Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Nergens heen mogen pf:S

Nergens heen mogen pf:S

1 2 3
ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 18 dec 2010 - 17:19:
Ja ik mag niet naar de concert van TH, dat begrijp ik héél misschien nog.
Maar niet eens naar verjaardagen van vrieninnen mogen?
Een vriendin verdomme
En mijn bf ook, zelf geen half uurtje terwijl ze niert eens zo evr woont, lopen duurt geeneens 5 minuten?
Maar nee het word donker!
Ik ben al 13 en het was nog licht?
Van een half uur maakt toch niet uit?
Ik wouw haar gewoon even feliciteren, maar nee hoor ik mag weer niet!
AAh ik word er steeds zo pissig van

Wie kent dat ook?



ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 24 dec 2010 - 17:45:
@KaulitzFreak
Ik vind het best oneerlijk wat je ouders doen o.O
En ik mag niet langer dan 1 uur weg
Maar niet eens naar verjaardagan mogen, omdat ik ze maar PAS paar maanden ken en dat ze dat te weinig tijd vinden, vind ik nergens op slaan?
Sowieso geef ik daar TWINcest gelijk.
Ik moet toch wel eens naar die vriendinnen gaan om zo te weten hoe ze zijn?
Als ik niet bij haar thuis kom, en haar ouders niet ken en alles kan ik toch ook niet weten hoe ze in elkaar zit?
Ik moet het eerst zelf zien?
En zelfs ga ik fouten maken, je leert toch wel van je fouten?
Ze doen een beetje te streng vind ik.
Met bepaalde dingen geef ik ze weer echt helemaal gelijk of een beetje gelijk.
En bijvoorbeeld die Meting?
Ik woon hoogstens een halfuur met de auto van Den Bosh vandaan, en sommige moesten 2 uur met de trein?
Bijvoorbeeld Tosca, ik zou niks liever gewild hebben om haar te zien.
maar daar mocht ik ook niet heen?
En het zou toch niet gevaarlijk geweest zijn? Toen ik er naar vroeg werd hij boos? Maar misschien zou hij dan ook gekomen kunnen zijn?
Of mij zelf gebracht hebben zelfs was het maar voor 1 uurtje? dan had ik ook lol gehad? En had ik voor het eerst iets gedaan wat ik nooit doe?
En eigenlijk TWINcest heeft het al verwoord wat ik bedoel.
Ik moet toch ooit aan iets beginnen? zodat ik weet hoe het is? Zo kan ik ook bijv. bepalen of ik het wel leuk vond.
Ik weet neit of ik het kan uitleggen

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 dec 2010 - 17:51:
Ik vind het heel iets anders dat je niet naar een meeting mag, eigenlijk.
Ik bedoel, die vriendin ken je al, van school, van sport of van weetikveelwat, dus dat maakt niet zoveel uit. Maar dat je ouders het niet vertrouwen dat je wildvreemde mensen ontmoet, daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen. Ons ken je namelijk helemí¡í¡l niet, en hoe hard we het ook allemaal roepen, voor je ouders kunnen we net zo goed een stel veertigjarige pedofielen zijn. Then again, indeed: laat ze lekker meekomen. Kunnen zij zien dat we niet meer zijn dan een stelletje doodnormale meisjes [of misschien een tikkeltje gestoord] en dat ze zich nergens zorgen om hoeven te maken.
Maar niet naar vriendinnen die je al in RL kent mogen is iets heel anders.
Is het niet zo dat er iets anders aan de hand is? Misschien hebben ze wel een reden van overbezorgdheid waar jij niets vanaf weet. In dat geval zou ik proberen erachter te komen wat dat is. ^^

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 25 dec 2010 - 0:57:
Nou ze zijn ook een beetje bang, want tja ik ben toch Moslims enzo. Ze zijn bang dat ik dan meer aan die culturen ga doen.
Want bijf, bij Moslims is de geloof wat strenger dan de andere. Sowieso ze moeten me daarmee als eerst vertrouwen.
Maar ik vroeg dus me moeder mee weetje, ze zei zo van; ja wat moet ik daar nou tussen hun en al die dingen.
Komop als ik niet alleen mag gaan vraag ik je mee, maar dat weigert ze ook?
Zo kan ik ook nergens heen? En wie weet had ze het ook leuk?
Maar Bodine, je hebt helemaal gelijk.
Maar toch, ze moeten me meer vertrouwen? Over dat soort dingen want anders kom ik zo niet ver? Ik kan niet alles te weten komen met de adviezen die ze doorgeven? Sommige dingen moet ik zelf kunnen ondekken. Vind ik.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 27 dec 2010 - 17:04:
Hé, Aysel. Ik ben ook moslim en ehm, maar dat wist je geloof ik al.
Ik mag wel een hoop, dit heeft nu niet echt met cultuur te maken vind ik, maar vast ook weer wel, want ik mag naar concerten en ik mag naar vriendinnen en ik mag, like, bijna alles? Maar dan ben ik ook al veel ouder. Ik ben 15 en ik heb haast alleen maar vriendinnen die christelijk zijn en ehm, ik ga over het algemeen gewoon beter om met mensen van andere culturen en dan ben ik nog altijd héél gelovig en mijn ouders zijn ook gewoon goede moslims die hun bedevaart hebben gedaan en vaak in de moskee te vinden zijn. Net zoals ik, dus het heeft waarschijnlijk meer met jou ouders te maken. Mijn ouders zeggen echt elke keer weer dat ze me volledig vertrouwen en gelukkig ook maar, want ik kan heel slecht liegen. Misschien als Tosca en ik weer eens iets leuks gaan doen, dat je mee kunt? Misschien mag je dat dan wel, want dan kunnen ze zien dat je niet meteen je geloof in de steek laat í¡lleen omdat je nou even met een vriendin zou gaan spelen die niet-moslim zou zijn. En nou ik kan Turks met je moeder/vader praten en vragen of je mee mag, maar dat kan ik niet zó super goed. Of Kurdisch met je moeder? Maar dat spreek ik zelfs nog slechter, haha. (:

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 29 dec 2010 - 15:06:
Hehe ja dat weet ik heel goed ;x
Mama kan ook niet kurdisch hoor ;x
Ik denk alleen 1 of 2 woorden of wat meer?
Ik kan ook niet echt met Moslims om, heb ik geprobeerd en het eindigde met in elkaar haren trekken en schoppen en al dat shit. Ik heb gevochten met die zus, en het werd een erge ruzie.
Ik kan ook beter om met andere culturen, maar mijn ouders zijn bang dat ik meer van hun cultuur ga doen, ze denken dat naar zulke concerten gaan enzo allemaal wat fout zit in ons geloof.
Maar dat lijkt me echt vet ;x
Alleen ik mag niet eens naar Den Bosch? wat dus maar 30 min met de auto is, dus denk niet dat ik dan naar andere plekken mag ;x
Misschien komt Tosca met mijn verjaardag hier heen.
Kijk dat is de rare ervan, ik mag meestal niet ergens heen, maar die andere wel naar mij?
En nou het heeft ook te maken met de kijk op de dingen, mijn ouders denken denk heel wat anders dan jou anders over de geloof.
Ze weten het zelfde maar ze doen er anders over.
Wacht ik kan het niet uitleggen hé?
Maar ik bedoel.
Als je een schoen van achter en van voor kijkt, zie je het anders maar je kijkt wel naar 1 ding.
Of is dat ook onduidelijk?
Achja ik hoop dat je het snapt ;x
En en het lijkt me vet!
Als jij en Tos en ik samen afspreken Ö
Ik zou niets leuker vinden hoor ;x

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 29 dec 2010 - 15:16:
Maar als Tos is geweest mag je misschien een keer naar haar? Oké, jouw ouders doen erg moeilijk, maar het is voor hen veel makkelijker om jou ergens heen te laten gaan als ze de mensen die je dan gaat zien al kent. ^^ Bovendien kunnen ze je dan naar Tosca brengen, wat drinken met haar ouders enz. en dan gaan jullie weer samen terug? Dan zijn ze er de hele tijd bij, terwijl je wel je vrienden kunt zien en misschien kunnen ze je op die manier langzaam wat meer los gaan laten?

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 30 dec 2010 - 20:07:
Ik ga er ook nog wel eens over zeuren.
Maar nu zijn ze er tpch niet.
Moet sowieso bij nichtje of tante logeren.
EN datduurt de heele vakantie en dan kan ik er na nog een tijdje niet over beginnen en bla bla



1 2 3