Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 105

Offtopic 105

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 25 sep 2010 - 22:18:
WAAAH IK MIJN MIJN !!



MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 27 sep 2010 - 21:21:
Ik heb ook de aandrang om te huilen nu die mogelijkheid erin zit.
Waarschijnlijk zal ik nooit stoppen met naar hen te luisteren, filmpjes van hen te kijken, fanfictions over ze te schrijven, en dergelijke zolang ik jong ben. Maar ik ben zó bang dat ze ooit stoppen. Echt.
Ik weet niet wat er dan met me gebeurt.


edit: anouk op de achtergrond met one word doet er ook niet echt goed aan.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 sep 2010 - 21:22:
Wat Kay zegt. x:
Maar één ding scheelt; we hebben elkaar toch?
Dan kunnen we iig samen huilen. En dan vormen onze tranen een zwembad en dan kunnen we zwemmen en dan worden we vrolijk.
Nou oké, t/m samen huilen dus. Maar dat helpt wel toch?
Vind ik wel.
Want dan zijn we niet alleen, ook al is er een deel van ons leven kapot gegooid.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 sep 2010 - 21:22:
Wat Kay zegt. x:
Maar één ding scheelt; we hebben elkaar toch?
Dan kunnen we iig samen huilen. En dan vormen onze tranen een zwembad en dan kunnen we zwemmen en dan worden we vrolijk.
Nou oké, t/m samen huilen dus. Maar dat helpt wel toch?
Vind ik wel.
Want dan zijn we niet alleen, ook al is er een deel van ons leven kapot gegooid.

Stimmt.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 27 sep 2010 - 21:23:
klopt

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 sep 2010 - 21:23:
Dat is waar, Bodine.
Dan houden we een 'rouwmeeting', en dan knuffelen we veel, en dan, ja, Tokio Hotel centraal. Blub.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 sep 2010 - 21:24:
Oh en trouwens, het probleem is dat TH niet goed verkocht heeft. Niet met album, niet met tour, niet met niets. En ze zien er niet gelukkig uit. Vind ik.
En dat geeft voor mij juist te denken dat ze misschien denken over stoppen.
Als de kans er niet in zat zou ik er niet zo vreselijk bang voor zijn. Ik ben alleen bang omdat het voor de hand ligt. Nee, niet alleen, maar wel extra.
En ik denk dat stoppen en gigantische misstap zou zijn. Zeg eerlijk: wat is de enige keer dat ze er gelukkig uitzien? Juist, live op het podium.
Maar dat zal allemaal wel aan mij liggen.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 sep 2010 - 21:25:
Oh en trouwens, het probleem is dat TH niet goed verkocht heeft. Niet met album, niet met tour, niet met niets. En ze zien er niet gelukkig uit. Vind ik.
En dat geeft voor mij juist te denken dat ze misschien denken over stoppen.
Als de kans er niet in zat zou ik er niet zo vreselijk bang voor zijn. Ik ben alleen bang omdat het voor de hand ligt. Nee, niet alleen, maar wel extra.
En ik denk dat stoppen en gigantische misstap zou zijn. Zeg eerlijk: wat is de enige keer dat ze er gelukkig uitzien? Juist, live op het podium.
Maar dat zal allemaal wel aan mij liggen.

Ligt niet aan jou. Op het podium staan is híºn moment. Maar op andere foto's.. zien ze er niet echt gelukkig uit. Vind ik dan.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 sep 2010 - 21:26:
Soms wel. Maar over het algemeen niet.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 27 sep 2010 - 21:27:
ik vind dat ze pas mogen stoppen nadat ik ze op het podium heb zien spelen. Anders heb ik ze nooit live gezien.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 27 sep 2010 - 21:29:
ik vind dat ze pas mogen stoppen nadat ik ze op het podium heb zien spelen. Anders heb ik ze nooit live gezien.


And beyond.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 sep 2010 - 21:29:
Maar TH houdt geen rekening met ons.
Ze weten dat ons aan het lijntje kunnen houden. Ze weten dat als zij zeggen dat er nieuws komt op een specifieke datum, dat alle fans de hele dag achter hun computertje zitten te wachten op het fantastische nieuws. Hoe vaak is het voorgekomen dat dat nieuws er op tijd was? Naar mijn weten één keer: met de clip van Lass Uns Laufen. En wow, die was me een partij spectaculair.
Ze weten ook dat als zij een tour doen, dat honderden fans voor de deuren pitten. Winter of zomer, ze doen het toch wel.
Zij weten het.
Zij maken er gebruik van.
En ik weet zeker dat ze ons er stiekem om uitlachen.
Ze houden geen rekening met ons. Ze houden alleen rekening met zichzelf.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 27 sep 2010 - 21:32:
ikzou. depressiefzijn. maardanvooralomdat. jullieallemaaldepressiefzijn.
denkik. ^^''

*voeltzichstom*

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 27 sep 2010 - 21:40:
Ik ben boos.
Serieus ik mocht 2 t-shirts via internet kopen. 1 vanaf een Duitste site en 1 engelse. Zeggen mijn ouders nu: 'De wetgeving is in die landen anders dan in nederland, wij beschikken niet over genoeg Duits als wij ze moeten bellen of mailen als het niet aangekomen is.'
Ja nu ben ik echt boos, mag ik daarom die shirts niet. Grom

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 27 sep 2010 - 21:41:
@Mascha , ooit gehoord van een vertaalmachine? Begrijpen die Duitsers wel hoor. Vertel je ouders dat

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 27 sep 2010 - 21:43:
Maar TH houdt geen rekening met ons.
Ze weten dat ons aan het lijntje kunnen houden. Ze weten dat als zij zeggen dat er nieuws komt op een specifieke datum, dat alle fans de hele dag achter hun computertje zitten te wachten op het fantastische nieuws. Hoe vaak is het voorgekomen dat dat nieuws er op tijd was? Naar mijn weten één keer: met de clip van Lass Uns Laufen. En wow, die was me een partij spectaculair.
Ze weten ook dat als zij een tour doen, dat honderden fans voor de deuren pitten. Winter of zomer, ze doen het toch wel.
Zij weten het.
Zij maken er gebruik van.
En ik weet zeker dat ze ons er stiekem om uitlachen.
Ze houden geen rekening met ons. Ze houden alleen rekening met zichzelf.

En hoe weet jij dat dan allemaal?
Een elfje in je oor gefluisterd? Ik vind het gewoon niet kunnen dat iedereen met dingen komt aanzetten en het zo brengen dat ze er feitelijk in gaan geloven.
Zien dan geloven zeg ik altijd.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20