Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 96

Offtopic 96

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 sep 2010 - 13:40:
If someone asks you if you're Team Jacob or Team Edward you have permission to beat them senseless with a Harry Potter book.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 sep 2010 - 21:54:
Wow, als dat nog niet eens het engste is o.o

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 11 sep 2010 - 22:03:
Het engste moment in mijn leven. Goh. Het aller engste moment vertel ik lekker niet Maar wat daarna komt is denk toch mijn vriend zelfmoord zien plegen. Dat achtervolgd me nog elke dag.

Dat lijkt me zó erg! Kan het dan erger? :o

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 11 sep 2010 - 22:07:
het zien.... ik vind da echt heel erg =[

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 sep 2010 - 22:09:
Volgens mij weet ik wat dat ergere moment was. Alleen ga ik dat natuurlijk hier niet zetten.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 11 sep 2010 - 22:11:
Ik heb ook ergere moment die kennen sommige al. ma ik ga niet herhalen ;x
is niet iets wat ik wil onthouden.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 11 sep 2010 - 22:12:
Mag ik dan ook een vraag stellen ^^?
Wat is het leukste moment van je leven?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 sep 2010 - 22:16:
Het leukste moment vind ik even lastig te bedenken :x
Ik weet het niet zo goed..
Hoewel, ik had een periode dat opeens al mijn problemen deels verholpen werden, dat ze tijdelijk minder belangrijk werden.
En toen zat ik een keer in de les, luisterde muziek in plaats van dat ik oplette, bij wiskunde D en toen kreeg ik spontaan een kriebelend gevoel in mijn maag [/geen verliefdheid] en toen realiseerde ik me ; 'ik ben gelukkig'
Helaas duurde het niet al te lang ><

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 11 sep 2010 - 22:18:
Eigenlijk best gemeen dat je slechte en verdrietige dingen beter onthoud dan leuke, geweldige dingen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 sep 2010 - 22:18:
Ik kan niet kiezen, want ik heb zó veel keuze.
Kuch.
Ik denk dat de leukste moment van mijn leven eind vorig schooljaar was. Slagen, lol hebben op school, naar Londen gaan, nog geen problemen hebben.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 sep 2010 - 22:18:
Toen ik Elisa voor het eerst met haar Tokio Hotel vest op het schoolplein zag staan. Daardoor werden we nl. vrienden<3
En ook toen we samen bij Cinema Bizarre stonden voor de eerste keer. Dat was zo magisch.
Edit:
En nog iets. Maar dat vertel ik liever niet. Iig niet zo. -ikweetooknietwaaromikditdanookeditx.x-

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 sep 2010 - 22:19:
Mijn leukste moment ever is de avond van 23februari 2010. Zeg wat je wilt, denk wat je wilt - obsessede kutfan en wat. Maar dat was zo fantastisch. Gewoon dat anderhalve uur í¡lles vergeten. Gewoon alleen genieten. Van alles. Alles.
En dat was zo fantí¡stisch. Daar kan gewoon echt ní­éts tegenop.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 11 sep 2010 - 22:33:
leukste moment van mijn leven was. toen we betrapt waren dat we childe op de wc
toen we moesten wachten tot dat de conrector zegma kwam en niet kwam opdagen en we maar gingen chillen in de vergaderruimte van de leraren. en lessen misde en
gewoon daar pauze hielden.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 11 sep 2010 - 22:38:
23februari was voor mij het leukste moment. Gewoon omdat ik Tokio Hotel eindelijk zag.
En verder heb ik best wel veel leuke momenten gehad. :3

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 11 sep 2010 - 22:40:
Bij mij denk ik het moment waarop mijn broer en ik hecht zijn geworden. Ik zal niet meer weten wat ik zonder hem zou moeten x']

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 sep 2010 - 22:45:
Ik had daarnet een leuk moment^^
Niet mijn leukste, maar toch. Ik werd er heel blij van.
Ik ging met mijn zus meehockeyen, want ze waren met z'n tienen [voor de niet-hockeyers, je moet met minimaal 11 zijn ;x]. Iedereen was dus twee jaar ouder, dus ik was bang dat ik ongelooflijk buiten de boot zou vallen en lang niet zo goed zou kunnen hockeyen als zij.
Wat bleek, hoe arrogant het ook klinkt, ik was de beste speler. Volgens de rest.
Het ging serieus geweldig, veel beter dan mijn eigen wedstrijd. Ik heb vier ballen van de doellijn gehaald [wat vrij veel is voor een niet-keeper [bij mijn eigen team keep ik, maar hier hadden ze al een keep]], en ik kreeg elke keer een ovatie als ik dat deed ;S
En het voelde gewoon cool ;]
Iedereen was helemaal blij met me, gaf me complimenten en kon me niet genoeg bedanken voor het meespelen.
Het voelde gewoon fijn, het was lang geleden dat er zoveel mensen blij met me waren [:



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19