Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Something wicked this way comes...

Something wicked this way comes...

1 2 3
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 23 feb 2011 - 2:16:
Een vraag aan alle HP-fic lezers: iemand ooit gehoord van My Immortal, the most notorious fanfiction ever spawn by the Hot Topic generation?
Ik ga de link hier niet posten, want ik ben een brave mod, maar ik maak wel even dit topic aan omdat ik vind dat ik jullie dit niet mag onthouden. Het is een deel van jullie opvoeding als fanfic-schrijvers, goddamnit!
Het is een fic uit 2006 ofzo, en letterlijk wereldberoemd -vertaald in 12 talen, hoewel ik niet inzie hoe men al die spellingsfouten vertaald zou krijgen...- omwille van het gehandicapte taalgebruik, het totale ontbreken van ook maar enige verhaallijn, de ellenlange beschrijving van de verschillende gothic outfits van het hoofdpersonage, de meest random scene switches, ruzies die werden uitgevochten in author's notes, de onsterfelijke naam Ebony Dark’ness Dementia Raven Way en last but not least de brutale karaktermoord van élk personage in known Potterverse. (Harry heeft een pentagram op zijn voorhoofd, Draco is een biseksuele emo, Good Charlotte komt optreden in Zwijnsveld en vermoordt daarmee elk laatste restje logica, Hermelien spreekt Japans en Ron heet plots -voor een reden waar tot op de dag van vandaag niemand is achtergekomen- Diabolo. Ter verduidelijking: Diablo = duivel, diabolo = een jongleerspeeltje voor kinderen die geen vriendjes hebben om multiplayer-spelletjes te doen.)
Ik zweer het, ik lig stilletjes te huilen omdat lachen inmiddels teveel pijn doet en omdat ik mijn ouders niet wakker wil brullen. Wie interesse heeft vraagt me maar eens om de link -op eigen risico!-, en buigt gij allen nederig uw hoofd in de wetenschap dat niemand van ons ooit het niveau zal bereiken van the infamous Tara Gilesbie, queen of the online Hall of Shame!

Of hoe men zelfs met fanfiction-woordendiarree even beroemd kan worden als JKR herself. And remember, kids: the internet is forever!



Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 23 feb 2011 - 7:51:
Mag ik een linkje dan?
-nieuwschierig-

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 23 feb 2011 - 9:12:
Linkje! ;3

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 23 feb 2011 - 9:14:
Do, komkomkom online. We wachten hier op linkje! :3

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 23 feb 2011 - 9:35:
Inderdaad.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 23 feb 2011 - 12:19:
Oeh. Link? *puppyeyes*

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 23 feb 2011 - 12:26:
Op mijn profiel staat al een linkje als je m direct wil [:

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 23 feb 2011 - 12:31:
Ah, dankje. ^^

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 feb 2011 - 13:06:
Ik wil lezen!!!

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 23 feb 2011 - 13:17:
Op mijn profiel staat al een linke, again [:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 feb 2011 - 13:49:
Ik ga PLAT om de Encyclopediadramatica over dat verhaal:

And you know something?
It's still better than Twilight.

Oh, of dit, op tvtropes:

The story may or may not be the work of a Troll. If she is a troll, she's an incredibly skilled, determined, and realistic one. If not, then weep for humanity's future. WEEP.

Ik lach me echt stuk om het verhaal! XD

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 23 feb 2011 - 14:31:
o.o ik snap het niet. maar er is een verhaal die op strond slaat en super beroemd is ofzo?

TotempaaltJ
TotempaaltJ

TotempaaltJ is offline

[291]
TotempaaltJ zei op 23 feb 2011 - 15:32:
Ik ga de link hier niet posten, want ik ben een brave mod, maar ik maak wel even dit topic aan omdat ik vind dat ik jullie dit niet mag onthouden. Het is een deel van jullie opvoeding als fanfic-schrijvers, goddamnit!

Als ik even wat mag opmerken op dat. Waarom niet? Als in de regel van "geen reclame maken"? Want er is volgens mij echt wel een verschil tussen reclame en linkjes-geven-naar-dingen-die-leuk-of-grappig-zijn. En dit is het tweede. Te lezen aan jouw beschrijving.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 feb 2011 - 15:39:
Ebony Dark’ness Dementia Raven Way
Is Ebony haar bijnaam, of is ze serieus naar haar haar vernoemd dat ze nog niet had toen ze werd geboren?

EDIT: *geeft het op nadat Dumbledore 'motherfuckers' heeft gezegd*

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 23 feb 2011 - 16:16:
Het eerste stuk van het eerste hoofdstuk liet me al dit doen: "AAAAH", als in het midden van een lach en een schreeuw x']

TotempaaltJ
TotempaaltJ

TotempaaltJ is offline

[291]
TotempaaltJ zei op 23 feb 2011 - 16:34:
(...)Is Ebony haar bijnaam, of is ze serieus naar haar haar vernoemd dat ze nog niet had toen ze werd geboren?

Dat tweede. Ook wordt ze soms Tiara genoemd, hoe de author heet...



1 2 3