Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Deeltjes uit verhaaltjes

Deeltjes uit verhaaltjes

1 2
SpamTijger
SpamTijger

SpamTijger is offline

[341]
SpamTijger zei op 18 dec 2008 - 10:48:
Post hier alle lieve, grappige, ... deeltjes uit een verhaal dat je leest/las

Twincest van Heartinablender
Hij Houdt van me, hij houdt niet van me.

Het is Tom pov

Tom! Meekomen!
Verwonderd kijk ik hem aan. Wat gaan we doen?
Ik moet schijten. Bill loopt snel naar zijn slaapkamerdeur en trekt die met een zwaai open.
Nou en?
Je moet meekomen. Hij plaatst zijn handen in zijn zij en kijkt me met een grijns afwachtend aan. Nu volg ik het even helemaal niet meer Wat is die kerel nou weer van plan. Waarom?
Je mag kijken. Zeg hij vrolijk, en loopt dan de kamer uit.
Wat!? ik verslik me bijna in mijn lach wanneer ik hem nakijk. Zijn lange blote benen die als twee stokjes uit zn boxer tevoorschijn komen, en zijn kleine kontje dat zwierig heen en weer draait bij elke stap die hij zet.
Bill serieus! Dit meen je toch niet? schouderschokkend druk ik mijn kop in een kussen en klem het in mijn armen.
Kom nou! dringt hij aan.
Ik sta op en loop hem achterna de overloop over, best nieuwsgierig of hij dit nou echt meent of me alleen maar iets probeert wijs te maken. Met gespreide benen, zijn handen tegen zijn heupen en een brede lach op zijn gezicht kijkt hij me afwachtend aan. Hij doet teken dat ik de deur moet sluiten en trekt dan doodleuk zijn boxer naar beneden.
BillMeen je dit nu echt? ik hap lachend naar adem en steun mijn rug tegen de douche. Mein Gott.
Ik kijk toe hoe Bill rustig gaat zitten, zijn benen opent en dan naar beneden kijkt om zn lul achter het randje van de wc-bril te stoppen. Met zn boxer op zijn enkels, zijn handen op zijn knieën en zijn kop naar mij gericht, knijpt hij opeens heel hard zijn ogen dicht en begint te duwen. Mijn hele lijf wordt slap van het lachen en ik buig helemaal voorover met mijn mond wijdopen. Mijn lach is waarschijnlijk doorheen het hele huis te horen.
Ik heb nu al zoveel gezien van hem, zoveel gedaan met hem, maar ik had nooit verwacht dat ik hier op een dag in de badkamer zou staan toekijken hoe hij doodleuk zit te schijten.
Jonge, tzit vast! zegt hij ineens, en haakt zijn vingers vast aan de wc bril voordat hij opnieuw heel hard begint te persen.
Smeer er een beetje vaseline aan, dan glijdt alles sneller!
Kom jij dat maar doen dan! Je stopt je vingers toch zo graag in mijn kont.
Gadver Bill! Bij het horen van de eerste plons sla ik opnieuw dubbel en gelijk barst ook Bill in lachen uit bij het zien van mijn rode kop. (en we weten ondertussen ookal hoe Bills lach klinkt -> episode 33)
Shit! Ben je aan het rotten vanbinnen! Wat een stank!
Niet! hij hangt helemaal voorover, zijn gezicht tegen zijn knieën gedrukt, zijn handen raken zelfs de grond en zijn hele rug schokt van het lachen.
Ik wapper met mijn handen voor mijn gezicht om op die manier de stank rapper te laten weg trekken, maar hoe langer ik hier sta hoe vreselijker het wordt. Ik ga echt kotsen als ik blijf staan!
Dont be such a pussy!
Leer eerst engels praten! naar adem happend ren ik de badkamer uit en smak de deur achter me dicht. Kokhalzend buig ik voorover terwijl ik nog steeds helemaal sta te trillen van het lachen.
Zo erg was het toch niet! roept Bill die nog steeds op het toilet zit.
Oh nee hoor waarom denk je dat!
Tommmm Kom nou terug!
Geen denken aan! Wil je me vergassen ofzo?
Nee! zijn hoge, schelle gelach komt me opnieuw tegemoet. Ik kan alleen niet zolang zonder je!
Moet ik nu geëmotioneerd zijn?
Komeeeen!
Wacht! ik bedenk me net dat Bill een hele voorraad deo in zn kamer heeft, en ik hoop uit de grond van mijn hard dat die sterk genoeg is! Ik krabbel overeind en loop snel zijn kamer in waar ik meteen de laden van zijn kast opentrek, en gelijk twee busjes deo eruit neem. Hiermee moet het wel lukken
Ik kom! grijnzend sprint ik opnieuw de overloop over. Net voor de badkamerdeur blijf ik staan, klik de dopjes van de deo en trap gelijk de deur open waarna ik spuitend met beide busjes naar binnen loop.


EDIT: Wow dat deeltje hierboven is lang



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 30 jan 2010 - 14:16:
Oude topics omhoog schoppen is sex!
En deze is zo leuk, die moest gewoon effe uit de vergetelheid komen.


Georg! kaats ik terug.
Hé mag dat? zegt hij verontwaardigt. Ik haal mijn schouders op. Hij zucht
Doen.
Ga op het balkon staan en roep zo lang en zo hard mogelijk tot dat iemand naar buiten komt en laat dan je blote reet zien, ik kijk hem gemeen aan. In mijn ooghoeken kan ik zien dat Bill bijna van de wereld is. Hoeveel drank zou hij op hebben? Georg protesteert niet eens en loopt naar het balkon. Hij schreeuwt de vreemdste dingen uit. Er komt daadwerkelijk iemand naar buiten, een oud dametje tegen de zeventig.
Wat moet dat? krast haar stem door nacht.
Mevrouw dit is voor u, omdat ik u mag, brengt hij uit en trekt vervolgens zijn broek van zijn gat en wijst die naar de vrouw.
Wel heb ik ooit! roept ze verrast en woedend. Georg trekt vlug zijn broek omhoog en loopt snel terug naar binnen.
Mijn kont bevriest, bibbert hij.


Uit: TH: Twin~Hearts ((TC)) van TWINcest.
Omdat: ik hier nog steeds de hik van krijg als ik het lees.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 30 jan 2010 - 14:24:
Nee, zei ze hardop. Hij is af.
Wat is af?
Moiras ogen schoten open en ze vloog overeind. Nee maar! Hoe kom jij hier terecht?
Door het gat, antwoordde kleine Tara Kaulitz bijdehand en wees naar het gat in de heg.


Uit: Zomertijd - xNadezhda
Omdat: Tara haar geniaalste personage ooit is.
En ik weet dat er genialere stukjes Tara zijn, maar het is typisch voor haar om door de heg te klimmen en dit was de eerste keer dat ze dat deed, bij mijn weten.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 30 jan 2010 - 14:40:
Hoera, nog meer plannen, monkelt Elvis vanuit zijn bokaal. Eerlijk waar, jullie tweebeners zijn gekker dan alles wat er onder de zee leeft bij elkaar.


Uit: The Faries Tale - Chapter 8 (Dorien)

Eén van de geniale stukjes uit TFT, ookal zijn er nog genialere stukjes.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 jan 2010 - 15:37:
Nietszeggende duisternis met alleszeggende sterren. Een zilveren maan werpt zijn licht op ons, als een spot. Een podium hebben we niet, maar je hebt geen podium nodig om gevoelens te tonen.
Daar heb je alleen twee personen voor nodig.
En Bill en ik zijn met twee.
Dit is ons podium.
Belicht door de spot.
Dit is ons moment.
Voorzichtig buig ik naar hem toe.
Dit is meer dan acteren, dit is echt, dit is intens, dit is puur.
Dit is magie.


Uit: My Worst Nightmare, van Kayley/Suki.
Omdat: Ik dit zo'n mooi stukje vind, en er nog steeds kriebels bij krijg, ook al heb ik het al ik-weet-niet-hoe-vaak herlezen. <3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 30 jan 2010 - 15:48:
(...)

Uit: My Worst Nightmare, van Kayley/Suki.
Omdat: Ik dit zo'n mooi stukje vind, en er nog steeds kriebels bij krijg, ook al heb ik het al ik-weet-niet-hoe-vaak herlezen. <3



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 jan 2010 - 15:54:
(...)

*wbw*

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 30 jan 2010 - 15:58:
Ze is mijn persoonlijke superheld. Mijn persoonlijke energiebron. Mijn oorsprong en monding, mijn begin en einde, mijn start en stop. Elle is mijn wereld, en ik wil niets liever. Elle is wat mij levend houdt, wat mij wil geeft om te leven, ze is mijn doel. En ik leef naar haar toe. Ze overleeft het. Dat kan gewoon niet anders.


Uit: Run Away Star (Kayley)
Omdat: Het gewoon een prachtig verhaal is, en ik bijna onder andere dit stukje enorm gehuild heb.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 jan 2010 - 16:02:
Een laatste stiekeme traan wringt zich een weg naar buiten en verdwijnt in zijn haren. Buiten dekken grote wolkenflarden de klimmende zon in. Het is de mooiste grijze lucht die ik ooit heb gezien.

Misschien was dit daarom wel voorbestemd om te gebeuren. Misschien is dit waar ware liefde uiteindelijk om draait. Een eenheid vormen die niet gebaseerd is op lichamelijke aantrekkingskracht of wat dan ook, maar op weten dat je die andere zou volgen naar het einde van de wereld. Je hart in iemands handen leggen in ruil voor het zijne. Hem de kans geven jou te breken, net omdat je weet dat hij het niet zal doen.


Allebei uit Teenage Wasteland [TC], van CosmicPurple aka Dorien. ^^
Omdat? Omdat het zo'n onmogelijk mooi verhaal is. <3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 30 jan 2010 - 16:19:
(...)

Uit: Run Away Star (Kayley)
Omdat: Het gewoon een prachtig verhaal is, en ik bijna onder andere dit stukje enorm gehuild heb.



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 30 jan 2010 - 16:58:
De woorden ontsnappen uit mijn mond voordat ik mijn tong kan controleren. Kus me, fluister ik.
Hij draait weer zijn hoofd naar me toe. Zijn ogen zijn groot van verbazing, verwarring; ik zie het onbegrip in zijn ogen, de wenkbrauw gaat weer omhoog. Hij opent zijn mond om iets te zeggen, maar de woorden blijven in zijn keel steken en ik zie zijn piercing glinsteren.
Kus me, zeg ik, sméék ik. Mijn stem trilt plotseling, mijn ogen hangen op zijn gezicht en ik onderdruk de neiging om mijn handen naar hem uit te strekken. Mijn zorgvuldig opgebouwde masker is gevallen. Alleen omdat hij me niet kent, durf ik mijn sluiers van doodsheid te laten zakken.
Ik zie iets veranderen in zijn ogen. Hij begrijpt het plotseling. Schok vliegt over zijn gezicht en zijn ogen gaan nog wijder open. Hij schudt zijn hoofd, maar ik weet dat het niet om mijn smeekbede is.
Niet doen, fluistert hij. Ik weet niet waarom je het wil doen, maar dit lost niets op.
Dat heb ik vaker gehoord, antwoord ik zacht. Maar weet je... ik kan gewoon niet meer.
Hij schudt weer zijn hoofd, ontsteld, maar geeft geen antwoord meer. In plaats daarvan legt hij een zachte hand op mijn wang.
Niet huilen, murmelt hij. Dan pas merk ik dat geluidloze tranen over mijn wangen stromen. Er gaat een rilling door me heen bij zijn aanraking en ik doe niets om hem te onderdrukken. Mijn ogen zoeken weer de zijne, stellen hem woordeloos weer dezelfde vraag.
Even zie ik hem aarzelen. Zomaar een wildvreemd meisje kussen? Het is geen echte kus, probeer ik te zeggen. ik wil gewoon nog één keer, de laatste keer, de illusie hebben dat iemand om me geeft.


Uit: Vlinders - xNadezhda
Omdat: ik dit voor eeuwig en drie dagen het allermooiste stuk uit haar allermooiste verhaal zal blijven vinden.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 jan 2010 - 17:00:
(...)

Uit: Vlinders - xNadezhda
Omdat: ik dit voor eeuwig en drie dagen het allermooiste stuk uit haar allermooiste verhaal zal blijven vinden.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 30 jan 2010 - 20:23:
Hij stond midden in de kamer, die Stella nu herkende als fotostudio, gekleed in een donkere jeans waar een randje van zijn boxer bovenuit kwam. Meer niet. Op zijn rechterlies ontdekte Stella iets dat eruit zag als het topje van een tattoo, op zijn linkerzij - half op zijn borst - strekte zich een tweede tatoeage uit en ook zijn linkerarm bleek met inkt beschreven. De make-up rond zijn ogen was iets dikker aangezet dan anders en zijn haren vielen in warrige precisie rond zijn gezicht. Ondanks het feit dat hij er bleek en een tikkeltje te mager uitzag, kon Stella niets anders dan bij zichzelf toegeven: eigenlijk is hij best wel heel erg knap.


Uit Fledermaus van xNadezhda, omdat ik spontaan vlinders in mijn buik kreeg van Bills beschrijving. En het Dezh haar beste verhaal is :3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 30 jan 2010 - 21:43:
Een vleermuis, dacht hij en pulkte de korst van een boterham. s Nachts actief, door de ene helft van de bevolking bestempeld als lelijk en mislukt, door de andere helft een fantastisch dier genoemd.


Uit Fledermaus van Nadezh, omdat het prachtig is. Dit stukje, het hoofdstuk waar het uit komt én het verhaal. <3

xSabinex
xSabinex

xSabinex is offline

[18]
xSabinex zei op 31 jan 2010 - 1:03:
het is echt een mega stuk, maar ik lig iedere keer weer dubbel als ik het lees..
'Je moet niet steeds me telefoon mee naar buiten nemen, straks word die ziek' zegt Nikki en ze probeert haar telefoon op te warmen door erover te wrí­jven. 'Dat werkt niet' zegt Bill die langs komt lopen 'heb jij ooit een verkouden telefoon gehad dan 'vraagt nikki 'nee jij wel dan?' vraagt Bill en hij pakt een fles cola ja nu dat zie je tochzegt ze terug. 'hij rilt weer' zegt ze 'nee hij gaat weer af' zegt Bill en hij pakt Nikki's telefoon. 'Sorry Nikki ligt t slapen en kan nu niet antwoorden' zegt Bill tegen de gene aan de andere kant van de lijn en hij hangt weer op. 'Zet hem maar uit voor hij het weer koud krijgt' zegt hij tegen Nikki. 'ok'zegt nikki en ze drukt het uitknopje in.
*Bij Tom*
hij staart naar zijn net opgehangen telefoon, hij belde net voor de 2e keer, en toen zei bill dat nikki sliep..
Hij belt opnieuw maar dit keer naar Bill
B: met bill
T: met Tom mag ik Nikki?
B: nikki slaapt
T: nee dat doet ze niet
N: IK BEN WAKKER HOOR BILL!! WIE IS DAT????
B: niet je slaapt!
N:waarom zegt iedereen dat IK BEN WAKKER
S: stil nou, je slaapt gewoon!
T: BILL GEEF ME NIKKI !!
B: neehee
T: WAAROM NIET ?
N: BILL WIE IS DAT?!
T: IK HOOR HAAR OP DE ACHTERGROND!!
B: rustig, ze praat in haar slaap
N: * gooit kussen naar bill* ik slaap niet !! ik krijg geen slaapkicks!
GE: met wie bel je Tom?
T: ik PROBEER met nikki te bellen
GE: geef mij der ook ff
T: gaat weg man, ! ik heb haar nog niet eens aan de lijn
GE: nou miss krijg ik der wel aan de lijn
N:* heeft zich op bill gestort en probeert met de kieteldood zijn telefoon af te pakken*
B: Nikki kappen
T: nikki?
N: Tom?
N: TOOOOOOOOOM * stort zich op de telefoon
B: Nikki, flí­kker op!
N: LAAT ME TOM SPREKEN !
B: nee! morgen wel!
N: MAAR IK MIS HEM NU !!
B: ja en morgen ook nog wel
T: BILL GEEF ME NIKKI NOU !!
B: nee die is niet aan spreekbaar
GE: TOM GEEF ME NIKKI NOU
T: neehee, ik heb der zelf nog niet eens aan de telefoon gehad!
N:*probeert bill nog steeds zijn telefoon af te pakken*
T: Georg flí­kker op ik probeer te bellen
GE: geef me Nikki
T: nee
N* zet haar eigen telefoon aan en belt tom* 'hij is in gesprek!'* zet telefoon weer uit*
S: lijkt me nogal logisch
N: hoezo?
S: *zucht* hij belt met Bill of niet soms?
N: ja dus ?
S: laat ook maar,
T: BILL VERDÃâMME GEEF ME NIKKI
GE: nee ik wil eerst met haar praten
T:georg ga weg het is mijn telefoon!!
GE: ja dus? *krijgt de neiging om te släan*..
T: MAG IK NIKKI NOU?
B:nee
T&N: JA!
N: GEEF ME DIE TELEFOON
GE* geeft tom een dreun*
T: GEORG GÃâDVER!!.* duwt georg van zich af*
GU: GAAN JULLIE NOU OOK AL VECHTEN?* stormt de deur uit.*

B: Wat is der Tom
N: is der wat met Tom? GEEEF ME TOM!
T: WAAROM SLOEG JE?!
GE: maakt dat uit?
T: ja!
N: wie slaat er?
B: ja jij slaat mij "
N: oja?
B: ja net omdat je tom niet kreeg
N: OJA GEEF ME TOM !!!!
B: neehee
S: geef haar Tom nou maar gewoon
N: zie je zelfs Sara zegt dat je me Tom moet geven
B: geeft telefoon aan nikki*
N: YES YES YES IK HEB TOM EINDELIJK AAN TE LIJN! *danst door de kamer*
S: zeg dan wat tegen hem!
N: oja, hoi Tom!
T: hehe eindelijk. Hee Nikki
GE: heb je Nikki aan de lijn?
T: ja
GE: geef me Nikki
T: nee
N: georg?
T: ja georg is een beetje raar aan het doen . gaat weg!
N: wie ik ? T_T waarom moet ik weg?
T: nee georg. Niet jij ik wil je juist spreken. Ik mis je
N: ik mis jou ook heel erg * snif*
S: waarom is ze nou wel normaal ?
N: het is een wonder hihihihihih
T: alles goed?
N: beter dan goed ^^
GE: TOM GEEF ME NIKKI!!!
T: NEE, en ga weg als je je niet kan beheersen dude
N: ik ben geen dude ik ben een meisje
B: hij heeft het niet tegen jou
T: waarom luister jij mee ?
GE&N: ja waarom?
N: billyboyyyyyy mist zijn brooooooooooeeeeeeeeeer
T: nik wat is er met jou?
N: nou ik ben net stevig weze bl..
B: sorry tom nikki is moe ze gaat slapen
Tuut..tuut..tuut..tuut..


'Waar was dat goed voor?!' schreeuwt Tom tegen Georg 'omdat je me nikki niet laat spreken'zegt hij 'en dan moet je maar slaan?' vraagt Tom en hij voelt aan zijn neus 'hij staat scheef!' schreeuwt hij " dat stond hij al 'zegt georg 'niet!' zegt Tom 'dan niet'zegt georg en hij loopt weg Tom kijkt in de spiegel. 'Hij is rood!' schreeuwt hij Georg nog na.
*Bij Nikki*
'ik wil niet naar bed'roept nikki, terwijl sara en bill haar 0instoppen 'Neehee, ik ga niet slapen! Maak me los !' schreeuwt Nikki 'ja je gaat slapen'zegt Sara. 'maar het dekbed zit zo strahak'zeurt nikki. 'das om je in bed te houden'zegt Sara weer 'Ik krijg het toch wel los' zegt Nikki'daar heeft ze wel gelijk in'zegt bill 'Nee hoor' zegt Sara 'vast niet' 'krijg ik lekker toch wel!' zegt Nikki 'je bent net een klein kind'zucht bill 'ben ik niet!Dat ben jij! Van jou mocht ik niet met Tom praten!' zegt Nikki en ze begint wild met haar benen te trappen ga nou maar slapen, morgen mag je met Tom pratenzegt Sara
'Neehee je bent me moeder niet!' zegt Nikki 'nee gelukkig niet' zegt Sara zachtmaar hoe sneller je slaapt, des te sneller is het morgenzegt Bill 'Ja papa' zegt Nikki sarcastisch


OMG hij is nog langer dan ik dacht

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 31 jan 2010 - 13:13:
De zon begint rood te verkleuren. Samen lopen ze de heuvel af, een jongen en een meisje, met een picknickmand.Truth or dare? vraagt het meisje.
Truth. antwoordt de jongen zelfverzekerd. Het meisje stopt en draait zich naar hem toe. De picknickmand zet ze op de grond.
Hou je van me?
Ja, zegt hij met een zachte, hese stem. Ja, ik hou van je.
Uit Hill of Memories, van Danielle (x.DevilBitch). Omdat dat stukje zo ontzettend mooi is. <3



1 2