Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Lovetopic.

Lovetopic.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 8 okt 2010 - 23:01:
Love is the most important thing ~Fernando Torres

Hier kan je alles over hem of haar kwijt,
Geef anderen tips,
luister naar ze,
schrijf een 500 woorden lange post over hem of haar,
post hier alles wat met liefde te maken heeft
<3.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 mei 2012 - 0:21:
Hmm, ik heb niet echt liefdesverhalen, scusa. Ik heb nog nooit een vriendje gehad, slechts één keer iemand gigantisch leuk gevonden en diegene kende ik amper. Ik kende hem van vakantie, we stonden op hetzelfde veld van een jeugdcamping. Hij was gewoon een schatje. Aan de ene kant dronk en rookte hij wel stevig, maar aan de andere kant was hij heel erg lief voor mij. Ik heb de halve vakantie in zijn truien rondgelopen, ik was zijn heldin, hij beschermde me in z'n eentje tegenover acht jongens die ik eerder die dag had gesproken en iets te geïnteresseerd waren (ze deden me oprecht rillen van angst, ik vond ze vreselijk eng). En hij had de mooiste blauwe ogen die ik ooit heb gezien. Ze leken licht te geven, vanaf meters afstand al.

Jup, jup. Heerlijk cliché en cheesy en alles. Maar we hadden geen contactgegevens uitgewisseld, dus ik heb hem nooit meer gesproken.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 1 juni 2012 - 22:53:
^ Moh, zo cute. <3

En is it me, of zijn er in de periode maart/april altijd superveel koppels die uiteen gaan? Enfin, in mijn omgeving toch. Vanaf dat de lente voor de deur staat: pief, poef, paf, heel veel relaties gedaan.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 1 juni 2012 - 23:12:
Ik heb wel wat liefdesverhalen, maar ze zijn niet zo leuk, dus ik denk dat ik die maar voor mezelf hou

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 2 juni 2012 - 0:11:
Ah Emma, ik baalde zo erg toen ik die laatste zin las! Hij klinkt suuuper leuk! ^-^

Carlina, je hebt wel gelijk hoor! Lente en herfst, daarin zijn echt enorme pieken precies wat betreft koppels die uit elkaar gaan en die samen komen! Ik ben ook sinds de lente samen met mijn vriend. _o_

Rianne, dit is het liefdestopic, ALLES is interessant 8D En je mag ook alles kwijt, leuk of niet leuk. <3 That's why we're here, to hugs you when you need it and to cheer for you when you're happy!

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 2 juni 2012 - 19:07:
Ik heb wel een semi-interessant verhaal. (humhum : D)

Ik heb Grieks-Latijn gedaan en dus zat ik altijd in een hele kleine klas. We waren met vijf, waaronder één jongen. Maar ik was in het middelbaar echt zo'n stil meisje en een beetje een outcast, populariteit en jongens konden mij echt geen zak schelen.
Nu studeert die jongen ook in Leuven en altijd als ik hem tegenkom is dat altijd een heel losse sfeer bij ons. Meestal als ik mensen van het middelbaar tegenkom is dat zo wat stijfjes, maar bij hem gaat dat altijd heel vlot en die jongen blijkt ook echt altijd oprecht happy om mij te zien. Ook bijvoorbeeld, als ik hem tegenkom op café, gaat hij zo eerst heel enthousiast dag komen zeggen tegen mij terwijl hij tegen mijn vriendinnen ook wel vriendelijk dag zegt, maar niet zo enthousiast enal. Wat echt heel raar is.

Maarrrrr een aantal weken terug zaten we op kot wat in te drinken en ineens komt hij daar ook binnen. Hij wist niet dat ik daar ging zijn en toen hij binnenkwam zei hij ook zo meteen dag tegen mij en van 'Oooh ik wist niet dat je hier ging zijn' en echt weer enthousiast enzo. En het was gezellig, wat wijn aan het drinken enzo en ineens vraagt iemand aan hem (I don't know hoe ze erop kwamen) wat hij zou meenemen naar een onbewoond eiland. En hij zei onmiddelijk: 'Carlina, natuurlijk.'

O_O En ik weet echt niet hoe ik dat moet interpreteren? Want mijn vriendinnen zijn bloedmooi en waren superpopulair in het middelbaar, dus allé, no way dat als je die meisjes kent dat je mij ziet staan. (Da's niet om zielig te doen, maar dat is gewoon zo). In het middelbaar was het ook totaal niet zo tussen ons, eerder pas in Leuven en hij weet dat ik al superlang een relatie heb. Maar ik vind het gewoon zo raar hoe hij doet? Toen we daarna uitgingen, gingen zijn vrienden ergens anders naartoe en hij was precies echt aan het overwegen om met ons mee te gaan en het is gewoon allemaal zo raar?

En gisteren ontdekte ik dat hij in een bandje zit en zingt en oh my. *giechelt*
Maar goed, ik ben geen vrijgezel dus het doet er eigenlijk allemaal niet toe. Maar ik ben zo slecht in het verstaan van 'signalen'. Ik ben echt een man als het op dat gebied aankomt. _o_

Tothiertoe mijn 'interessant' verhaal. : D Stiekem vind ik het wel leuk om nog eens zo'n dingen mee te maken, want een relatie hebben is super enal maar dan heb je natuurlijk zo'n verhalen etc. niet. ^_^

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 2 juni 2012 - 19:30:
Oh ik zou echt geen weerstand kunnen bieden aan een muzikale jongen die zingt of gitaar speelt.. *zwijmelt* ik weet natuurlijk niet hoe leuk je vriend is..
STOP Rianne. Ik ben echt heel erg fout bezig. Ik heb gewoon geen principes enzo.

Maar ook al wil je er niks mee toch is het leuk om mee te maken idd. Gewoon omdat je bij zo lang een relatie hebben geen nieuwe dingen meer hebt die zo zijn enzo.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 juni 2012 - 22:50:
Whohooo, ik ga vaker naar de bioscoop! Allemaal knappe jongens die daar werken en naar de film gaan. Er zat ook een hele leuke en knappe jongen twee rijen onder me. Ik heb hem in de pauze stiekem begluurd.

gotta shut up now, i'm married

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 3 juni 2012 - 9:51:
Haha Yara <3

En gisteren ontdekte ik dat hij in een bandje zit en zingt en oh my. *giechelt*
Maar goed, ik ben geen vrijgezel dus het doet er eigenlijk allemaal niet toe. Maar ik ben zo slecht in het verstaan van 'signalen'. Ik ben echt een man als het op dat gebied aankomt. _o_

Tothiertoe mijn 'interessant' verhaal. : D Stiekem vind ik het wel leuk om nog eens zo'n dingen mee te maken, want een relatie hebben is super enal maar dan heb je natuurlijk zo'n verhalen etc. niet. ^_^

God ja, ik ook!
En: JAAA, IK OOK!
:'D Ik vind ook dat daar niks mis mee is, met zo'n beetje merken dat je wel aantrek zou hebben. Zolang er niks echt gebeurt of zolang jij niet andersom signalen geeft van: "Het, met jou zou ik wel wat meer willen dan gewoon vriendschap" lijkt me dat daar écht niks mis mee is.
En ik heb dat ook gewoon nodig. Mijn vriend is FAN-TASTISCH <3 Maar ik ben een meisje en ik ben een onzeker schaapke. Horen dat een jongen je wel ziet zitten, merken dat een jongen éérst met jou begint te praten en dat blijft doen totdat je het per ongeluk (of bewust, hangt af van de jongen in kwestie) over je vriend hebt, of gewoon jongens in de bibliotheek die de deur voor je open houden en dan opmerkingen krijgen van vrienden om hem te pesten van: "Amai, zo galant ineens?" ...dat maakt je dag toch gewoon? <3
Ik geniet daar maar gewoon van en ik hoop ook dat het vaker gebeurt. Want ik besef dan altijd: ik ken die mensen niet eens en de kant dat ze effectief op mij zouden afstappen is 0%, tenzij we op de een of andere manier toevallig in een gesprek verwikkeld raken en het 200% klikt en we helemaal wow zijn van elkaar - maar dan zou ik me waarschijnlijk ook moeten beginnen afvragen of mijn vriend nog wel is wat ik zoek.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 juni 2012 - 16:17:
Uh, ja. Gozer die naast me zat tijdens het kotsen bleek toch iets geïnteresseerder te zijn dan ik dacht en we hadden net een gesprek via Facebook en toen heeft hij me soort van uitgevraagd en nu moet ik gaan zeggen dat ik hem niet op die manier leuk vind en dat via de computer. Heeeeelp.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 27 juni 2012 - 19:25:
Oh Emma, we zeiden het toch.
Maar succes , dus <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 juni 2012 - 4:43:
Uh, het is zo vervelend! Ik werd vandaag door een andere jongen thuisgebracht en ik heb hem even om raad gevraagd, want ik dacht dat de mening van een jongen wel zou kunnen helpen. Conclusie: het is een kut situatie.
Ik ga hem niet over de computer afwijzen. Sorry, maar dat kan ik gewoon niet. Ik moet kunnen zien hoe hij er op reageert. Via Facebook ga ik het noooo way durven.
Vrijdag zie ik hem, wat het misschien doet lijken dat er niet zo'n groot probleem is, op een punt na: het is de diploma-uitreiking. Ik kan toch onmogelijk op de dag van zijn uitreiking hem af gaan wijzen? Ik heb geen flauw idee hoeveel het voor hem betekent, maar hoe dan ook wil je een afwijzing toch niet gekoppeld hebben aan je uitreiking?

Mwuuuuuh. Ik heb geen flauw idee wat ik zou moeten doen. Echt niet.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 28 juni 2012 - 11:34:
Ja maar. Dan zit hij ermee. Nu zit jij ermee. Dus. Als mijn egoïstische ik zou ik zeggen: gewoon vertellen. Daarbij - hoe langer jij ermee wacht, hoe meer jij hem de kans geeft jou leuker te gaan vinden en te denken dat jij hem ook leuk vindt. Is het niet zo dat hoe langer je het uitstelt, hoe harder het aan gaat komen? Oké. Dat waren de hersenspinsels van Bodine, niet op letten. (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 juni 2012 - 16:11:
Hmmm. Als hij morgen tegen me aan gaat praten, ga ik het erg hoogstwaarschijnlijk uitflappen. Maar geeft dat echt geen traumata op een diploma-uitreiking?
Het jammerlijke is dat in ieder geval de helft van de school het waarschijnlijk ook meteen zal weten. Het idee van hij + ik = stelletje heeft ondertussen een soort van fans op een van de twee locaties. Hij zal echt zo super erg vernederd worden, lijkt mij.

Ik snap echt geen moer van jongens, trouwens. Ik had het er dus met die gozer die mij gisteren thuisbracht over en zei: "Ik snap het niet hoe het kan dat een jongen een uur lang naast een kotsend meisje zit en dan iets heeft van: hé, wat een leuk meisje is dit eigenlijk!"
Antwoordt hij: "Oh, daar kan ik eigenlijk wel inkomen."
Hoe the fuck kunnen meerdere mensen die mening delen?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 28 juni 2012 - 16:47:
Ik snap echt geen moer van jongens, trouwens. Ik had het er dus met die gozer die mij gisteren thuisbracht over en zei: "Ik snap het niet hoe het kan dat een jongen een uur lang naast een kotsend meisje zit en dan iets heeft van: hé, wat een leuk meisje is dit eigenlijk!"
Antwoordt hij: "Oh, daar kan ik eigenlijk wel inkomen."
Hoe the fuck kunnen meerdere mensen die mening delen?

Omdat jij leuk bent!
-schudt eens flink met Emma-

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 28 juni 2012 - 22:03:
Whahaha, GO DORIEN.
Maar serieus, omdat je leuk bent, Emma!


Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20