Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Something wicked this way comes...

Something wicked this way comes...

1 2 3
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 23 feb 2011 - 2:16:
Een vraag aan alle HP-fic lezers: iemand ooit gehoord van My Immortal, the most notorious fanfiction ever spawn by the Hot Topic generation?
Ik ga de link hier niet posten, want ik ben een brave mod, maar ik maak wel even dit topic aan omdat ik vind dat ik jullie dit niet mag onthouden. Het is een deel van jullie opvoeding als fanfic-schrijvers, goddamnit!
Het is een fic uit 2006 ofzo, en letterlijk wereldberoemd -vertaald in 12 talen, hoewel ik niet inzie hoe men al die spellingsfouten vertaald zou krijgen...- omwille van het gehandicapte taalgebruik, het totale ontbreken van ook maar enige verhaallijn, de ellenlange beschrijving van de verschillende gothic outfits van het hoofdpersonage, de meest random scene switches, ruzies die werden uitgevochten in author's notes, de onsterfelijke naam Ebony Dark’ness Dementia Raven Way en last but not least de brutale karaktermoord van élk personage in known Potterverse. (Harry heeft een pentagram op zijn voorhoofd, Draco is een biseksuele emo, Good Charlotte komt optreden in Zwijnsveld en vermoordt daarmee elk laatste restje logica, Hermelien spreekt Japans en Ron heet plots -voor een reden waar tot op de dag van vandaag niemand is achtergekomen- Diabolo. Ter verduidelijking: Diablo = duivel, diabolo = een jongleerspeeltje voor kinderen die geen vriendjes hebben om multiplayer-spelletjes te doen.)
Ik zweer het, ik lig stilletjes te huilen omdat lachen inmiddels teveel pijn doet en omdat ik mijn ouders niet wakker wil brullen. Wie interesse heeft vraagt me maar eens om de link -op eigen risico!-, en buigt gij allen nederig uw hoofd in de wetenschap dat niemand van ons ooit het niveau zal bereiken van the infamous Tara Gilesbie, queen of the online Hall of Shame!

Of hoe men zelfs met fanfiction-woordendiarree even beroemd kan worden als JKR herself. And remember, kids: the internet is forever!



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 23 feb 2011 - 17:14:
(...)
Als ik even wat mag opmerken op dat. Waarom niet? Als in de regel van "geen reclame maken"? Want er is volgens mij echt wel een verschil tussen reclame en linkjes-geven-naar-dingen-die-leuk-of-grappig-zijn. En dit is het tweede. Te lezen aan jouw beschrijving.

Omdat we dat al voor bepaalde dingen door de vingers zien, maar we moeten ergens de grens trekken. Regels van het forum (=

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 23 feb 2011 - 17:57:
Ik heb 'm tot hoofdstuk 27 gelezen. Jezus.

maar ik heb plots heel veel zin om een verhaal te schrijven dat vol met verschrikkelijke cliché's staat...

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 23 feb 2011 - 19:34:
ik zag de eerste hoofdstuk en ik dacht nou dit is het. en ik begon al aan de eerste en ik dacht nou... meen je dit serieus. en toen wilde ik verder lezen en toen dacht ik nou. is dit het wel waard? en toen scrolde ik niet eens 10 cm verder en toen ja toen
gaf ik het op...


MOOI VERHAAL HE WAT IK NU VERTEL. XD

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 23 feb 2011 - 19:36:
Hoofdstuk 39 is het leukste, omdat 'ie door een hacker is geschreven en een mooi einde aan het verschrikkelijke verhaal geeft. :'

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 23 feb 2011 - 19:38:
Ik lees geen hp-fics. Maar God, ik lig al dubbel bij je beschrijving?
Dus ik zou graag de link willen eigenlijk?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 feb 2011 - 20:40:
Ik heb het uitgehouden tot chapter 20, nu ben ik echt te moe om verder te lezen. Maar het is echt supergrappig, en zij faalt zo erg.

CAC
CAC

CAC is offline

[218]
CAC zei op 27 feb 2011 - 14:45:
Link?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 27 feb 2011 - 14:46:
@Charissa; zoek het op bij Google en dan de... vijfde link, geloof ik. Waar 'home - my immortal' staat.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 27 feb 2011 - 14:47:
Ja, ik vond hem ook bij google. Ik ga dood man, ik heb het niet meer, whahaha :'D

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 feb 2011 - 16:11:
Ik vind het idee van Draco als emo nog steeds.. strange. D";

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 feb 2011 - 16:13:
*voelt zich extreem goed over haar eigen FF's* gebeurt niet vaak

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 27 feb 2011 - 16:13:
ikleesdit. nu. en. ik.

*dood*

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 27 feb 2011 - 16:19:
mag ik de link?

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 27 feb 2011 - 20:24:
Maar, maar maar... Is dit verhaal nou serieus bedoeld? Gewoon door iemand als wij maar dan zo slecht dat je er van gaat huilen.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 feb 2011 - 20:33:
Maar, maar maar... Is dit verhaal nou serieus bedoeld? Gewoon door iemand als wij maar dan zo slecht dat je er van gaat huilen.

Dat is tot op de dag van vandaag een groot mysterie.
-dumdumduuuum-



1 2 3