Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 111

Offtopic 111

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 12 okt 2010 - 18:47:
Let's go! ^^



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 12 okt 2010 - 19:52:
Wij hebben binnenkort waarschijnlijk brandoefening. Teminste, dat zei onze mentrix.

DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 12 okt 2010 - 19:54:
Jullie horen dat op voorhand? Wij nooit. Dus is er altijd paniek. ^^
God, ik herinner me opeens De Bom. ö

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 12 okt 2010 - 19:54:
@Rianne: Oh ._.
Dat meen je niet? Het is echt heel barbaars om zoiets te doen. Als het nou echt brand was? "Oh Eva, je moet even wachten tot de brandweer er is, joh." ><

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 okt 2010 - 19:57:
Wij horen het ook nooit van tevoren. XD
Ik had 'm ergens dit schooljaar, en ik wist nog niet eens hoe het alarm klonk, omdat we nog nooit geoefend hadden.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 12 okt 2010 - 20:00:
Ze zei in elk geval dat we 't dit jaar nog krijgen. Maar we hebben al twee keer gehad dat het alarm afging, en dan gaat bijna iedereen naar buiten enzo, en dan hoor je zo "Er was niks, hoor. Geen idee hoe het kwam.."

DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 12 okt 2010 - 20:01:
Wij hebben een omroepsysteem. Dat gaat dan zo: "TIEDOOEEE. Dit is een brandoefening -sirene-. Gelieve zo kalm mogelijk naar buiten te gaan, te verzamelen aan de overkant van de straat op de speelplaats van het G-gebouw. Leerkrachten, vul de aanwezigheidslijst in. Leerlingen, laat alles liggen. ALLES. Ik herhaal, dit is een brandoefening.'
Ik vermoed dat er iets minder kalmheid zou zijn als het géén oefening was. x'D
Wij hadden een bommelding. Ineens was daar de brandweer. En de poetsvrouw die keihard komt binnengevallen "Zeg, jullie moeten naar beneden hoor." Heel droog en zo. ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 okt 2010 - 20:05:
@Sofie: Personages is voor mij geen probleem. Maar ik kan gewoon niet interessant vertellen. Nooit niet. En mijn gebeurtenissen zijn ofwel saai, ofwel volgen ze elkaar te snel op. En ik ka nneits volhouden. Dus dat suckt wel. Als ik het niet online kan zetten zodat een vijftal mensen me kan aanmoedigen, komt er niets van.

En wij krijgen in het eerste trimester te weten wanneer de brandoefening is (die staat op de kalender), in het tweede trimester weten alleen de leerkrachten het, en in het derde trimester weet alleen de directie en de secretariaten het.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 okt 2010 - 20:06:
Ja, dat met die klassenlijsten... gebeurde bij ons dus niet.
Iedereen moest gewoon naar buiten blijven, maar geen enkele klas werd bij elkaar gehouden, dus niemand wist of we compleet waren of dat er 200 misten.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 12 okt 2010 - 20:06:
Bij ons ging laatst de brandalarm af, en het was geen oefening [er was rook vrij gekomen op de bovenste etage waar verbouwing was] en we onze docente was iets gaan kopiëren. Ik meteen mijn mobiel redden -komt de lerares ondertussen aanrennen met een roodhoofd-
"Geen paniek! Geen paniek!"

"Paniek, zie jij ergens paniek?" -de hele klas was druk aan het kletsen en hun spullen aan het inpakken.
"Neuh, alleen bij de docente"
-dat was geniaal - 8D

DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 12 okt 2010 - 20:06:
@Kay; Hou je nu eindelijk eens op dat te zeggen? Als je eens wist hoe ik geboeid was door Last Dance zou je wel anders piepen! (:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 okt 2010 - 20:08:
@Sofie: Dat is een fanfiction. As I said. Motivation. Bij nonfanfictions heb ik dat niet. En LD is het enige verhaal van mezelf dat ik een beetje goed vind, so ty. (:

DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 12 okt 2010 - 20:08:
@Bodine; Het is daarom dat het omgeroepen wordt. Er was maar één leerkracht die het gedaan had. (Die van Spaans. ^^) Anders had niemand het gedaan. Maar hij zat wel het dichtst bij de bom. Dus. Ergens kan ik het wel begrijpen. ^^
@Kay; Prrrr. Niet maaren, daar kan ik niet mee leven. (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 okt 2010 - 20:09:
Maar Kay, we zouden je toch niet aanmoedigen als we niet zeker wisten dat je 't in je hebt? <3
Desnoods vraag je, als je een boek gaat doen, aan iemand of die om de zoveel pagina's wil lezen en feedback geven, als dat stimulerend is. (:

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 okt 2010 - 20:13:
I say hi ^^
En ik heb geen eens de kracht op deze 3 pagina's te lezen ><

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 okt 2010 - 20:14:
Ik heb gemerkt dat ik niet kan schrijven zonder TH erin. Serieus. Soms denk ik in de les aan schrijven (tijdens aardrijkskunde of zo) en dan realiseer ik me dat ik geeneens personages kan verzinnen. En is nogal belangrijk als je schrijver wil worden, of niet? (:

Zoef: 2 dingen.
1. Paradox
2. Dus zeur niet.

<3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12