Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age Special: Elemental Outburst (Speeltopic)

Dark Age Special: Elemental Outburst (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 okt 2010 - 14:42:
Vier elementen, één wereld. Vrede was er een hele lange tijd. De naties probeerden zich zo min mogelijk met elkaars bewind te moeien. Ze richtten zich op het onderwijs en de ontwikkeling van hun jongelingen, zij die gezegend waren met het element.
Ze woonden ver genoeg van elkaar. De Waternatie bevond zich op de polen, de Aardenatie in gebergten, de Luchtnatie in het verre Oosten, en de Vuurnatie op de Vulkanische Eilanden. Het gemene vasteland werd gebruikt als oefenarena en als marktplaats, en er was niemand die ontevreden was met hoe de wereld draaide.
Of zo leek het toch. De Vuurnatie, machtsbewust van nature, wilde veel meer macht. Wereldheerschappij werd hun streefdoel, de trainingen werden zwaarder. De nieuwe Vuurtovenaars moesten zo sterk mogelijk worden.
Vijf jaar na de eerste ideeën van een nieuwe wereld, waarin de Vuurnatie de macht in handen zou hebben, kwam de eerste slag. De culturele hoofdstad op het platteland werd omver geblazen door bollen van vuur, lijkende op meteoren. De Vuurmeester startte zo de oorlog, die zou gekenmerkt worden door de naam ‘Elemental Outburst’.


Welkom bij het vijfde potje Dark Age op dit forum. Dit potje is een special, maar daar lezen jullie zo wel meer over. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Deelnemers:
1. xNadezhda
2. missxangel
3. neversay Aardetovenaar
4. MoonRocker Vuurmeester
5. Bodine Aardemeester
6. NaNaa Luchttovenaar
7. realMe Luchttovenaar
8. xDevilBitch Vuurtovenaar
9. KolaLollie Luchtmeester
10. Eliros
11. Lipsy
12. MyReflection

Dit potje is een special, zoals jullie allemaal wel zullen door hebben na de titel. Nu leg ik uit wat er zo speciaal aan is.
Ten eerste is het niet goodside tegen badside. De deelnemers worden onderverdeeld in vier groepen, naar de vier naties. Elke groep zal een special hebben, en nog een speciale kracht die ik er aan toegevoegd heb.
Water: Water is immuun voor vuur. Dat wilt zeggen dat mensen van de waterstam niet geluncht kunnen worden. De scan van de Spion werkt wel.
Aarde: Een Aardetovenaar (Dus niet de Aardemeester, die al een special is) mag op een dag naar keuze een persoon naar keuze aanduiden, en diens kracht voor die dag stelen. Kiest men een gewone Tovenaar, dan is dat pech. Van de waterstam kan wel de bescherming voor de vuurstam gebruikt worden. De persoon van wie de kracht 'gestolen' wordt, weet niet dat zijn kracht die dag niet werkt.
Vuur: Is de badside, en heeft zodoende geen bijkomende bijzonderheden.

Verder kan maar één Natie winnen. Het is dus de bedoeling dat er uiteindelijk twee naties overblijven, waarvan de ene nog meer mensen over heeft dan de andere. De Vuurnatie is ‘badside’, in principe, omdat we met andere termen werken. De andere Naties hebben specials van de ‘goodside’.

Rollen:
Water (3/3)
- Watermeester (Beschermer)
- Watertovenaar
- Watertovenaar

Aarde (1/3)
- Aardemeester (Jager)
- Aardetovenaar
- Aardetovenaar

Vuur (0/3)
- Vuurmeester (Spion)
- Vuurtovenaar
- Vuurtovenaar

Lucht (0/3)
- Luchtmeester (Waarzegger)
- Luchttovenaar
- Lucttovenaar

Eerste lynch&lunch: 6 oktober 2010



realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 8 okt 2010 - 19:20:
ja, dat weet ik.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 8 okt 2010 - 19:22:
Ik kan er nog niets van maken, dus ik ga maar weer random.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 8 okt 2010 - 19:35:
yep. heb ik ook gedaan

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 okt 2010 - 19:36:
Ik ben op Daan gegaan.
Niet dat daar echt veel aanleiding voor is, maar of ik het nou doe omdat ze zich verspeekt, of dat ik op iemand stemt omdat Random.org dat aanbeveelt. Maakt in mijn ogen bijna geen verschil.

Lipsy
Lipsy

Lipsy is offline

[114]
Lipsy zei op 8 okt 2010 - 19:37:
Hmpft.
Ik ga toch maar weer gewoon random.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 okt 2010 - 19:50:
Goed. Ook alvast gestemd voor morgen.
Dus mocht er morgen een theorie komen en ik ga niet mee; logisch, ik ben wss niet voor acht uur thuis en kan dus alleen dealen met wat 'k tot nu toe denk. En tot nu toe denk 'k niets. XD
Tenzij 'k wel op tijd thuis ben. Maar dat denk ik niet. ):

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 8 okt 2010 - 19:53:
@Bo; Maar wat nou als diegene waarop je hebt gestemd er vanavond uit wordt geknikkert?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 okt 2010 - 20:05:
In het kamp van de Luchtnatie was er een algemene stilte. Het verlies van hun geliefde meester had hen allen diep geraakt.
Een van de protegés van de meester doolde doelloos rond. Hij had altijd zijn meester braaf gevolgd, want de oude man was zijn voorbeeld, zijn idóól geweest. En dat hij nu dood was, en zijn restanten in een gouden urn in de gebedzaal stonden, kon hij maar niet verkroppen.
Hij stuwde zich omhoog, door de lucht te buigen. Op de rand van de omheining bleef hij balanceren. Hij zag onder zich de grijze zee tegen de rotsen botsen. Eindigen zoals zijn meester geëindigd was, leek hem een mooi einde.
En dus sprong hij, met zijn lichaam tekende hij een sierlijke boog in de lucht. Toen viel hij te plutter op de rotsen, spoelde in het water, en zonk. Op de bodem bleef hij liggen.


NaNaa is vandaag gelyncht, zij was Luchttovenaar.

1. xNadezhda - MyReflection [1]
2. missxangel - NaNaa [0]
4. MoonRocker - MoonRocker [1]
5. Bodine - xDevilBitch [0]
6. NaNaa - NaNaa [3]
7. realMe - xNadezhda [1]
8. xDevilBitch - realMe [2]
10. Eliros - Eliros [1]
11. Lipsy - NaNaa [0]
12. MyReflection - xDevilBitch [1]

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 8 okt 2010 - 20:22:
Eynoo. Ik had een smsje gestuurd! o.o
Pffrt. Nouja, doei ><

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 8 okt 2010 - 20:24:
weer een goede eruit.
ziet iemand een verband.

Edit: het enige is dat Bodine de vorige ronde ook op XDevilBitch stemde

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 8 okt 2010 - 20:27:
In principe is alleen degene die van dezelfde natie is als jij goed.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 8 okt 2010 - 20:28:
oh
weer vergeten

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 okt 2010 - 20:31:
OMG wat een faler ben ik *facepalm*
Vergeten te lynchen door paardrijden/douchen/eten/tvkijken ><"
Nouja. Volgende keer beter.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 okt 2010 - 21:19:
De Vuurmeester, die nu nog woedender was, verzamelde al zijn troepen. Ze zouden die Watermeester eens pakken op zijn zwakste plek!
In enorme, stalen boten vaarden alle Vuurtovenaars naar het Verre Oosten. Terwijl de zon achter de horizon weg zakte, zagen ze het enorme domein opdoemen. Torens, muren, vlaggen. Niets was te groot of te veel, alles was precies in evenwicht. Maar niet voor lang.
Een van de wachters, die patrouille liep rond het domein, zag de krijgers van het Vuurrijk aankomen. Maar voor hij alarm kon slaan, werd hij gevloerd door een slinger van vuur, die zijn enkels doorbrandde. Hij knalde tegen de grond.
De vele Vuurtovenaars balden hun vuisten en bundelden hun krachten. Honderden vlammen van witheet vuur werden samen gebundeld tot een enorme bol, die het hele domein plat gooide. Geen mens overleefde. De luchtnatie was niet meer.


realMe is vandaag geluncht, zij was Luchttovenaar en Burgemeester.

PS: De lunch is vertraagd door mijn eigen schuld. Ik was meer bezig met Azeroth dan met DA.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 8 okt 2010 - 21:22:
AAAAAAHHHHHHHHHH
dat is echt eng hoe ik aan mijn einde kom.
nou ja, aju mensen
maak er het beste van



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15