

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 7 sep 2010 - 20:05:
(...)
hmm... Ligt hij niet ergens onder je bed? -ervaring-, of onder je bureau ofzo? Weetje zeker dat je overal gekeken hebt? -zometeen koop je een nieuwe en vind je hem weer, typisch-, en als je dan toch écht een nieuwe moet kopen van je eigen geld, is er toch nog altijd een goedkope op euhm... marktplaats?


Het is zó frustrerend, want ik weet het gewoon écht niet.
Soms begin ik te geloven in dat ene boek, waar alle kwijtgeraakte dingen naar een ander universum verdwijnen.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 7 sep 2010 - 20:06:
Bal tegen mn kop deed eigenlijk niet pijn maar ik gebruikte het als reden om ff te kunnen huilen want ik kon echt niet meer.
Ik probeer ze altijd al te negeren. Maar wanner ze je aandacht willen gaan ze al verder totdat je eindelijk iets zegt of whatever.
En de haat aan mezelf wil maar niet weg.
En ik heb geen vrienden buiten school. Ik woon in niet zon grote plaats en hier kent iedereen elkaar wel. En dus die mensen mij ook..

Als je moet huilen moet je het gewoon doen - op het toilet ofzo-, wat eruit is is eruit. En je moet juist niets zeggen, of iets dissends, dan houden ze vanzelf op. Denk goed na voordat je wat zegt, anders gaan ze daar weer wat op verzinnnen.
En je mí¡g geen haat aan jezelf hebben,
Je bent awesome zoals je bent, zoals ik al zei!
Buiten school heb je ons, en ik weeet dat dat anders is, maar we zijn er voor je!
En je mag hier altijd je verhaal kwijt - wat het ook is!
*hugs*

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 7 sep 2010 - 20:06:
als je het thuis kwijtgeraakt bent, dan moet het daar ook ergens zijn.
Zet het hele huis op zijn kop. Misschien vind je het wel op een onverwachte plaats.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 7 sep 2010 - 20:07:
als je het thuis kwijtgeraakt bent, dan moet het daar ook ergens zijn.
Zet het hele huis op zijn kop. Misschien vind je het wel op een onverwachte plaats.

hehe de koelkast 8D

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 sep 2010 - 20:08:
Of in je klerenkast. In de badkamer tussen de handdoeken of washandjes. In je slaapkamer onder je kopkussen. Op de vensterbank van je raam. Noem maar op, je kan het zo gek niet bedenken.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 7 sep 2010 - 20:09:
@Rianne: is ie niet per ongeluk onder de verwarming belandt? -daar vond ik ooit mijn kluissleutel- Of onder een tafeltje in je kamer? -daar vond ik ook ooit mijn kluissleutel- Of inderdaad onder je bed? Misschien onder je kussen? Of toch in je tas?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20