Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 125

Offtopic 125

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 dec 2010 - 19:42:
Sla me als je dit topic had geclaimd.
Het spijt me dan zeer.

Hoi x3
En praat.
Hup, hup.
:]



KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 9 dec 2010 - 17:51:
Engels, Frans, Nederlands, wiskunde, natuurwetenschappen, aardrijkskunde en geschiedenis zijn vakken die zowat iedereen krijgt, ongeacht welke richting je volgt...

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 dec 2010 - 17:54:
Ik heb FCE en ben nu bezig voor CAE en IB. Althans, ik denk dat dat de website van IB is, ik weet 't niet 100% zeker. ^^

@Tessa; had je 't wel gedaan als je wist waar die 't over had?

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 9 dec 2010 - 18:00:
Oeh, Engels is gewoon zo leuk <3.<3
En en stappen-ding In de vierde ga ik masters doen, waarschijnlijk als ik dit jaar proviciency ga doen in plaats van Advanced, wat ik in de tweede eigenlijk al wilde doen.
Maar FCE lijkt me ook best wel leuk.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 9 dec 2010 - 18:31:
@Bodine; Nee. En anders kan ik het nog steeds doen. [:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 dec 2010 - 18:32:
@Mak; wat is ongeveer welk niveau? ^^

Nvm. Dit is 't stappenplan van Cambridge.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 9 dec 2010 - 18:34:
CAE is advanced, volgens mij. Ik mijn stappen-ding voor jou.
CPE is proviciency, denk ik (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 dec 2010 - 18:38:
Dan zal IB ook wel mastery zijn, want dat is volgens mij ipv CPE idd. (:

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 9 dec 2010 - 18:39:
ik vind die stappenplannen er best wel ingewikkeld uitzien o.o

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 9 dec 2010 - 18:40:
ik vind die stappenplannen er best wel ingewikkeld uitzien o.o

Ik durf ze niet eens bekijken, alles van die richtingen zien er chinees uit voor mij...
Ben ik blij dat de keuze bij ons op school heel beperkt is...

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 9 dec 2010 - 18:40:
Dan sla je toch een level over?;'] Tenzij mastery proviciency vervangt, maar dat lijkt me stug.
In ieder geval heel erg veel succes <3

@Joor; Oh, nou, die balkjes zijn best simpel. First step, junior, primary... Het eindigt met masters. En dan ben je klaar met alle Anglias en en kun je buitenlandse universiteiten binnen die diploma's vereisen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 dec 2010 - 18:40:
@Jorin; maar ik heb niets met die stappenplannen te maken, want ik doe alleen wat mijn school zegt dat ik moet doen, en dan krijg ik m'n diploma's daarvoor. (:

@Mak; nee, want ik doe IB en CAE tegelijk. FCE is B2 level en daar had ik 'n A voor, CAE is C1 level en dan zou IB dus C2 level zijn, neem ik aan.
Dus dan sla ik niets over. (:
Und jij ook succes! <3

@Anke; dit is internationaal. Echt heel veel landen werken volgens mij met dit stappenplan, want het is van het Europeesplatform en het geldt alleen voor de extra Engels leerlingen (TTO).

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 9 dec 2010 - 18:44:
Oh, de jouwe zit anders in elkaar, we doen niks tegelijkertijd. Een stap voor jaar, en een proeftoets bepaald welke stap je mag doen. In wijze is het steeds een trap hoger.
Thanyou<3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 dec 2010 - 18:45:
DAT IS NIET EERLIJK!
Wij moeten verplicht op dit tempo doen.
En wij doen zegmaar drie jaar over de "voorbereiding" voor IB, en CAE en IB vallen nu dus samen, maar ik doe eerst CAE examen en daarna pas IB examen, maar we zijn er wel mee bezig. ^^
Ik wil ook mijn eigen level kunnen bepalen. *puh*

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 9 dec 2010 - 18:50:
Awh. In de tweede doe je zo'n instap toets en dan krijg je een uitslag en dan stop je daar. Ik had toen al advanced (CAE bij jou?), maar uit faalangst mocht ik intermediate doen en daar slaagde ik met distinction voor [80% of hoger] dus ik moet dit keer advanced doen, maar een stap overslaan is mogelijk als je Engels goed genoeg is, en dat is de mijne blijkbaar volgens mijn Engels docent, dus mag ik proviciency doen. Dus iedereen gaat wél de stappenplan af, want anders ben je te vroeg klaar met je examens als je in de 4de al master zou doen(:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 dec 2010 - 18:53:
Uhuh. ^^
A is ook hoger dan 80%, en voor de CAE-prep tests die we doen haal ook altijd wel goede cijfers. Maar 't is wel 'n groot verschil ineens hoor. Naja, het zal wel. Komt wel goeedd.
En ik had een tien voor mijn IB-toelatingstoets, en dat was Engels van eerste t/m deze klas, dus ook het niveau wat we nu aan het behalen zijn zegmaar.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16