Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Hollywood's Biggest Nightmare (Speeltopic)

DA: Hollywood's Biggest Nightmare (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 29 sep 2010 - 19:21:
Kapitein Haak kwam uit zijn kajuit tevoorschijn en keek uit over zijn geliefde zee. Wat hield hij toch van die mooie blauwe golven.
'Kapitein! Kapitein!' werd er paniekerig geroepen door een van zijn onderdanen.
'Kijk dan!' riep een ander.
Dus hij keek.
Wat hij zag deed zijn mond doen openvallen en van verbazing wist hij niet meer wat hij moest zeggen. Hij werd niet meer omringd door het blauw van de zee en de lucht, maar door hoge, lelijke gebouwen.
'Waar zijn we? Wí¡í¡r zijn we?' brulde hij terwijl hij zijn geduld verloor.
''Meneer?' begon iemand.
'Wí¡t!'
'Volgens dat bord,' hij wees naar een bord dat ergens in de haven aan een paal hing, 'bevinden we ons in... Mi... a... mi..'

De kapitein en zijn bemanningsleden hadden in middels het schip verlaten en zwierven al een paar dagen rond. Ze hadden Miami verlaten en waren via een groot metalen ding, dat op een aantal wielen rondreed, in een plaats - of land, dat wisten ze niet zeker - terecht gekomen die 'Hollywood' heette.


Welkom bij het vierde potje Dark Age op dit forum. Dit is het inschrijftopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Wil je meedoen, zeg dat dan even in een post. Als er een vijftiental mensen zijn, kunnen we van start gaan.

Deelnemers
1. Bodine
2. missxangel
3. xEmma
4. KolaLollie Tovenaar ~ Tweety
5. MyReflection Waarzegger ~ Esmeralda
6. NaNaa
7. xDevilBitch Tovenaar ~ Minnie Mouse
8. MoonRocker Tovenaar ~ Mickey Mouse
9. neversay Beschermer ~ Krokodil-die-een-wekker-inslikte
10. realMe Tovenaar ~ Bambi
11. Kayley
12. Pline Tovenaar ~ Goofy
13. Torresss
14. Lipsy Tovenaar ~ Pluto
15. Rosie16

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Bugs Bunny
1x Jager ~ Mulan
1x Beschermer ~ Krokodil-die-een-wekker-inslikte
1x Waarzegger ~ Esmeralda (van de Klokkenluider van de Notre Dame)
8x Tovenaars ~ Mickey Mouse, Minnie Mouse, Tweety, Bambi, Sylvester, Mowgli, Pluto & Goofy
1x Opperbadsider ~ Kapitein Haak
2x Wolven ~ Taz & Boris Boef

Even nog een uitleg van dit potje:
Dit keer heb ik voor een Disney/Looney Tunes/whatsoever-thema gekozen.
Kapitein Haak en zijn bemanning bevinden zich in Hollywood en komen erachter dat ze niet de enigen zich die uit hun boek/film zijn getrokken. Ze starten een oorlog, met aan het hoofd van de slechte kant Kapitein Haak, en aan de kant van de goeien Bugs Bunny.

Oh, en er zijn twee rollen bijgekomen (de oppergoodsider en -badsider). Ga naar het regeltopic om erachter te komen hoe die rollen in elkaar steken.



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 okt 2010 - 21:47:
Kayley zegt dat de badside vrij inactief is, wat ik bedenk. Waarschijnlijk zullen ze vrij actief zijn, omdat de rol van inactief boven hun hoofd hangt. De actiefste spelers zijn: Kayley en emma.
Ik denk ook niet dat de badside onervaren is. Wat Kayley ergens al zegt dat het ook een tactiek kan zijn. De mensen die al een keer badside zijn geweest of veel ervaring hebben zijn(daarmee bedoel ik potjes gespeeld of gehost ect.): Bo, angela,Emma,Tessa, Masch, Kayley.
Ik denk ook dat de badside nu ook met theoriën gaat spuien. En daarvan de belangrijkste is toch Kayley op dit moment.
sorry Kayley.


Het is ieders goed recht mij te verdenken. Ik ben blij dat ik eindelijk eens de kans krijg mij eens serieus te verdedigen. (Ik werk trouwens van onder naar boven.)

Ik spui met theorieën, true. Ik ben - als ik even zo ego mag zijn - degene met het meeste ervaring. Dark Age is één van mijn favoriete spelletjes, en mijn favoriete spelletje online, en ik wil dat het succes heeft. Ik wil dat de potjes niet stil vallen, dat ik met een voldaan gevoel kan terug kijken op het topic, en er eens door kan gaan snuffelen, naar de hints die ik tijdens het spelen niet eens zag. Tijdens het spelen wil ik zo actief mogelijk zijn, het liefst van al zou ik alles willen zien. Maar goed, als je me daarom wilt verdenken, dan doe je dat. Maar zeg nu even zelf: wat heb je liever? Een dood potje, of een levend potje?

Wat je zegt over dat de badside onervaren is. Ik weet niet of ze dat zijn of niet. Ik heb geen glazen bol, dus ik kan moeilijk kijken wie de badsiders zijn en waarom ze wat doen. Ik probeer gewoon mijn conclusies te trekken uit wat er gebeurt, meer niet. Ook ik maak fouten, net als iedereen. Het is niet omdat ik Dark Age naar hier breng, dat ik onfeilbaar ben. Want Leute, dat ben ik alles behalve. En ter illustratie: Vorige keer werkte ik er Angela uit, en zij was de Waarzegger. Maar hoe kon ik dat weten? Ik was maar een Tovenaar.
Maar het feit blijft dat ik denk dat ze onervaren zijn. En dat ze Daniëlle lunchen, lijkt me daar een bewijs voor. Natuurlijk, het kan een tactiek zijn. Misschien willen ze onervaren overkomen, zodat anderen gaan denken dat het een tactiek is, en gaan kijken naar de ervaren spelers. Dan ben ik wel mooi de dupe.
Maar zoals ik al zei: Ik weet niets zeker, en ik kan dus ook niet met zekerheid zeggen hoe de badside denkt en waarom ze bepaalde dingen doet.

En over dat ze inactief zijn. Dat gebeurt gewoon echt vaak. Wat doe je zelf het liefst? Een heel topic doorlezen, of gewoon aan een medebadsider vragen wat er gebeurd is? Ik zeg niet dat het slí­m is dat te doen, maar het gebeurt wel vaak, ik heb het in zo veel potjes zien gebeuren.
En wie weet is ook dit een tactiek, zoals hierboven. Dan gaan ze naar de actiefste spelers kijken, en dan schiet ik er zeker bovenuit. Maar zoals ik al heb gezegd, ik wil gewoon het potje levend houden.

het enige wat ik vind is dat we niet meer iedere keer mee moeten gaan met Kayley, want al deze keren heeft ze het al fout, dat vind ik eigenlijk ook wel verdacht.


En sorry dat ik fouten maak hoor. Het is niet mijn bedoeling om er expres goodsiders uit te gooien, dat zou wel heel stom zijn. Kijk naar het voorbeeld van Angela, dat bedoelde ik toch ook helemaal niet zo? Ik dacht oprecht dat zij badsider was.
Bij de mensen in dit potje twijfelde ik, en ik heb niemand gedwongen ooit met me mee te gaan. Maar blijkbaar zien mensen een bron van waarheid in wat ik zeg, en zien ze dat niet bij anderen.
En verder zie ik niet al te veel mensen theorieën maken. Jij komt ook nu pas aanzetten met een theorie, ik heb je nog niet veel weten zeggen.

Dus mensen, geloof wat jullie zelf willen, maar ik vind dat ik mezelf toch redelijk verdedigd heb.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 okt 2010 - 21:48:
Emma: Nee, ik snap niet echt wat je bedoelt x'D
*denkt na*
Ik weet niet echt hoe ik het beter moet uitleggen.
Als je bij elke lynch/lunch 'RIP [naam]' zegt, kan je geen versprekingen maken.
Daar komt het ongeveer op neer.
Want dat deed Kayley de eerste twee keer, maar ondertussen allang niet meer.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 3 okt 2010 - 21:53:
(...)

En sorry dat ik fouten maak hoor. Het is niet mijn bedoeling om er expres goodsiders uit te gooien, dat zou wel heel stom zijn. Kijk naar het voorbeeld van Angela, dat bedoelde ik toch ook helemaal niet zo? Ik dacht oprecht dat zij badsiders was.
Bij deze mensen twijfelde ik, en ik heb niemand gedwongen ooit met me mee te gaan. Maar blijkbaar zien mensen een bron van waarheid in wat ik zeg, en zien ze dat niet bij anderen.
En verder zie ik niet al te veel mensen theorieën maken. Jij komt ook nu pas aanzetten met een theorie, ik heb je nog niet veel weten zeggen.

Dus mensen, geloof wat jullie zelf willen, maar ik vind dat ik mezelf toch redelijk verdedigd heb.




Wow, dat is aardig redelijk. x'D (En lang)

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 3 okt 2010 - 21:54:
@ kay: omdat je zoveel ervaring hebt, weet je ook hoe je het beste badside kunt spelen.
Misschien willen ze onervaren overkomen, zodat anderen gaan denken dat het een tactiek is, en gaan kijken naar de ervaren spelers. Dan ben ik wel mooi de dupe.

juist daarom verdenk ik jou.

Juist omdat er een stempel op inactiviteit hoort bij badside is gemaakt, denk ik dat ze deze keer actief zijn. Teminste een ervan. Want zoals je zelf zegt als je niet de moeite neemt om het hele topic door te lezen, moet er iemand actiefs inzitten.
Persoonlijk zou ik wel zelf het hele topic doorlezen.

Dus iedereen, ik hoop dat jullie met mij meegaan, want ik weet wat ik doe.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 3 okt 2010 - 21:55:
[/mijn late overlijdensbericht]
Hmm, ik had het ergens wel verwacht omdat we al vermoedden dat de badside onervaren is. Au revoir! Succes goodside, ik weet dat jullie het kunnen!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 okt 2010 - 21:56:
Of jij bent de opperbadsider. Die mag scannen. Je ziet dat ik belangrijk ben, en je wilt me dood hebben bij de lynch. En nu probeer je mensen aan te zetten met je mee te gaan. Terwijl je op de meeste van mijn tegenargumenten (wijselijk) zwijgt.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 okt 2010 - 21:57:
Dus iedereen, ik hoop dat jullie met mij meegaan, want ik weet wat ik doe.

Hmm.. die vind ik weer iets te zelfverzekerd.
Kayleys verdediging vind ik redelijk sterk hoor.

Maar oh. Je kan natuurlijk een reden hebben het zo zeker te weten ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 okt 2010 - 21:58:
Of jij bent de opperbadsider. Die mag scannen. Je ziet dat ik belangrijk ben, en je wilt me dood hebben bij de lynch. En nu probeer je mensen aan te zetten met je mee te gaan. Terwijl je op de meeste van mijn tegenargumenten (wijselijk) zwijgt.
Shit. Opperbadsider vergeten!
Crap ><
Ik dacht dat het een subtiele hint van de waarzegger zou zijn ><

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 okt 2010 - 21:59:
Ik sloot waarzegger meteen uit, anders zou ze niet op mij gaan.
Maar toen ging ik denken, en kijken bij het regeltopic. En de opperbadsider kan scannen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 okt 2010 - 22:00:
Ik sloot waarzegger meteen uit, anders zou ze niet op mij gaan.
Maar toen ging ik denken, en kijken bij het regeltopic. En de opperbadsider kan scannen.
Dat doe je snel in twee minuten o.o

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 okt 2010 - 22:01:
Ik heb de Dark Age-topics in sneltoets staan.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 4 okt 2010 - 7:09:
Waarom komen mijn berichtjes ook nooit aan? >.<

Anyway, ik weet niet of ik Kay wel zo verdacht vind. Haar verdediging is sterk, maar ze weet dan ook intussen wel wat ze doet, dus ja. Ik vind haar noch verdacht noch goodside.

Angela, ja. Eh. Natuurlijk heeft ze wel op Daan gestemd, en is die daarna gelunchd, maar kom op. Dan ben je wel erg dom. Ik denk echt dat de badside de hele tijd mensen verdacht mí¡í¡kt. Kijk naar Julia in het begin. En nu Angela.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 4 okt 2010 - 7:32:
@ Kay: oppergoodsider kan ook scannen. Dus er zijn in totaal drie mensen die kunnen scanen waarvan er één iedere dag en twee die er goed zijn. Trek daar maar iets uit. en als ik badside ben, waarom zou ik Kayley er dan zo uit willen, dan kan ik haar toch beter lunchen. Tenzij zij opperbadsider/goodsider is.

Lieve goodside, ik heb het zware vermoeden dat ik er vanavond uit lig. Ik loop nu de badside zo voor de voeten, dat ze me er waarschijnlijk wel uit willen hebben, het zal wel echt schelen als ik eruit ben. Dat schijnt een hoop ligt op de zaak. Hopelijk zijn jullie wijs genoeg om dan te denken aan wat ik heb gezegd.
daarom zet ik hier een lijstje met dingen die ik over kayley en haar eventuele medebadsiders heb gevonden. Niet alles is even sterk, maar ik hoop dat als ik eruit lig vanavond, dat jullie er iets aan hebben.

- Mascha vind ze ongevaarlijk, hierdoor haalt ze haar uit de spotlight.
- hoopt op subtiele tip van de waarzegger.
- Ze zegt altijd op wie ze stemt, maar dat deed ze vorig potje ook.
-degene die zij verdenkt ligt eruit.
-vraagt zich af waarom de niet gevaarlijke.
-onervaren of tactiek
-inactief, maar juist actief
- heel schijnheilig
-maakt angela zwart.
-mascha helpt haar misschien.
-niet zeker of Danique en tessa badside zijn. (theorie van iemand die ze zo beantwoorde)
aangezien ze iedere keer met de goodside mee stemt, kun je niet veel uit de stemmen halen. Iets wat een zeer goede tactiek is.
Ik weet niet in hoeverre ik Danique en tessa verdenk, eigenlijk het minste, maar voor neversay nam ze het volledig op. die is ongevaarlijk, zei ze. Dus dat kan een tip zijn.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 4 okt 2010 - 7:47:
Dus nu verdenk je mij. Dan ga ik mezelf ook eens verdedigen x'] Ookal suck ik daarin.
Ik zie enkele opvallende dingen, die deel ik met jullie. Ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit wie ik moet verdenken of wie niet. Ik weet niet wie ik kan vertrouwen en wie niet. Maar dat weet niemand, right? Daarom moet je dingen gaa zoeken, gokjes wagen. De badsiders spelen slim, vind ik persoonlijk. Ja, ik heb inderdaad het sterke vermoedde dat Kayley van de goede kant is. Wat wijst er precies op Kayley? Ik heb niet heel veel verdachts gezien. En ik vind haar theorieën best slim. x']

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 4 okt 2010 - 8:34:
Ik word verdacht omdat ik heb gestemd op Daan en de lunch na mijn stem werd zij vermoord. Stel ik zou badside zijn, dan zou dat toch even de stomste beslissing zijn die je dan als badside zou kunnen maken. Maargoed hiermee wil ik aantonen dat ze mij misschien willen zwartmaken en hierbij wil ik dan inspringen op de theorie van Kirsten die het erover heeft dat Kayley me in het vorige potje zwart maakte en daar toen uitkwam dat ik goodside was. Kleine fout, maar misschien is dat nu haar strategie, foutjes.

Ook moet je eens gaan bedenken wie er allemaal al wel eens badside is geweest, want het wordt volgens mij voorkomen dat er nu al twee keer iemand badside is geweest (of niet, then shoot me). Elise en Bodine waren in het eerste potje badside. Nu valt Elise af omdat ze host, maar Bodine doet ook deze keer weer mee. En eigenlijk zou Bodine nu ook wel weer badside kunnen zijn, want we zijn nu al weer drie potjes verder. Het tweede potje waren Nadezhda, Danique en Kol de badside. Alleen ligy Kol al uit het spelletje, Nadezhda doet niet mee, dus ik Danique de enige van het tweede potje badside die nu nog speelt. Tessa, Kirsten en Jess waren in het vorige potje de badside dus acht ik de kans klein dat een van hun nu weer badside is.

De mensen die nog dan overblijven zijn; Mascha, Rosalie, Bodine, Emma en ik. En ik denk dat ze mij hebben geprobeert zwart te maken door op mijn stem te gaan die ik gaf bij de lynch.

Ergens vind ik toch Kayley idd wel heel verdacht, maar ik kan mijn vinger er niet opleggen of ze nou goodside of badside is. Omdat ik nu zo zit met de mensen die ik verdacht vind, gaat mijn stem ook uit naar Kayley. Dit niet alleen omdat ik denk dat ze mij heeft zwart gemaakt en nu hetzelfde doet bij de lunch, maar ook omdat elke keer als zij ons aanzette om iemand te vermoorden wij braaf met haar argumenten meegingen. Ik was misschien stom en deed dit niet bij de laatste keer en daardoor ben ik nu hoofdverdachte nummer 1. Maar ik denk dat ons vertrouwen (nouja mijn) bijna op is, want als wij Kayley blijven volgen en met haar meestemmen, waar blijft onze eigen stem?

Ik vind het ook een beetje jammer dat er geen gebruik wordt gemaakt van specials of dat wij dat niet te zien krijgen dat deze worden gebruikt. Een waarzegster kan namelijk veel helpen in het maken van theorieën en ik heb nou niet echt het idee dat ik de subtiele hint van bovengenoemde al heb gehad. Niet dat het op mijn manier moet worden gedaan, maar laat je stem een afwijken en laat ons zien wie de badside is. Ga niet wachten tot je na langs scannen ze alle drie te pakken hebt en ze dan alle drie tegelijk kan verraden, want dat duurt te lang.

Ik kreeg alleen zulke goede moed van het vorige spelletjes waarin de goodside had gewonnen, maar hoogmoed komt voor de val. Ik hoop gewoon dat iedereen de juiste beslissingen maakt en stemt op wie diegene verdacht vind en niet meegaat in de mening van de menigte.



Wow, deze was lang :]


Edit 1; Ook mijn excuses voor mijn inactiefheid, maar ik moet het opeens heel druk hebben en bijna niet op internet zitten. Ik wilde al eerder mijn 'verdediging' opsturen, maar dit mislukte doordat ik iets anders ging doen en daarna vergeten ben het af te maken en op te sturen. Anyways shit happens (a)

Edit 2; Ik stemde op Daan omdat iedereen zou stemmen op Julia omdat Kayley dat had gezegd. En niks persoonlijks maar ik heb haar het vorige spel ook helemaal gevolg met haar mening en toen zat ze goed, maar elke keer als ze nu iemand aanwijst is deze goodside en wordt deze vermoord. Ik wilde me een beetje afscheiden van de rest door op iemand anders te stemmen, niet te weten dat die beslissing me verdacht zou maken. -ennumoetikteveelnadenkendoorditspel-



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20