Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Lovetopic.

Lovetopic.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 8 okt 2010 - 23:01:
Love is the most important thing ~Fernando Torres

Hier kan je alles over hem of haar kwijt,
Geef anderen tips,
luister naar ze,
schrijf een 500 woorden lange post over hem of haar,
post hier alles wat met liefde te maken heeft
<3.



Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 29 jan 2012 - 16:45:
Aw, wat naar ._. *knuffelt*

Over dat eerste had ze wel wat tactvoller kunnen zijn (je kan iemand ook graag zien in andere bewoordingen, en "ik hou van je" laten liggen totdat je er echt klaar voor bent - en ik hoop dat je dit niet fout opvat, want ik bedoel het goed en I've been there, dus ik weet wel waarover ik spreek) en over dat tweede: als ze je beloog, verdien je pakken beter, ook al kan je je dat nu misschien niet inbeelden. ):
En vergeet niet dat iemand die zijn eigen fouten wanhopig ontkent, in feite zijn kop in het zand steekt. I've been there too: ruim twee jaar geleden was het definitief over met mijn ex, en pas een halfjaar geleden hoorde ik van twee vrienden (zijn twee beste vrienden) dat hij toegaf dat het misschien toch ook een beetje zijn schuld was. ...dat wist ik ook al voordat het gedaan was, maar soit. v.v

What I mean to say is: laat het wat bezinken, en misschien draait ze wel bij? Of misschien kunnen jullie er tenminste als twee volwassen mensen over praten waarom het gedaan is? ;__;

Veel sterkte!

Heartbeat
Heartbeat

Heartbeat is offline

[61]
Heartbeat zei op 31 jan 2012 - 19:34:
We hebben er over gepraat en nu is ze kwaad op mij terwijl zij mijn hart brak door dagen niets van zich te laten horen en dan geen uitleg te geven waarom ze weg was en daarboven op me nog te bedriegen met een of andere klootzak!
Ugh!
Liefde is echt niet voor mij weggelegt...

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 31 jan 2012 - 19:57:
*plet* Natuurlijk is liefde wel voor jou weggelegd! <3
Als zij jou niet eens uitleg wil geven en kwaad wordt zonder echte redenen, dan denk ik eerder dat jouw liefde niet voor haar is weggelegd - en dat jij veel, veel beter verdient. ._.

Heartbeat
Heartbeat

Heartbeat is offline

[61]
Heartbeat zei op 31 jan 2012 - 20:15:
Dankje...
Dit is al de rweede keer dat ik voor iemand fout val... Volgens mij ben ik een magneet voor klootzakken -.-'

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 31 jan 2012 - 20:30:
The bad ones... zijn meestal degenen voor wie we het eerst vallen, vrees ik. :/ You'll be fine, daar ben ik 100% zeker van. Ik ben ook iemand tegengekomen, na veel ellende met dezelfde rotzak - en ik had nooit verwacht iemand opnieuw graag te zien. It happened anyway, en ik ben er zeker van dat dat ook bij jou zal gebeuren, zonder dat je daarnaar zoekt en zonder dat je het echt beseft. ^-^

But for now... Ik stel voor dat je een grote bak Ben&Jerry's aanvalt. En kijk New Girl. Of eender welke feel good serie of film. En huil zo veel je wil, want als er een moment is waarop je dat mag, is dat nu wel. *knuffelt heel, heel hard*

Heartbeat
Heartbeat

Heartbeat is offline

[61]
Heartbeat zei op 31 jan 2012 - 20:38:
*knuffels terug*
Dankje voor het advies. Ik zal het proberen opvolgen maar ik denk niet dat ik die films of series volhou

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 31 jan 2012 - 20:54:
Haha, je moet ook gewoon doen whatever goed voelt, ik maakte maar een suggestie _o_ Alles komt goed, I promise. (:

Heartbeat
Heartbeat

Heartbeat is offline

[61]
Heartbeat zei op 31 jan 2012 - 21:03:
Ik hoop het. Liefdesverdriet suckt...

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 1 feb 2012 - 0:05:
Ik ben verliefd op een jongen die 100km verder woont, hij heeft het heel druk met zijn studies enzo maar zo nu en dan kunnen we eens afspreken...
Ik voel echt enorm veel voor hem en ik weet dat het wederzijds is maar ik weet niet wat te doen... 100km is wel veel... en hij wil graag meer, heeft hij duidelijk laten merken... ik weet alleen niet hoe ik erop moet reageren... xx

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 3 maart 2012 - 11:36:
Ik ben verliefd, iedereen mag het weten, ik ben verliefd daarom zing ik zo luid [aa]

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 3 maart 2012 - 17:53:
Vertel? ^-^ (Is dat degene die jarig was? 8D)

@Pline: Jaiks, wat een nare situatie. :/ Enerzijds is het wel een kans waard, en anderzijds moet je wel heel sterk zijn als koppel van in het begin, om die afstand te overleven. Wantrouwen en achterdocht zijn heel gauw aanwezig in je relatie als je ver uit elkaar woont. (I know.) Misschien kan je met hem praten (face to face als je nog eens afspreekt) over hoe jullie je allebei voelen, en het vooral hebben over hoe jullie het zouden aanpakken als je er effectief iets mee gaat doen? Ik hoop dat jullie op de een of andere manier wel een fijne weg vinden om elkaar vaker te zien, want het lijkt wel dat jullie elkaar erg graag zien ^-^ Veel succes!

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 3 maart 2012 - 18:16:
@Vespertine hahaaha nee die is veeeeel ouder dus hahaa lol moet er niet aan denken dat ik op hem verliefd word ^.^ Nee ik ben op iemand die ik al lang ken en we zijn gewoon vrienden maar nu begin ik meer te voelen

Nianne
Nianne

Nianne is offline

[67]
Nianne zei op 3 maart 2012 - 22:38:
Ik ben ook verliefd, op de meest geweldig jongen op aarde, mijn vriendje. Hij is echt superleuk en ik ben echt smoorverliefd op hem en hij ook op mij. <3
Eén nadeel; hij woont zo'n 150 km bij mij vandaan en we hebben beide niet veel geld, dusja, we missen elkaar echt ontzettend..
Toch blijft hij de meest geweldige, leuke, liefe én knappe jongen die ik ooit heb ontmoet. <3

ButterScotch
ButterScotch

ButterScotch is offline

[26]
ButterScotch zei op 6 maart 2012 - 18:55:
Toch maar gaan voor vrienden blijven óf tsja idk
wat moeilijk :s

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 6 maart 2012 - 21:07:
Heb een vriendje, hij woont verweg. Ik ben er een vriendin door verloren. Maar vandaag is het alwel 3 maanden aan.
Hmm. Not sure what to think about that... (:



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20