Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 111

Offtopic 111

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 12 okt 2010 - 18:47:
Let's go! ^^



DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 12 okt 2010 - 19:22:
I'm back!
Een wens mag je niet luidop uitspreken. Dus. *WENST*
Wauwie. ^^
@Kay(vorigtopic); Ik heb sommige vakken samen met Economie. En dat zijn Dutsen. Met een hoofdletter. oO'
Maar ik wil ook een belastingsbrief kunnen invullen. *zucht*
En ik vond de film van Het Parfum beter dan het boek. Maar dat ligt alleeeen maar aan de acteur. ^^

Edit;
Update: We hadden het over een belastingsbrief die in Kays brievenbus zat. En Elise die The Sound Of Silence op blokfluit moest leren. En over Kol (die haar mama's regenjas wil verbranden) en Kols mama (die Kols jeans wil verbranden). En en en. Eh. En Suki die geen stage wil, en dus onder een auto gaat springen. (MAAR DAT MAG NIET.)
Dat was het. Denk ik. Tenminste, vanaf daar was ik er. (:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 okt 2010 - 19:24:
-wenst-

@Zoef: Ik kan dat wel. Maar pfoe, ik vind Economie echt zo kut. Het is echt onmogelijk saai, en ik ga er later toch niets mee doen. Echt stom. x.x

DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 12 okt 2010 - 19:29:
Wat ga je doen dan? Ik zit perfect op mijn plaats in Moderne Talen. ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 okt 2010 - 19:31:
Ik doe ook Moderne Talen. En daar doe ik het voor. De Economie pak ik er maar bij. x.x

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 okt 2010 - 19:32:
Maar op zich is economie wel handig, toch? Ik bedoel, ik heb het nooit gehad en zal het ook nooit krijgen, maar ik weet niet of dat wel zo handig is. (:

DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 12 okt 2010 - 19:35:
@Bodine; Zie je? Dat vraag ik mij ook af. Maar dan probeer ik te denken dat ik misschien met Latijn meer ben in de richting die ik mijn toekomst wel zie nemen, maar dan is daar die belastingsbrief en zo en dan blijf ik twijfelen. Het is idioot dat je niet van alles wat kan. ^^
@Kay; Heeee! Tolk?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 okt 2010 - 19:36:
o:
Wat wil je met Latijn gaan doen dan? ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 okt 2010 - 19:37:
@Sofie: Mogelijk. Ik heb nog niet echt een heel erg duidelijk beeld van mijn toekomst.
Plan A: Psychologie.
Plan B: Iets met vertalen, tolken, zoiets dergelijks. Met talen iig. En dan nog tijd zoeken om te schrijven.
Plan C: Journalist of zo.
Plan D: Leerkracht.
Maar buh. Ik wacht nog wel even af.

DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 12 okt 2010 - 19:40:
@Bo; Ik hoorde vandaag van mijn leerkracht Spaans dat een Latijn aan de basis ligt van Spaans. En laat dat nu net één van mijn droomtolktalen (wat een woord Ö ) zijn. (:
@Kay; Bij mij staat het al drie of vier jaar vast. Vertaler-Tolk Duits-Spaans, misschien Literair Vertaler (dan heb ik 2-in-1, boeken én vertalen). En daar wijk ik niet van af, van dat plan. ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 okt 2010 - 19:42:
Heb je geen spaans op school dan? ^^
En Duits, ja, daar wil ik ook iets mee doen. <3 Ooit. En met Engels, maar daar heb ik minder drang mee, want dat beheers 'k al redelijk. Maar ik wil ook iets exacts doen, met wiskunde en scheikunde en bio, want die vind 'k ook leuk. En de zorg vind 'k ook leuk, of onderwijs of... ik weet het echt nog niet. (:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 okt 2010 - 19:42:
Ik wil ook Literair Vertaler worden als ik iets in die richting zou doen!
Maar, buh. Ik wil gewoon schrijver worden, en meer niet. Alleen kan je dat niet zonder een andere baan doen, als beginnend schrijver verdien je peanuts, en als een beetje gevorderd nog steeds niet veel. Als ik ooit goed genoeg ben voor een uitgever, btw.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 12 okt 2010 - 19:42:
We hadden vandaag brandoefening op school.
*faalde*
En op een gegeven moment stonden we naast het sportveld, was het heel droog, ja klim maar over het hek. Naja, í­edereen komt daar over heen. Maar we hadden Eva bij ons. En Eva kan niet traplopen en rennen en blablabla, omdat ze een kronkel in haar rug heeft. Zeggen we 'en ja Eva dan?"
Is het van : "oh, wacht maar even "
Wordt er later omgeroepen "Ja, dat groepje daar naast het hek, eroverheen, Eva mag blijven staan"

Alsof we Eva alleen laten als er écht brand is, kom op ! Dan is het megachaos, ik bedoel, dat dóe je gewoon niet. Ik bedoel, als je mij alleen laat.. wat maakt het uit. Maar kom óp.

DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 12 okt 2010 - 19:45:
@Bo; Jawel, ik heb wel Spaans. ^^ Nu al twee jaar. En toen werd ik gebeten en zo. (: Als ik drie talen mocht kiezen, zou het ook Engels zijn. Maar je zegt het al, dat kí n ik al. Min of meer. Ik kan me verstaanbaar maken en ik begrijp genoeg om in Engeland te gaan overleven. Dus. ^^
@Kay; Ik heb gemerkt dat ik niet kan schrijven zonder TH erin. Serieus. Soms denk ik in de les aan schrijven (tijdens aardrijkskunde of zo) en dan realiseer ik me dat ik geeneens personages kan verzinnen. En is nogal belangrijk als je schrijver wil worden, of niet? (:
@Rianne; God, brandoefening. Om één of andere reden loopt dat bij ons ALTIJD in het honderd. Zonder uitzondering. ^^

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 12 okt 2010 - 19:48:
Op één of andere manier hebben wij altijd brandoefening tijdens een wiskundeproefwerk. Kun je nagaan, die dingen zijn al zo lang dat niemand ze af krijg. Nooit niet.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 12 okt 2010 - 19:49:
Wij hoorden dat hele alarm niet _0_
[We hadden maar 1x brandoefening. In 2 jaar. Maargoed.]



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11