Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Usernames

Usernames

1 2 3 4 5
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 25 feb 2011 - 20:35:
Wat betekent jullie username?
Like, waarom heb je precies die naam gekozen? Zit er een verhaal achter of is het heel random? Is het gewoon je voornaam of heb je 'm ter plekke verzonnen toen je je hier aanmeldde? Past je naam bij jou?

-ik ben een klein nieuwsgierig aapje, je sais.-



Neeriash
Neeriash

Neeriash is offline

[163]
Neeriash zei op 3 maart 2011 - 14:03:
Nou, ik heet Shaireen, en Neeriash is dus gewoon mijn naam gespiegeld.
En de laatste 2 letters zijn omgedraaid, want dat is iets makkelijker uit te spreken xd

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 3 maart 2011 - 14:22:
Tja.. Het klinkt heel stom, maar het komt van een poppetje op Animal Crossing, die eigenlijk heel gemeen was, maar ik was nog te jong om te weten wat ze allemaal zeiden, (ik kon toen namelijk nog niet heel goed Engels.) en toen koos ik die naam, maar die 16 is omdat ik eerst rosie wou doen, maar op een site (ik weet niet meer welke dat is) was die naam al in gebruik, en het eerst volgende was 16. x'D
Maar ik vind het echt een stomme naam, ik snap niet dat ik niet gewoon 'Rosalie' heb gekozen inplaats van 'rosie16'. (Tenminste, ik weet niet of die naam hier al in gebruik is..

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 5 maart 2011 - 21:03:
ik heete op Q ook KaulitzFreak
en ik heb dat toen gekozen omdat ik gek ben op de tweeling, en dat precies paste
en het is een naam die ik op verschillende plaatsen gebruik
Het is niet moeilijk, als ik op een site niet precies meer weet wat mijn gebruikersnaam is heb ik maar een paar mogelijkheden:
@nke
@nkeltje
ankeltje
ankeltjee
KaulitzFreak

Handig toch??
Maar ik denk dat als ik opnieuw moest kiezen dat ik eerder iets als 'BrokenWriter', 'DarkAngel', 'DragonWing' of 'SecretInside' zou kiezen...
Moet ik daar ook nog verklaringen bij geven??

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 6 maart 2011 - 17:52:
Ik word vaak ijsthee genoemd en ik zette er tjuh bij en 3 in mijn lieverlings getal dus het werd: ijstheetjuh3.
Ja hij is stom. Ik verzon hem toen ik iets van 11 was ;x

chiboebel
chiboebel

chiboebel is offline

[394]
chiboebel zei op 14 maart 2011 - 20:18:
chiboebel, ja waar komt dat van??
Ik werdt en wordt nog steeds zo genoemd thuis of bij mijn familie en ik vond dat wel iets hebben.
Ik had dat ondertussen al op verschillende sites en ik dacht dat dat zeer handig was als ik dat ook hier gebruikte.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 14 maart 2011 - 20:24:
LxKaulitz.

Zo is mijn username op quizlet.
Mijn vriendinnen wilde een account voor me aanmaken, en 'in die tijd' zag je veel:

Naam kruisje naam.

En omdat ik toen in mijn tokio hotel fase zat, kwamen ze met iets als,
LaurexKaulitz.
Alleen dat klonk helemaal afschuwelijk, en ik wou niet dat GELIJK iedereen mijn naam wist bij het zien van mijn username, dus heb ik LxKaulitz er van gemaakt en snel een account aangemaakt.


Verder op vakantie hadden we met het hockeyteam allen bijnamen, of een grappige zin op basis van je nickname.
En toen had ik screamlauder. as in, lau- van laure.
Zo wilde ik eigenlijk mijn account aanmaken op fanfic. Maar door een miscommunicatie en mijn ongeduld, (hé yaz?) heb ik snel LxKaulitz ingetikt en aangemeld!

(':

Westwick
Westwick is offline

[129]
Westwick zei op 9 juli 2011 - 9:07:
Omdat ik Ed Westwick gewoon heel erg leuk vindt :'D

Teysz
Teysz

Teysz is offline

[29]
Teysz zei op 28 sep 2011 - 1:14:
De naam "Teysz" heb ik ooit eens verzonnen als internetpseudoniem en die is gevormd door de volgende lettergrepen: "ey" als samentrekking van twee Nederlandse digraven, "ei" en "ij" en de Poolse digraaf "sz". "Ma" had ik weg gelaten en er alleen een "t" voor gezet die samen dus "t" + "ey" + "sz" = Teysz vormde. Overigens is "ey" een oude schrijfvorm van eij/ei/ij. De letter "y" is uit het Grieks overgenomen in het Latijns alfabet. In het Grieks dien(t/de) de letter als de "oe"-klank die in de meeste talen wordt gerepresenteerd als "u". Dit verklaart het verschil tussen Mateusz en Teysz. De digraaf (twee letters die samen één klank vormen) "sz" is een Poolse klank die niet in het Nederlands voorkomt waardoor de "z" zinloos lijkt maar het eigenlijk (in het Pools) niet is.

(Copy paste van mijn profiel)

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 28 sep 2011 - 8:03:
alles wat ik kon bedenken, was al gebruikt en daarom ging ik maar een paar usernames bij elkaar plakken.
Eigenlijk past het voor mij ook wel bij schrijven, want bij schrijven hoort ook een beetje dromen.
Eigenlijk past ij ook wel bij me, want ik ben een redelijkel grote dromer.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 29 sep 2011 - 7:32:
Op Quizlet heette ik Mine op het moment dat ik hier aanmelden. Ik heb volgens mij hier nog een account maar daarvan weet ik de username niet meer. Maar nu vind ik het best jammer dat ik me eigen niet gewoon Sarita of iets anders heb genoemd.

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 7 okt 2011 - 12:23:
lOveYoux

Tja, waarom deze ? :p
Hals overkop verliefd was ik zeker , terwijl ik in het echt bang ben om deze woorden te zeggen.

Door de jaren heen ben ik liever 'xskitt' (Ja de snoepjes :p ghaha ^^) en Missskitt (is men char op ROM <3.)

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 9 okt 2011 - 21:09:
Een paar jaar geleden heb ik meegedaan met een vriendin aan een zangwedstrijd op school. Daar hadden we de naam our reflections en die naam heb ik verbasterd naar MyReflection.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 9 okt 2011 - 22:05:
LxKaulitz.
Verder op vakantie hadden we met het hockeyteam allen bijnamen, of een grappige zin op basis van je nickname.
En toen had ik screamlauder. as in, lau- van laure.
Zo wilde ik eigenlijk mijn account aanmaken op fanfic. Maar door een miscommunicatie en mijn ongeduld, (hé yaz?) heb ik snel LxKaulitz ingetikt en aangemeld!

(':

Hahahahah, een veel te oude reactie die ik quote, maar hij is veel te leuk!
Ik weet het nog precies: Ja, doe Screamlauder, dies mooi!
Lau: Uh, ik heb LxKaulitz al.
Ik: Oh.

Goed. Mijn username.
Nouja wat het betekend weet iedereen denk ik wel. Maar waarom. De reden eigenlijk is als een soort van reclame op mijn eerste verhaal wat een TC was [ik had ook eigenlijk niet verwacht dat ik meer zou gaan schrijven]. En ik heb het nooit meer veranderd omdat ik toentertijd vrij bekend was [Op Q] en een andere naam zorgde voor verwarring. Zodoende.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 10 okt 2011 - 21:18:
Nouja iedereen hier heeft een goed idee waarom zijn/haar naam zo is, maar ik heb werkelijk geen idee.. Misschien het feit dat ik angela heet en dus angel heb gekozen. En misschien miss omdat ik een meisje ben. Deze gebruiksnaam het ik wel iets vaker gebruikt, maar ik heb geen idee waar deze eigenlijk vandaan komt (a)

Afterlife
Afterlife

Afterlife is offline

[153]
Afterlife zei op 26 okt 2011 - 17:13:
Ik vond Afterlife gewoon heel mooi staan



1 2 3 4 5