Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Boekentopic II

Het Boekentopic II

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 sep 2010 - 22:59:
Voor alle aanraders en afraders, lievelingsboeken, boeken die je aan iedereen wilt aansmeren, of vragen over welk boek dan ook!



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 jan 2011 - 20:40:
Leen een boek van iemand? Zorg voor een nieuwe bibpas (kost hier 3 euro) of, nou, dat dus.
Lees Schijnbewegingen, die is mooi en oorspronkelijk Nederlandstalig <3 [/alleen wel 500 pagina's dik...]

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 19 jan 2011 - 20:48:
Hm, bij mij kost een biebpas een tientje ofzo, als je hem kwijt bent. En ik sta al in de PC, dus ik kan niet meer gratis lid worden --'

En iedereen die ik ken in de buurt heeft alleen maar van die hysterische huppelverhalen (meestal over jongens of shoppen of make-up of kliekjes -kots-) of domme boeken van 60 blz (Over de moord van een random persoon in een random land om een random reden, totaal zonder diepgang en met cliché einde) . --'

Ik kan wel gewoon Aarsrivalen, Scheldkarbonades en Terminale Baden gaan lezen. Da's grappig, én dun, én leerzaam, én Nederlands, én ik heb hem al gelezen :] En het is een boekje over versprekingen en verkeerd geschreven woorden in het Nederlands ^^ -de titel zegt een hoop-
Ja, dat ga ik gewoon doen! :] Want het verslag moet over 2 weken af en ik ben LUI ^^

Galadriwele
Galadriwele

Galadriwele is offline

[321]
Galadriwele zei op 19 jan 2011 - 21:53:
Ik lees momenteel:
- Zielen van Stephenie Meyer - al sinds Kerst 2009, hij wil maar niet vooruit -
- Wuthering Heights van Emily Brontë
- Harry Potter en de Relieken van de Dood
- Marte Jacobs van Tim Krabbé - nu ja, ik ben nog niet begonnen maar ik zeg tegen iedereen van wel, want hij moet dinsdag uit zijn ^.^ -

Rode Roze en Tortilla's van Laura Esquivel vind ik echt een leuk boek, wel speciaal, een beetje vreemd (:
Huiver van Maggie Stiefvater (en Fluister) vind ik ook goed. Maar te kort in mijn ogen, de verhalen zouden langer mogen duren (:

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 19 jan 2011 - 21:59:
Ik ben Going Postal aan 't lezen :]
Echt zo'n boek waar je even voor moet gaan zitten ^^
Het is best lastig, maar wel grappig. (^-^)

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 jan 2011 - 23:08:
Ik lees momenteel:
- The Alchemy of Murder [voor Engels en dat verdoemde boek WIL MAAR NIET UIT. En dat haat ik x.x]
- Vaslav [voor Nederlands, ik denk wel dat het mooi is (ben vandaag begonnen met lezen)]
- De Magiër [maar die ligt eigenlijk te verstoffen naast mijn bed tot die twee hierboven uit zijn x.x]

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 20 jan 2011 - 17:44:
ik lees nu de vampiersprins van DS c:
tis zo damn spannend xd

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 21 jan 2011 - 20:46:
Wie kent Evermore? ^^ AANRADER

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 25 feb 2011 - 17:40:
haha, misschien kunnen we een lijst maken in de beginpost van aanraders en afraders? :3
gewooneenideetje

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 25 feb 2011 - 17:45:
Evermore ga ik nog eens lezen. ^^ Ik lees nu Het Achterhuis, van Anne Frank, omdat m'n zusje hem mee had genomen van de bib en ik hem nog eens moest lezen. Hierna verder in Tegenspel van Floortje Zwigtman (daar was ik in begonnen, maar toen moest ik zes boeken voor school lezen)

Frenemy
Frenemy

Frenemy is offline

[784]
Frenemy zei op 25 feb 2011 - 19:31:
Op dit moment lees ik Junglebook
Ik geef leiding bij scouting aan de kleintjes en dat doen we volgens Junglebook, dus ik dacht, die ga ik maar eens lezen, lol.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 feb 2011 - 19:32:
Lees je de versie van Rudyard Kipling? OAWIJFAOWIEFJAWOIEFJAWEOFIJAWOEIFJAWEOIF. Die heb ik zó gezien he. --"

Frenemy
Frenemy

Frenemy is offline

[784]
Frenemy zei op 25 feb 2011 - 19:37:
Neeeeh volgens mij niet. Het is een herschreven kinderversie. Althans, zo lijkt het :'D
Is ook niet zo'n heel dik boek hoor. Maar dan weet ik in ieder geval de hoofdlijnen weer een beetje :3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 feb 2011 - 19:39:
Gaat 't alleen over Mowgli, of ook over Rikki-Tikki-Tavi, the White Seal, the Undertakers, de Prime Minister etc? En is het geschreven in oud Engels, met zegmaar 'thou' ipv 'you', zegmaar?

Frenemy
Frenemy

Frenemy is offline

[784]
Frenemy zei op 25 feb 2011 - 19:44:
Eh nee :'D Voor zo ver ik gelezen heb gaat het alleen nog maar over Mowgli en Shanti en al die vriendjes enzo xd

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 feb 2011 - 19:45:
Wie is Shanti? o.o



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14