Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Lovetopic.

Lovetopic.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 8 okt 2010 - 23:01:
Love is the most important thing ~Fernando Torres

Hier kan je alles over hem of haar kwijt,
Geef anderen tips,
luister naar ze,
schrijf een 500 woorden lange post over hem of haar,
post hier alles wat met liefde te maken heeft
<3.



KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 15 dec 2010 - 20:19:
euhm, ik heb nog nooit iemand gekust?? ^^'

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 15 dec 2010 - 23:00:
Damn. I wish I could 'go back in time... Bluh.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 dec 2010 - 23:01:
Laat het alsjeblieft goed weer zijn zaterdag. *zucht*

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 15 dec 2010 - 23:35:
Wat ga je zaterdag doen? ^^

Damn. I wish I could 'go back in time... Bluh.

What happened?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 15 dec 2010 - 23:46:
@Natascha (toch?); nou, ik ben al sinds de zomer verliefd op zo'n jongen die m'n beste vriend was. En toen was hij keilief en praatten we tot half vijf 's nachts over van alles en zo. En toen zei hij eerst dat hij iemand helemaal leuk vond en perfet enzo, terwijl hij in Slagharen (hij was daarheen gekomen in de zomer voor mij) nog zei dat perfectie niet bestaat. En ik wist meteen wie hij bedoelde dus ik nam ff afstand, want nja... soms liet hij me vallen of gaf hij geen antwoord als ik me zwaar kut voelde. En toen hebben we drie weken niet gepraat, en toen zei hij ook van 'sorry..' (een vriendin had hem gemaild van "Ookal weet je het niet, je kwetst iemand heel hard. Je laat een geweldig meisje aan je neus voorbij gaan.) en in die drie weken was ik bijna over hem heen. En toen praatte hij weer en toen voelde ik me zo goed, en dat hele gevoel terug... en nu zegt hij weer niks. Ja, als hij praat zegt hij 'oke.'. En ik krijg hem niet uit mijn hoofd. En zoveel dingen doen me aam hem denken en zo. En als iets me aan Slagharen doet denken, link ik het aan hem en ik irriteer me daa aan. Maar ik kan het niet helpen.

[/heel levensverhaal..{

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 16 dec 2010 - 0:42:
(Het is Natascha, ja. ^^)

Ooh. Wat een lastige situatie voor jou... Ik ken het 'alles linken aan één herinnering'-gevoel wel. Het enige dat er echt tegen helpt, is die ene herinnering overschrijven met een andere, I guess. |:

Als er 1 ding is dat ik heb geleerd uit een 3-jaar-durende liefdesluchtbel, dan is het dat je je leven niet mag vergooien aan iemand die een ander op het oog heeft. Gewoon nieuwe mensen blijven ontmoeten en genieten van het leven zo veel je kan! Als het voor hem ineens duidelijk is dat hij jou wil én jij bent dan nog vrij, dan kan alles nog gebeuren. Of als jij tegen die tijd al bezet bent dan wil je misschien niet eens meer dat hij je als dating-material ziet, omdat je gelukkig bent met een ander. ^^
Ik weet niet alles, maar ik weet wel dat je op dat vlak heel veel moet relativeren - en dat je best mag eisen dat mensen je correct behandelen. Trouwens, als hij niet lijkt te willen praten, reageer dan gewoon met iets í  la: "Woeps, je bent blijkbaar bezig met iets, ik spreek je later wel!" of enig ander iets dat toont dat jij nog een heus leven naast hem hebt. Laat hem maar naar jou toe komen en laat jezelf niet afhangen van of hij zin heeft om met jou te praten of niet. <3

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 16 dec 2010 - 7:35:
OMG what a weird night. Nee, serieus mensen, het ene moment ben ik smoor op een meisje, en de dag erna lig ik twee uur lang bijna nonstop met een jongen te zoenen. o.o
Wat is er mis met mijjj >:[
Enen kijk het ging zo:
Soepavond op het plein, ik kwam hem weer tegen, ging met 'm mee naar z'n huis - hij is een hele goede vriend van mij - en wij gingen in z'n kamer metal luisteren XD
En we hoorden vuurwerk dus wij gingen het dak op, op het dakkapel staan en kijken, we zagen niets, toen gingen we stukjes dakpan van het dak gooien - ik raakte een auto, en het werd koud. Dus we gingen naar mijn huis, bij mij op het dak staan. Ik weer met m'n energy, en hij rookte, en toen gingen we naar binnen om TV te kijken, in m'n kamer, en toen zoende hij me, en van het een komt het ander... Ik snap mezelf echt niet :[

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 16 dec 2010 - 10:59:
i'm always thinking about you!
you make me smile en make me feel beautifull

ajha, als hij het maar wist ;]

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 dec 2010 - 15:41:
@Natascha
Naar iemand toe, maar ik mag alleen als het goed weer is [niet overdreven sneeuwt zoals nu, binnen een kwartier was het gras verdwenen...] want mama is bang dat ik ergens met de trein strand.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 16 dec 2010 - 15:51:
4 maanden ben ik al helemaal verliefd op een jongen.
een vriendin,waar ik me toch al dood aan irriteer
is in die 4 maanden op 3 verschillende jongens geweest
nu gaat ze me vertellen dat ze op hem is, ze weet dondersgoed hoe verliefd ik ben.
that bitch.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 16 dec 2010 - 15:55:
@Daan; Ga je naar A'dam?
@Danique; o.o Jij hebt echt onwaardige vriendinnen! [Mag ik dat zeggen?]

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 dec 2010 - 16:05:
@Huhusti, als het weer goed is wel. ^^

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 16 dec 2010 - 16:07:
@Daan; Ga je naar A'dam?
@Danique; o.o Jij hebt echt onwaardige vriendinnen! [Mag ik dat zeggen?]

Dat mag je zeggen , ja >.<
[ ik had een woedeaanval om die bitch. gosh. ]

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 16 dec 2010 - 22:42:
Ik hoop dat het weer dan beter wordt!

En het tempo waaraan die ene vriendin in en out of love valt... hopelijk maakt dat ook dat ze snel over de kerel in kwestie heen is, Torresss. ^^ Het klinkt bij haar meer als korte crushes die meteen weer over waaien, of niet?

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 17 dec 2010 - 16:57:
Ik hoop dat het weer dan beter wordt!

En het tempo waaraan die ene vriendin in en out of love valt... hopelijk maakt dat ook dat ze snel over de kerel in kwestie heen is, Torresss. ^^ Het klinkt bij haar meer als korte crushes die meteen weer over waaien, of niet?

jaaa. dat is wel zo [please call me Danique ^^]
ze denkt nu dat ze haar eerste slachtoffer en mijn love beide leuk vind en ze is er ook van overtuigd dat het échte liefde is wat ze voelt x.x



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20