Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 105

Offtopic 105

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 25 sep 2010 - 22:18:
WAAAH IK MIJN MIJN !!



neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 27 sep 2010 - 21:46:
@Danique: Zoiets had ik ook al bedacht, maar mag ik het alsnog niet. Buh.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 sep 2010 - 21:46:
Sorry. x:
Laten we zeggen dat dat is wat ik denk dan. ^^

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 27 sep 2010 - 21:49:
o__o meisje op mijn school [ooktweeling] tript hem ook omdat ze maybe gaan stoppen en al :'( vind echt zielig voor jullie. en ja als TH er niet was.
o.o dan was ik nooit begonnen met schrijven..... waah.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 sep 2010 - 21:52:
Ik geloof niet dat ze nu stoppen. Eigenlijk is dat meer omdat ik het mezelf wijsmaak. Ik kijk er niet echt helder naar, ik wil het niet onder ogen komen.
Maar een aantal punten:
- ze hebben het constant over een nieuw album.
- Reebok. Ze gaan dus nog touren, al zijn het maar drie concerten. Als ze stoppen doen ze toch wel een afscheidstour van zichzelf, niet van één of ander gek schoenmerk?
- Waarom gaan ze naar Zuid-Amerika en Azië als ze toch willen stoppen? Want heel bekend zijn ze daar nog niet, dus erg veel zullen ze ook wel niet verdienen. En als ze het dan doen omdat ze het leuk vinden om andere continenten te veroveren, stoppen ze ook nog niet.
- Bill heeft beloofd dat ze terugkomen. En voor deze ene keer geloof ik hem.

^^

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 27 sep 2010 - 21:52:
Eigenlijk heb ik nooit over het stoppen na gedacht. Maar ik moet eerlijk bekennen dat zo beroemd zijn me echt totaal niet leul lijkt. Al de druk, de stress, de fans, de media en alles. Je leeft eigenlijk voor de muziek, letterlijk. Hoeveel vrije tijd heeft een band nou eigenlijk? En al hebben ze dat, hoe kunnen ze dan echt chillen?
Maar eerlijk gezegt denk ik niet dat Tokio Hotel nu gaat stoppen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 sep 2010 - 21:54:
Er is een filmpje...
Waarin Tom dat ook allemaal zegt zegmaar, over beroemdheid en blabla. En dan begint 'ie over ... wat ze doen, en dat ze dan live op het podium staan en weer weten waarom enzo.
Ik hou van dat filmpje. Aan de ene kant. Aan de andere kant ok niet.
Wacht, ik zoek het op. ^^

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 sep 2010 - 21:56:
even tussendoor: ik zou me kapotlachen als een niet-Duitser/Oostenrijker(/Zwitser) dat Reebokding zou winnen.
@Bo: volgens mij heb ik die ooit wel eens gezien. Maar ik weet het niet zeker.
Edit:
Waarom zouden ze trouwens ní­et om hun fans geven. Zonder ons zouden ze niet geaccepteerd zijn. [oké, misschien uiteindelijk, maar veeeeel minder] En zonder fans kan je geen muziek maken want dan verdien je gewoon geen flikker.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 sep 2010 - 21:58:
Ik ga me doodlachen als zo'n idioot wint die niet op komt dagen.
Want er zijn met alle wedstrijden van die kinders die zich opgeven maar niet kunnen, en dus niet opkomen dagen. In Keulen was ongeveer de helft niet gekomen... Maar de helft van één kan niet, dus het is alles of niets. Als dat kind niet komt ga ik zo hard lachen. x:
Sorry. Heel gemeen.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 sep 2010 - 21:59:
HAHA. Dí¡n zou ik me kapotlachen, ja x'D Gewoon om het feit dat het zo idioot is om dan niet te komen.
Ookal is het een beetje gemeen, ja ;x

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 sep 2010 - 22:01:
Maar wel grappig. XD
Met Keulen was er ook zo'n meisje dat een mailtje naar TH had gestuurd (of één van hun contactpersonen of zo, het lijkt me niet dat ze hun echte mailadres heeft), waarin stond dat ze had gewonnen, maar ze woonde in Amerika, dus of TH alsjeblieft haar vlucht wilde betalen, want zij had er geen geld voor.
Ik vond dat zo zielig voor alle fans die wel wilden en konden, maar niet hadden gewonnen.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 sep 2010 - 22:01:
Ik ga slapen! (:
Goodnight, people.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 sep 2010 - 22:02:
Trusten Jess <3

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 sep 2010 - 22:02:
Hmm-hmmm.
Maar wat was dat in Keulen dan ookalweer?
[/ikbenvergeetachtigmetditsoortdingen]

@Jess: welterusten<3

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 27 sep 2010 - 22:03:
@Bo; endedenzedat? o.o
@Jess; ciaaaaaaaaaaao. <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 sep 2010 - 22:03:
Euhm, dat was het eerste wat ze deden na die pauze van ze. 27 augustus 2009, toen dus alleen Automatisch net "bekend" was. En die leaks, maar dat telt niet.
Toen waren er ongeveer 1500 mensen die wonnen en daarheen mochten, daar ging TH zes liedjes spelen (Automatisch, In Die Nacht, Ãœbers Ende Der Welt, Ich Breche Aus, Schwarz en Monsun) en na afloop kreeg iedereen een handtekening.

Edit @Kol; volgens mij niet, nee. Dan blijven ze bezig eh. ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20