Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 96

Offtopic 96

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 sep 2010 - 13:40:
If someone asks you if you're Team Jacob or Team Edward you have permission to beat them senseless with a Harry Potter book.



Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 11 sep 2010 - 19:19:
Yay! Mijn schrijvers ID is done

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 11 sep 2010 - 19:19:
IKWEETHET. <3

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 11 sep 2010 - 19:20:
hehe, ik kwam er net achter hoeveel verhalen over Fernando gaan x) - alle 3-
De volgende gaat niet over Fernando x)

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 11 sep 2010 - 19:29:
hmm... Ik ga een vraag stellen x)

wat is het engste moment uit je leven?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 sep 2010 - 19:33:
Uhm...
Ik denk...
Zien hoe mijn vader mijn moeder slaat.
Of nee!
Toen mijn broer me van een luchtkussen tackelde en ik de grond - inclusief de scherpe, op hun kant gedraaide bakstenen - steeds dichter zag komen.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 11 sep 2010 - 19:53:
me broer die me uitschold
voor kkr hoer en dat ik een kkr kind ben
en dat ik moet sterven en het bijna tegen me spuugd
ik huilend het huis uitren?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 sep 2010 - 20:00:
Da's een goede vraag... en, ik zou het eigenlijk niet weten.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 11 sep 2010 - 20:03:
thuis. vroeger. ikwasklein. heelklein. papawasontslagen. papawaschagrijnig. papawasboosopalles. ikwildeeensnoepje. maardiewarenop. dusikhuilde. enpapaslootmeopinmijnkamer. entoenwerdiktemoeomtehuilen. entoenwerdhetdonker. enhetgingheelhardwaaien,endedeurstondophetkier. enhetwaseenheeloudhuis. dusdedeurwaaidezegmaar. uithet. konzijndingie. dekamerin.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 sep 2010 - 20:09:
Oh, ik weet nog wel toen ik, ik woonde toen nog in Hilversum, ik heel klein was en een koekje wilde. Maar ik mocht geen koekje, dus pakte ik een stoeltje zodat ik bij de koekjestrommel kon. Ik kon niet bij de koekjestrommel, ging op mijn tenen staan en viel achterover.
Het enige wat ik me van kort daarna nog herinner is dat ik naast mijn moeder in de auto zat en ik een doek vasthield die onder het bloed zat, afkomstig uit het gat in mijn hoofd dat door het vallen was ontstaan, en dat er een dokter was die rustig tegen me sprak terwijl hij een naald door mijn hoofdhuid haalde omdat hij het gat aan het hechten was.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 sep 2010 - 20:23:
-96 al O.O-
Eh.eh.
Toen papa vroeger boos op me was. Meerdere keren.
En ehm. ohja.
Toen ik bij de buurjongen op de trampoline een salto deed, kwam ik met mijn knie tegen een van m'n voortanden. En het bloedde verschrikkelijk en het deed ontzettend veel pijn. En ik was zo bang dat mijn tand eruit was. [watnietzowas.hijwasnaarachterengebogen:x] Maar dat was dus heel eng.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 11 sep 2010 - 20:34:
Toen ik dacht dat ik zonder moeder moest gaan leven op mijn twaalfde, dat was eng en slopend.
En toen, heel lang geleden, mijn vader opeens geen lucht meer kreeg, heel laat 's nachts, ik lag toen nog te slapen, en ik was jong heel jong. Mijn vader wilde zichzelf uit het raam gooien. Ik weet niet waarom, maar hij zag er zo eng uit, alsof hij exorcisme nodig had. I couldn't sleep voor ages. Het was een soort alcoholvergifteging, van toen mijn vader nog wel eens dronk, hij was alles behalve verslaafd, maartoch, het was eng.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 sep 2010 - 20:36:
Het engste moment in mijn leven.. Ik weet het niet goed.
Een keer had een vriend van mij een gesprek over mij, met een lerares die ook decaan is. En toen ontrafelde hij echt zo een van mijn grootste geheimen o.o
En daar hadden ze het toen dus samen over.
En ik stond ernaast en stond doodsangsten uit. En moest ik bijna huilen en werd ik echt door een random iemand getroost ;s

Maar volgens mij zijn ze het ondertussen alweer vergeten

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 sep 2010 - 20:38:
Oh, en wat ik ook eng vond was toen ik tijdens de begrafenis van... mijn moeders tante in de open kist keek. Die aanblik heeft me nog jarenlang in mijn dromen achtervolgd.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 11 sep 2010 - 21:51:
Het engste moment in mijn leven. Goh. Het aller engste moment vertel ik lekker niet Maar wat daarna komt is denk toch mijn vriend zelfmoord zien plegen. Dat achtervolgd me nog elke dag.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 sep 2010 - 21:53:
Dat lijkt me echt heel erg. o.o



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18