Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age Special: Elemental Outburst (Speeltopic)

Dark Age Special: Elemental Outburst (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 okt 2010 - 14:42:
Vier elementen, één wereld. Vrede was er een hele lange tijd. De naties probeerden zich zo min mogelijk met elkaars bewind te moeien. Ze richtten zich op het onderwijs en de ontwikkeling van hun jongelingen, zij die gezegend waren met het element.
Ze woonden ver genoeg van elkaar. De Waternatie bevond zich op de polen, de Aardenatie in gebergten, de Luchtnatie in het verre Oosten, en de Vuurnatie op de Vulkanische Eilanden. Het gemene vasteland werd gebruikt als oefenarena en als marktplaats, en er was niemand die ontevreden was met hoe de wereld draaide.
Of zo leek het toch. De Vuurnatie, machtsbewust van nature, wilde veel meer macht. Wereldheerschappij werd hun streefdoel, de trainingen werden zwaarder. De nieuwe Vuurtovenaars moesten zo sterk mogelijk worden.
Vijf jaar na de eerste ideeën van een nieuwe wereld, waarin de Vuurnatie de macht in handen zou hebben, kwam de eerste slag. De culturele hoofdstad op het platteland werd omver geblazen door bollen van vuur, lijkende op meteoren. De Vuurmeester startte zo de oorlog, die zou gekenmerkt worden door de naam ‘Elemental Outburst’.


Welkom bij het vijfde potje Dark Age op dit forum. Dit potje is een special, maar daar lezen jullie zo wel meer over. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Deelnemers:
1. xNadezhda
2. missxangel
3. neversay Aardetovenaar
4. MoonRocker Vuurmeester
5. Bodine Aardemeester
6. NaNaa Luchttovenaar
7. realMe Luchttovenaar
8. xDevilBitch Vuurtovenaar
9. KolaLollie Luchtmeester
10. Eliros
11. Lipsy
12. MyReflection

Dit potje is een special, zoals jullie allemaal wel zullen door hebben na de titel. Nu leg ik uit wat er zo speciaal aan is.
Ten eerste is het niet goodside tegen badside. De deelnemers worden onderverdeeld in vier groepen, naar de vier naties. Elke groep zal een special hebben, en nog een speciale kracht die ik er aan toegevoegd heb.
Water: Water is immuun voor vuur. Dat wilt zeggen dat mensen van de waterstam niet geluncht kunnen worden. De scan van de Spion werkt wel.
Aarde: Een Aardetovenaar (Dus niet de Aardemeester, die al een special is) mag op een dag naar keuze een persoon naar keuze aanduiden, en diens kracht voor die dag stelen. Kiest men een gewone Tovenaar, dan is dat pech. Van de waterstam kan wel de bescherming voor de vuurstam gebruikt worden. De persoon van wie de kracht 'gestolen' wordt, weet niet dat zijn kracht die dag niet werkt.
Vuur: Is de badside, en heeft zodoende geen bijkomende bijzonderheden.

Verder kan maar één Natie winnen. Het is dus de bedoeling dat er uiteindelijk twee naties overblijven, waarvan de ene nog meer mensen over heeft dan de andere. De Vuurnatie is ‘badside’, in principe, omdat we met andere termen werken. De andere Naties hebben specials van de ‘goodside’.

Rollen:
Water (3/3)
- Watermeester (Beschermer)
- Watertovenaar
- Watertovenaar

Aarde (1/3)
- Aardemeester (Jager)
- Aardetovenaar
- Aardetovenaar

Vuur (0/3)
- Vuurmeester (Spion)
- Vuurtovenaar
- Vuurtovenaar

Lucht (0/3)
- Luchtmeester (Waarzegger)
- Luchttovenaar
- Lucttovenaar

Eerste lynch&lunch: 6 oktober 2010



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 okt 2010 - 14:43:
Heeft iedereen haar rol toegestuurd gekregen?

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 6 okt 2010 - 14:53:
Jep ik heb mijn rol en ik ben zo blij dat ik het weer kan spelen! Kvind het echt heel leuk, maar kga nu even naar random.org en eventjes mijn stem doorgeven.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 6 okt 2010 - 14:54:
Ik heb ook mijn rol x']

Lipsy
Lipsy

Lipsy is offline

[114]
Lipsy zei op 6 okt 2010 - 15:01:
Ik heb hem ook (:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 okt 2010 - 15:10:
Mensen, de eerste lynch en lunc zijn VANDAAG.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 6 okt 2010 - 15:13:
Daar kwam ik net ook pas achter, toen ik in je beginbericht las dat de lynch&lunch op 6 oktober zijn. Dus ik kijken in de agenda en toen kwam blondje erachter dat het vandaag 6 oktober is

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 6 okt 2010 - 16:00:
Dan moet ik dus blij zijn dat ik vandaag nog stiekem even kijk (lees dat ik mijn huiswerk voor geschiedenis moet kijken en dat ik mijn beschouwing moet verbeteren), anders had ik morgen pas weer gekeken.

Dus ik ga nu maar meteen stemmen.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 6 okt 2010 - 16:32:
Ik heb mijn rol [:

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 6 okt 2010 - 17:13:
heb mijn rol
nu maar effen stemmen met random.org
heb er zin in om het te spelen.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 okt 2010 - 18:03:
'k Heb m'n rol. Nu dus even een bezoekje aan random.org plegen. :'

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 6 okt 2010 - 19:45:
OH SHIT.
Nog 11 minuten om te lynchen. o.o

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 6 okt 2010 - 19:50:
11 minuten om te lynchen is toch nog best veel. beter als er om 1minuut voor tijd achter te komen

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 6 okt 2010 - 19:55:
Ik klink misschien heel stom maar ik vind de eerste stemronde altijd zo spannend (a)

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 6 okt 2010 - 19:55:
Ik klink misschien heel stom maar ik vind de eerste stemronde altijd zo spannend (a)

Dat is het ook, want je weet nooit wie eruit vliegt.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 okt 2010 - 19:57:
Ik vind het hele spel spannend.
Want je weet nooit wanneer iemand een theorie over je bedenkt, of die nu waar is of niet, dus je weet nooit hoelang je nog te leven hebt.
Maar dat is ook wel het cuwle. ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10