Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Lovetopic.

Lovetopic.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 8 okt 2010 - 23:01:
Love is the most important thing ~Fernando Torres

Hier kan je alles over hem of haar kwijt,
Geef anderen tips,
luister naar ze,
schrijf een 500 woorden lange post over hem of haar,
post hier alles wat met liefde te maken heeft
<3.



Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 11 okt 2010 - 18:18:
(...)
IDD!?


Ik snappptee mijn z-assen niet; bij wisD. en hij is slimmer dan ik , in wiskunde XD

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 okt 2010 - 20:00:
Hij. In mijn tuin. Gewoon.
Niet weer.
Toch wel. Dinsdag. Woensdag. Donderdag.
Ik was net zo goed bezig hem te vergeten. Maar hij doet er alles aan om in mijn leven te blijven kleven.
En ik wil wel dat hij dat doet. Omdat ik zo geweldige dromen heb. Maar aan de andere kant toch niet. Omdat ik hem toch nooit van m'n leven kan krijgen. Daarvoor moet ik er eerst gelijkwaardig mooi met hem uitzien. What will never happen.
Dus. Blijft het bij dromen. En hem stiekem bij elke pas die hij in onze gazon zet achtervolgen.
Zucht.

Terrastegeldude?

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 11 okt 2010 - 20:01:
@Iedereenindittopic; Help? Wat moet ik nou doen?

Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 11 okt 2010 - 20:49:
@Iedereenindittopic; Help? Wat moet ik nou doen?


- Je kan hem vertellen hoe je je voelt.
- Je kan tegen hem zeggen dat je je flink genaaid voelt.
- Je kan zeggen dat je je 'voor een keer maar nooit weer' voelt.
- Ja kan ook tegen hem zeggen dat hij een stakker is, omdat hij een topwijf misloopt.

En als dat niet werkt... Er is geen hand, maar een land vol (: (Haha, moet ik nodig zeggen, op het moment dat mijn ex zei dat hij mij terug wou, sprong ik een gat in de lucht )

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 11 okt 2010 - 21:08:
Ik heb nog nooit een lief gehad, maar wel smooooooooor verliefd geweest op mijn (ex-)beste vriendin
Eigenlijk voel ik nu nog wat voor haar, maar ik heb haar al een hele tijd niet meer gezien aangezien dat we allebei op een anders school zitten. (zij in Leuven, ik in Genk) maar ik weet nog precies waar toen mijn gedachten hele dagen zaten...

Het is gewoon zalig om in haar buurt te zijn. Ze hoeft niets te zeggen, gewoon haar geur al... Ik weet dat het onmogelijk is, maar het voelt warm, en het doet me altijd denken aan bloemen.
En als ze dan toch iets zegt, haar stem is echt prachtig... en ik vind het altijd zooo speciaal om haar stem te horen, aangezien we nooit veel tegen elkaar zeiden. We smste hele avonden, maar als ik dan echt haar stem hoor, het is echt fantastisch
Ze is klein, maar dat maakt mij helemaal niets uit, ik vind het net leuk dat ze klein is. Echt, alles wat ieder ander minder perfect maakt, maakt haar alleen maar perfecter, omdat dat bewijst dat ook zij maar een mens is...

God, het is zo jammer dat ze niet op meisjes valt, ik ben/was echt gek op haar...

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 11 okt 2010 - 22:26:
Ik had het er net met een vriendin over. Jongens laten me steeds vallen of stellen me steeds teleur en ik weet bijna zeker dat een meisje dat nooit zou doen. Maar ik weet dus niet of ik iets zou kunnen nemen met een meisje. Never tried before. Maar mijn tijd zou wel komen als het mijn tijd is. Achja, Love sucks.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 11 okt 2010 - 23:19:
Hij vindt iemand anders dus geweldig. Hij zei dat ze perfect is. Buh.
Nouja. Ze heeft vast alles wat ik niet heb..

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 12 okt 2010 - 17:36:
Hij vindt iemand anders dus geweldig. Hij zei dat ze perfect is. Buh.
Nouja. Ze heeft vast alles wat ik niet heb..

Welkom bij de club.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 okt 2010 - 17:37:
@both of ya;
zoals wat? jullie zijn al knap en lief en en en... ja. dat.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 12 okt 2010 - 18:48:
@Bo;
"ja weetje k, jij bent van mij. vooraltijd. liefste moooiste, geweldigste meisje dat ik ken. ja, je bent van mij tot het einde.
fromyourhusband<3."

Dat heeft 'ie onder d'r pf gezet. En als hij zegt dat ze zo perfect is.. Terwijl hij eerst nog zei dat perfectie niet bestaat.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 okt 2010 - 18:50:
I'm confused. x.x
Free ging vrijwillig naast me zitten bij (alle drie de uren) Economie. En hij lachte om de dingen die ik zei, die OBVIOUSLY niet grappig waren.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 12 okt 2010 - 18:51:
@Bo;
"ja weetje k, jij bent van mij. vooraltijd. liefste moooiste, geweldigste meisje dat ik ken. ja, je bent van mij tot het einde.
fromyourhusband<3."

Dat heeft 'ie onder d'r pf gezet. En als hij zegt dat ze zo perfect is.. Terwijl hij eerst nog zei dat perfectie niet bestaat.


plaats van te mokken, <_< zou ik vechten voor hem.
! YOU WANT HIM WHAT DO YOU DO. FIGHT YOU FIGHT FOR YOUR LOVE!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 okt 2010 - 18:52:
@Jess; goed, stel dat zij perfect is...
Dan maakt dat jou nog niet minder perfect. Echt niet.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 12 okt 2010 - 18:54:
Nee. Mok maar lekker, zolang je 'm niet terugneemt. Want als ie je nu nog komt vragen moet je dat echt niet pikken.

En as Bo said. <3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 12 okt 2010 - 18:55:
Ik ga geen moeite meer doen. Hij heeft me te vaak gekwetst. Ik doe gewoon normaal, maar ik ga echt niet meer lief doen.

Enen. Hmpf. Thanks?<3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12