Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 125

Offtopic 125

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 dec 2010 - 19:42:
Sla me als je dit topic had geclaimd.
Het spijt me dan zeer.

Hoi x3
En praat.
Hup, hup.
:]



VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 9 dec 2010 - 17:20:
Nee, alleen als je Geneeskunde wilt doen.
Maar, mijn natuurkunde leraar kan niks anders dan de klas gemiddeld een 4 te laten staan, dus ik twijfel of het wel zo slim is voor mij om geneeskunde te gaan doen terwijl mijn natuurkunde nog niet belachelijk hoog is. [7 is belachelijk hoog in zijn klas]

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 dec 2010 - 17:22:
@Anke; bij ons dus ook - wij hebben vier richtingen, maar daar zitten de talen niet bij inbegrepen, en buiten de talen kun je ook nog andere extra vakken kiezen die er niet standaard inzitten. (:

@Mak; maar je hebt niet heel veel aan N&G zonder natuurkunde. Ga maar 'ns in boekjes van de universiteit kijken, bij bijna elke studie staat bij toelatingseisen 'N&T of N&G met natuurkunde'.
Maar ja, bij mij op school is 't sowieso verplicht.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 9 dec 2010 - 17:24:
dudes...

school? like wtf.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 9 dec 2010 - 17:24:
Rot.Wintertenen.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 9 dec 2010 - 17:25:
@Bo; Uhu, dat weet ik, en dat vind ik stiekem jammer, want voor 2010 kon je nog geneeskunde doen zonder natuurkunde (:
En, ja, het is onzinnig om N&G te doen zonder natuurkunde, maar hé, ik denk toch niet dat ik veel zal bereiken als ik hem óók in de vierde krijg. Hij maakt het onmogelijk om dingen te snappen *sigh*
En ik vind veels te veel dingen leuk om nu al een keuze te maken.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 dec 2010 - 17:26:
Maar in de vierde begin je er wel opnieuw mee, zegmaar. Alle onderwerpen opnieuw doornemen en zo. En tsja, het is wel moeilijker, maar ja. Ja, nee.
Ik weet niet wat mijn punt is.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 9 dec 2010 - 17:27:
@Bo; Vier??!!
even denken...
-voeding-verzorging
-secretariaat
-STW
-Jeugd en Gehandicaptenzorg
-GWW
-Wetenschappen (talen/wiskunde)
-economie (talen/wiskunde)
-Latijn
-latijn-Grieks
-AVV
-ARV
-BAK
-BAV
-AO
-IW

en dan vergeet ik nog een heel deel van de technische...

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 9 dec 2010 - 17:27:
even tussendoor,

het word niet toch veranderd?
dat op de havo, je nog maar uit 2 profielen kan kiezen?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 dec 2010 - 17:29:
Wij kunnen C&M, dat is met aardrijkskunde, geschiedenis, wiskundeA/C en verder weet ik het eigenlijk niet eens.
Of E&M, dat is met M&O, economie, geschiedenis en wiskundeA.
Of N&G, dat is met natuurkunde, scheikunde, wiskundeB en biologie.
Of N&T, dat is met natuurkunde, scheikunde, wiskundeB en informatica.
En dan moet je verplicht Duits of Frans kiezen, en dan nog vrije keuze uit Frans, Duits, informatica, biologie, aardrijkskunde, economie, Latijn en weetikveelwatallemaal. :]

@Laure; ja, volgens mij ook. Eén met talen en één met bèta-vakken, toch? Maar ik zit al in de bovenbouw, én op vwo, dus eigenlijk boeit het me niet zo. ^^

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 9 dec 2010 - 17:29:
@Bo: Ik ga denk ik overwegen om N&G met natuurkunde te doen.
Ik ben nog niet bereid om Biologie te laten vallen (:
Of anders is het E&M, maar daar kom ik in februari waarschijnlijk achter.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 9 dec 2010 - 17:33:
Bij ons op school heb je op VWO verplicht NL, Eng, ANW, Maatschappijleer, CKV, LO. Dan moet je nog 1tje kiezen uit Frans, Duits en Spaans.
En dan heb je
CM: Wiskunde C(ofA/B), Geschiedenis, 1tje kiezen tussen beeldende vorming, drama, muziek, filosofie of een 3e taal. En 1tje kiezen uit aardrijkskunde, maatschappijwetenschappen & economie.

En de rest weet ik niet uit mijn hoofd 8D

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 9 dec 2010 - 17:34:
Informatica hoeft niet per sé bij N&T. En bij C&M kun je ook gewoon economie en m&o doen; en economie kan bij ieder profiel, net als filosofie en informatica.

En het is juist goed als ze maar twee profielen willen doen. Ze willen terug naar het oude schoolsysteem, met dat je gewoon random 7 vakken kunt kiezen, alleen nu dan met iets meer sturing. (Dus misschien weer de mogelijkheid om én geen frans én geen duits, dat soort dingen). Dus weer scheikunde 1&2, frans 1&2, dat soort dingen.

Ik heb NT , met dus WisB, natuurkunde, scheikunde. En daarbij nog KCV, Duits, WisD, Informatica & NLT.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 dec 2010 - 17:34:
Haha. XD
Verplicht ckv? Wij kunnen kiezen tussen ckv en KCV. En als je Latijn kiest heb je verplicht KCV.

@Rianne; bij mij op school wel, maar bij ons is 't allemaal nogal vaag en zo. Dus misschien vandaar.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 9 dec 2010 - 17:35:
Haha. XD
Verplicht ckv? Wij kunnen kiezen tussen ckv en KCV. En als je Latijn kiest heb je verplicht KCV.


Wij moeten latijn in de onderbouw gehad hebben om KCV te mogen doen, CKV mag altijd.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 9 dec 2010 - 17:35:
@ Bo
Hehe. Ja. Bij ons verplicht. Maar. Volgens mij kan je KCV er apart nog bij kiezen ofzo.. dat weet ik niet precies.
Ik heb van allebei trouwens geen idee wat het precies inhoudt. x'D



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14