Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Hollywood's Biggest Nightmare (Speeltopic)

DA: Hollywood's Biggest Nightmare (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 29 sep 2010 - 19:21:
Kapitein Haak kwam uit zijn kajuit tevoorschijn en keek uit over zijn geliefde zee. Wat hield hij toch van die mooie blauwe golven.
'Kapitein! Kapitein!' werd er paniekerig geroepen door een van zijn onderdanen.
'Kijk dan!' riep een ander.
Dus hij keek.
Wat hij zag deed zijn mond doen openvallen en van verbazing wist hij niet meer wat hij moest zeggen. Hij werd niet meer omringd door het blauw van de zee en de lucht, maar door hoge, lelijke gebouwen.
'Waar zijn we? Wí¡í¡r zijn we?' brulde hij terwijl hij zijn geduld verloor.
''Meneer?' begon iemand.
'Wí¡t!'
'Volgens dat bord,' hij wees naar een bord dat ergens in de haven aan een paal hing, 'bevinden we ons in... Mi... a... mi..'

De kapitein en zijn bemanningsleden hadden in middels het schip verlaten en zwierven al een paar dagen rond. Ze hadden Miami verlaten en waren via een groot metalen ding, dat op een aantal wielen rondreed, in een plaats - of land, dat wisten ze niet zeker - terecht gekomen die 'Hollywood' heette.


Welkom bij het vierde potje Dark Age op dit forum. Dit is het inschrijftopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Wil je meedoen, zeg dat dan even in een post. Als er een vijftiental mensen zijn, kunnen we van start gaan.

Deelnemers
1. Bodine
2. missxangel
3. xEmma
4. KolaLollie Tovenaar ~ Tweety
5. MyReflection Waarzegger ~ Esmeralda
6. NaNaa
7. xDevilBitch Tovenaar ~ Minnie Mouse
8. MoonRocker Tovenaar ~ Mickey Mouse
9. neversay Beschermer ~ Krokodil-die-een-wekker-inslikte
10. realMe Tovenaar ~ Bambi
11. Kayley
12. Pline Tovenaar ~ Goofy
13. Torresss
14. Lipsy Tovenaar ~ Pluto
15. Rosie16

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Bugs Bunny
1x Jager ~ Mulan
1x Beschermer ~ Krokodil-die-een-wekker-inslikte
1x Waarzegger ~ Esmeralda (van de Klokkenluider van de Notre Dame)
8x Tovenaars ~ Mickey Mouse, Minnie Mouse, Tweety, Bambi, Sylvester, Mowgli, Pluto & Goofy
1x Opperbadsider ~ Kapitein Haak
2x Wolven ~ Taz & Boris Boef

Even nog een uitleg van dit potje:
Dit keer heb ik voor een Disney/Looney Tunes/whatsoever-thema gekozen.
Kapitein Haak en zijn bemanning bevinden zich in Hollywood en komen erachter dat ze niet de enigen zich die uit hun boek/film zijn getrokken. Ze starten een oorlog, met aan het hoofd van de slechte kant Kapitein Haak, en aan de kant van de goeien Bugs Bunny.

Oh, en er zijn twee rollen bijgekomen (de oppergoodsider en -badsider). Ga naar het regeltopic om erachter te komen hoe die rollen in elkaar steken.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 okt 2010 - 9:38:
Ehm, Angela, het grootste punt was eigenlijk dat het al bekend was dat Daniëlle goodside was, en dat je alsnog op haar stemde.

& Mars; je vertelt wel hoe je het spel ziet, maar ik zie niet echt een verdediging voor jezelf.. Wel voor Kayley.

Nu Kayley het heeft opgenomen voor Mascha, en andersom, zijn die twee voor mij het verdachtst.
Of ze zijn waarzegger en Oppergoodsider, want dan zouden ze ook elkaars taak weten, maar dan zouden niet de hele tijd tovenaars uitliggen.

Whooohoow, wacht even. Dat er de hele tijd tovenaars uitliggen is te toevallig.
Hmmm.. *Gaat daar even over nadenken*

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 4 okt 2010 - 9:58:
@Emma; niet dat het echt uitmaakte op wie ik stemde, want Julia was met acht stemmen de gene met de meeste stemmen. Dus of het er nou negen waren geweest of acht, ze had er sowieso uitgelegen. En wat had mijn stem dan opgeleverd als ik op een badsider zou stemmen. Bij die lynch niks omdat iedereen met Kay mee ging en op Julia stemde.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 okt 2010 - 10:13:
@ Angela; Het maakt misschien niet uit voor die lynch, maar wel voor de rest van het spel.
Jij maakt jezelf er namelijk verdacht mee.
Waarom zou je als goodsider op iemand stemmen waarvan bekend is dat ze aan dezelfde kant staat? Als je op iemand anders had gestemd, dan had ik het nog wel begrepen, maar dit is niet echt logisch.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 okt 2010 - 10:45:
Hmm.. Vandaag is de tweede dag dat de opperbadsider en oppergoodsider mogen scannen.
En voor de Waarzegger de derde dag.
Maar ik denk dat vandaag nog niet gescanned is, want het is nog redelijk vroeg.
Dus dan heeft de Goodside nu drie keer gescanned.
En de badside een keer.
Misschien is het dan toch toeval dat er steeds een tovenaar wordt uitgeknikkerd.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 okt 2010 - 11:27:
@Angela: Ik ga echt wel expres fouten maken hoor. Dat is gewoon stom. Je moet proberen waterdichte theorieën te vormen, en dat heb ik in dit spel nog niet bepaald gedaan. Ik heb gewoon wat losse meningen onder woorden gebracht, en toevallig volgen mensen mij. Vraag ik iedereen mij te volgen? Nee. Doen ze dat toch? Ja. Dan komen we bij wat Kirsten zei, dat ik zo gezegd al die trucjes zou weten en dergelijke. Nee, die ken ik niet. Ik ken er een paar, ik weet wanneer een verdediging slaagt en wanneer niet. Ik weet ook dat een theorie opzetten niet makkelijk is, maar met een beetje zoekwerk krijg je al snel wat. Ik heb jou vorige keer zwart gemaakt, maar ik was daarna wel de eerste om mijn fouten in te zien. Dat is nu net hetzelfde. Ik zie dat ik fout zat, maar ik ben ook een van de weinigen die ook echt probeert.

@Kirsten: Dat ik Mascha verdedig, wilt niet zeggen dat ik zij geen badside zou kunnen zijn. Alleen vertoont ze op het moment te weinig badsidegedrag om voor mij verdacht te zijn. Dat zij mij verdedigt, is omdat ze net als Tessa en Emma in het begin in mijn verdediging de waarheid zagen. Dan zou ik de rollen dus kunnen omdraaien. Iedereen die klakkeloos met Kirsten mee gaat in haar theorie, en mijn tegenargumenten niet beantwoord, kan dus badside zijn.
Maar ik denk dat ik weet wat Kirsten probeert te doen. Vorig potje ging iedereen mee op Tessa, omdat Angela de waarzegger bleek te zijn. Nu wil jij dat anderen denken dat jij de waarzegger bent, zodat ze met je mee gaan. Je probeert eveneens te verhoeden dat je geluncht word, zodat ze niet zien wat je echt bent, en je toch volgen. Want als je mij daadwerkelijk gescand had als goodsider, zou je niet op mij gaan. Dus ofwel ben je een goodsider met grootheidswaanzin, en probeer je mij er zonder reden uit te knikkeren. Ofwel ben je een badsider.

@Mascha: Ik vind het heel lief dat je mij verdedigt, maar doe dat niet ten koste van jezelf. Ik weet niet wí¡t je bent, maar ik denk dat je belangrijk voor ons bent, aangezien er nog maar twee tovenaars zijn, en ik niet denk dat jij een van hen bent.

@Emma: Ik weet niet of het van die tovenaars toevallig is of niet. Als de badside nog maar één keer gescand heeft, dan lunchen ze dus random, of wie hen het meeste verdachtmaakmogelijkheden biedt. Dat dat dan tovenaars zijn, kan toeval zijn. Maar het kan ook opgezet spel zijn, maar dat snap ik dan niet, want écht ver komen ze er niet mee. Behalve mij verdacht maken, maar as I said, Kirsten kan best badside zijn. Want de badside kan scannen, en ineens boembaf, daar is een theorie.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 okt 2010 - 12:43:
@ Kayley: Ik denk niet dat het tovenaars eruit gooien opzet is, want ik heb geen flauw idee hoe ze zouden moeten weten wie er tovenaars zijn, als ze maar een keer hebben gescand.
Toch is het wel heel opvallend..

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 4 okt 2010 - 13:15:
Waarom zou ik bij de badsiders horen? Alleen omdat ik Kayley heb verdedigt en jullie Kayley verdenken. Juist.
Wat voor aanwijzingen wijzen nog meer in mijn richting dan?

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 4 okt 2010 - 15:49:
@ mascha, Ik zei niet dat je badside bent. Maar je hebt een connectie met kayley, die zeker badside is.

@kayley. Zogauw ik uit het spel lig, neemt iedereen mijn mening zeker weten heel serieus. Niet alleen om wat ik doe, maar ook om wie ik ben. Jij blijft voor mij badside nummer 1 en daar kan niemand wat aan veranderen. Ik zoek nu alleen nog de andere twee badsiders.

daar heb ik overigs weinig zekerheid over. Dus dat is dan nog even afwachten.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 okt 2010 - 16:04:
Het lijkt er verdacht veel op dat of Kirsten of Kayley de opperbadsider is en de ander de waarzegger/oppergoodsider..

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 4 okt 2010 - 16:08:
@ emma: Daar vind ik het nou ook op lijken. Ergens heb ik daarom ook echt het gevoel dat ik er vanavond uit lig. Maar dat zal om negen uur wel blijken.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 4 okt 2010 - 17:02:
@Kirsten; Of om acht uur al, je weet nu nog niet op wie iedereen gaat stemmen..

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 4 okt 2010 - 17:08:
@ angela; klopt, er zijn er nu meer die verdacht zijn. Toch hoop ik niet dat er iemand van de goodside uit gaat.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 okt 2010 - 17:20:
Even als antwoord op die theorie van Angela op de vorige pagina (of die daarvoor, dat weet ik niet meer):
Ik laat het niet weten als er specials worden gebruikt, maar ze zijn in ieder geval wel al gebruikt.
En ik verdeel de rollen random, ik heb dus geen regel dat iemand die in het vorige potje (of dat daarvoor, of wanneer dan ook) niet dezelfde rol mag hebben, daar moet je dus niet vanuit gaan. ;'

En ik ben blij dat jullie nu zo met theorieën lopen rond te spuien, it makes me prooooud. :'3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 okt 2010 - 17:28:
Eén ding, guys. Gewoon in het algemeen.
Als we er dus vanuit gaan dat de badside scant, en van meerdere mensen weet wie wie is, waarom zijn er dan alleen maar tovenaars uit? Ik bedoel, er waren acht tovenaars en vijf specials. Hoe groot is de kans dat alle scans op tovenaren uitkwamen? En als de badside van het bestaan van een special weet, is het toch handiger die eruit te gooien, dan de tovenaars?
Dat moest ik heel even kwijt. x:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 okt 2010 - 17:33:
Weetje. Als óf Kayley of Kirsten een badsider is [waar het op lijkt, wat dus niet zo hoeft te zijn, ik ben hypotetisch ofzo bezig] dan gaat er denk ik snel een badsider uit.
Want, het zou me niet heel erg verbazen als ene van die twee er vanavond uitligt bij de lynch, doordat ze alletwee vrij verdacht lijken. En als diegene geen badsider blijkt te zijn, ligt waarschijnlijk de ander morgen eruit en de kans dat die dan een badsider is, is vrij groot [denkik].
Dus. Ehm. Ja. Ik denk dat de kans wel redelijk is dat er binnenkort een badsider uit gaat ^^

Hmm.. Is het raar als ik denk dat ze misschien alletwee badsider zijn en hun tactiek elkaar beschuldigen is? Want als nu een van de twee badsider blijkt te zijn, wordt de andere waarschijnlijk nooit gelynchd.
Is dat heel ver gezocht?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20