Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age Special: Elemental Outburst (Speeltopic)

Dark Age Special: Elemental Outburst (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 okt 2010 - 14:42:
Vier elementen, één wereld. Vrede was er een hele lange tijd. De naties probeerden zich zo min mogelijk met elkaars bewind te moeien. Ze richtten zich op het onderwijs en de ontwikkeling van hun jongelingen, zij die gezegend waren met het element.
Ze woonden ver genoeg van elkaar. De Waternatie bevond zich op de polen, de Aardenatie in gebergten, de Luchtnatie in het verre Oosten, en de Vuurnatie op de Vulkanische Eilanden. Het gemene vasteland werd gebruikt als oefenarena en als marktplaats, en er was niemand die ontevreden was met hoe de wereld draaide.
Of zo leek het toch. De Vuurnatie, machtsbewust van nature, wilde veel meer macht. Wereldheerschappij werd hun streefdoel, de trainingen werden zwaarder. De nieuwe Vuurtovenaars moesten zo sterk mogelijk worden.
Vijf jaar na de eerste ideeën van een nieuwe wereld, waarin de Vuurnatie de macht in handen zou hebben, kwam de eerste slag. De culturele hoofdstad op het platteland werd omver geblazen door bollen van vuur, lijkende op meteoren. De Vuurmeester startte zo de oorlog, die zou gekenmerkt worden door de naam ‘Elemental Outburst’.


Welkom bij het vijfde potje Dark Age op dit forum. Dit potje is een special, maar daar lezen jullie zo wel meer over. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Deelnemers:
1. xNadezhda
2. missxangel
3. neversay Aardetovenaar
4. MoonRocker Vuurmeester
5. Bodine Aardemeester
6. NaNaa Luchttovenaar
7. realMe Luchttovenaar
8. xDevilBitch Vuurtovenaar
9. KolaLollie Luchtmeester
10. Eliros
11. Lipsy
12. MyReflection

Dit potje is een special, zoals jullie allemaal wel zullen door hebben na de titel. Nu leg ik uit wat er zo speciaal aan is.
Ten eerste is het niet goodside tegen badside. De deelnemers worden onderverdeeld in vier groepen, naar de vier naties. Elke groep zal een special hebben, en nog een speciale kracht die ik er aan toegevoegd heb.
Water: Water is immuun voor vuur. Dat wilt zeggen dat mensen van de waterstam niet geluncht kunnen worden. De scan van de Spion werkt wel.
Aarde: Een Aardetovenaar (Dus niet de Aardemeester, die al een special is) mag op een dag naar keuze een persoon naar keuze aanduiden, en diens kracht voor die dag stelen. Kiest men een gewone Tovenaar, dan is dat pech. Van de waterstam kan wel de bescherming voor de vuurstam gebruikt worden. De persoon van wie de kracht 'gestolen' wordt, weet niet dat zijn kracht die dag niet werkt.
Vuur: Is de badside, en heeft zodoende geen bijkomende bijzonderheden.

Verder kan maar één Natie winnen. Het is dus de bedoeling dat er uiteindelijk twee naties overblijven, waarvan de ene nog meer mensen over heeft dan de andere. De Vuurnatie is ‘badside’, in principe, omdat we met andere termen werken. De andere Naties hebben specials van de ‘goodside’.

Rollen:
Water (3/3)
- Watermeester (Beschermer)
- Watertovenaar
- Watertovenaar

Aarde (1/3)
- Aardemeester (Jager)
- Aardetovenaar
- Aardetovenaar

Vuur (0/3)
- Vuurmeester (Spion)
- Vuurtovenaar
- Vuurtovenaar

Lucht (0/3)
- Luchtmeester (Waarzegger)
- Luchttovenaar
- Lucttovenaar

Eerste lynch&lunch: 6 oktober 2010



missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 7 okt 2010 - 21:01:
ja k*t ik heb niet kunnen stemmen. Ben het vergeten. En ik moest nu werken tot half negen, echt vreselijk. Maarja, ik hoop niet dan ik nu random ben weg gestemd (a)

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 7 okt 2010 - 21:03:
Hoe heten Lispy & realMe trouwens? Dat zou leuk zijn om te weten, kunnen we die ook met voornaam aanspreken ipv met username. [/random thought.]


ik heet Josette

Lipsy
Lipsy

Lipsy is offline

[114]
Lipsy zei op 7 okt 2010 - 21:03:
Ik noem Laura (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 okt 2010 - 21:04:
Dus...
Als we nog heel lang moeten wachten, is het wss Daan. (:
Dat zou Daan een tovenaar maken. Maar zolang we niet weten van welke stam hebben we daar eigenlijk nog niet veel aan. o.o

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 7 okt 2010 - 21:04:
Weten we dat ook weer. ^^

Lunchtijd is trouwens ook al voorbij. Ik ben nu echt nieuwsgierig o.o

Edit: @Bo: hm, ja. Of misschien is de Burgemeester net online gekomen? Als Kay ergens in de komende minuten lynch & lunch online zet, is dat ook een mogelijkheid.
Nog een edit: god, dat is precies hetzelfde waar jouw opmerking op neer komt. Leesfail. Sorry. x)

Lipsy
Lipsy

Lipsy is offline

[114]
Lipsy zei op 7 okt 2010 - 21:05:
Maar is het niet zo dat je hier de hele tijd online op blijft, ook als je er totaal niet mee bezig bent?

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 7 okt 2010 - 21:05:
psst. Juliaa. waaromwiljijzograageenhintvandiewaarzeggergast?
[JONGENS. THEORIE.]
[want. devuurdingies. moetenwetenwiedewaterdingieszijn, wantdiekunnenzenietlunchen. dusmoetenzewetenwiehetzijnomzeverdachttemaken. endaarvoorhebbenzedewaarzeggernodig. ]

-eh.-

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 7 okt 2010 - 21:06:
of diegene heeft het wel optijd doorgegeven, maar Kayley maakt het spannender door te wachten

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 7 okt 2010 - 21:06:
Kben echt heel nieuwsgierig naar de lunch en de fluff!! (a)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 okt 2010 - 21:06:
@Kol; moeten we niet sowieso weten wie wie is, zodat we weten wie we moeten lynchen en wie niet?

@Laura; jawel, maar iedereen die ik noemde [op Kirsten na] heeft na Kays bericht nog iets gepost op 't forum.

@Angela; ben jij dan de burgemeester? Want je noemt de lunch en de fluff, maar niet de lynch...

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 7 okt 2010 - 21:07:
Kben echt heel nieuwsgierig naar de lunch en de fluff!! (a)


ik ook. Na de vorige echt heel erg

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 7 okt 2010 - 21:08:
Sorry dat ik hier niet leef, maar ben een poging aan het doen om ckv te maken en te schrijven.

Dus wou ik pas na negenen met goede hoop hier weer komen. Stiekem ben ik er namelijk wel.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 7 okt 2010 - 21:08:
@Bo; ja, maardevuurmensenkunnengewoonrandommensenluchen. behalvedewaterstam. dus. voorhen. lijkthetmebelangrijker. :x

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 okt 2010 - 21:09:
Misschien... Maar de spion kan toch ook scannen?

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 7 okt 2010 - 21:11:
klopt, dus ze hebben ook iemand die kan scannen.
Kan de spion ook scannen nadat hij de rest ontdekt heeft?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15