Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Usernames

Usernames

1 2 3 4 5
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 25 feb 2011 - 20:35:
Wat betekent jullie username?
Like, waarom heb je precies die naam gekozen? Zit er een verhaal achter of is het heel random? Is het gewoon je voornaam of heb je 'm ter plekke verzonnen toen je je hier aanmeldde? Past je naam bij jou?

-ik ben een klein nieuwsgierig aapje, je sais.-



Pippin
Pippin

Pippin is offline

[5]
Pippin zei op 31 okt 2011 - 1:28:
Pippin is Pippin in LOTR :'

Weasley
Weasley

Weasley is offline

[30]
Weasley zei op 30 dec 2011 - 11:41:
Ik houd van Harry Potter. Daarom heb ik deze gekozen (: Weasley komt van de familie Wemel n_n

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 2 jan 2012 - 22:08:
Micky is mijn naam. en Muis omdat ik geen Mouse wilde zijn

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 5 jan 2012 - 0:01:
Pline is een bijnaam die mijn vriendinnen me gegeven hebben. Als ze mijn naam in een sms moesten zetten gebruikten ze dit omdat Pauline te lang was... ik heb een heel lange tijd een hekel aan die afkorting gehad maar na een tijdje wende dat wel en gebruikte ik hem ook... zo ben ik hier Pline

KiKey
KiKey

KiKey is offline

[14]
KiKey zei op 6 jan 2012 - 20:49:
Mijn voor- en achter naam beginnen met een K. Daarom zitten er twee K's in mijn naam en zijn dat beide hoofdletters. Één van mijn mascottes, de nieuwste, heet Kikey, omdat ik dat ook een schattige naam vond. De zin die zij vooral zou moeten gebruiken is I'm the Key to your Light, daarom dat het eindigd met Key. Ki is uiteindelijk een afkorting van mijn voornaam, Kimberley.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 7 mei 2012 - 23:18:
Achter de mijne zit eigenlijk een heel raar verhaal. Maar ik weet niet hoe ik het ga vertellen zodat jullie het kunnen snappen. *tochmaarproberen*

De naam 'Carlina' komt uit de Magiër boeken van Feist. Ik was daar een tijd helemaal door geobsedeerd en dat was mijn favoriete personage. Dus, toen ik mij jaren geleden op een nieuw forum aanmeldde, ging ik dan maar voor Carlina. Want a) dat was een kick-ass personage en b) ik vond dat nog mooi klinken.

Het rare was dat, toen ik mijn huidige vriend ontmoette, hij zei van 'Ja, ik ben vrijgezel, ik ben nog steeds op zoek naar mijn Carlina.'

Maar hij had die boeken nooit gelezen en wist ook helemaal niet dat ik dat als forumnaam gebruikte (Hell, hij weet nu nog niet eens dat ik forum). Maar dus, in plaats van dat hij zei 'Ik ben nog altijd op zoek naar mijn droomvrouw of Juliet of blablabla, zei hij dus 'Carlina'. (Waarom is nog een heeeeeeel ander verhaal (waar ik dus niets mee te maken had), en waar ik jullie ook niet ga mee lastig vallen.)

Maar goed. Dat was/is echt zoooooooooo gek dat hij die naam gebruikte om te referen naar zijn 'droomvriendin' terwijl dat toen al mijn forumnaam was. Dus vanaf dan bleef dat voor altijd mijn forumnaam. Want ik ben nu zijn Carlina, hihi. <3 (Oké, dit gaat echt voor iedereen echt lame klinken he, oepsie.)

Edit: Mijn allereerste forumnaam was trouwens 'SiriusLuposRulezzzzzz'. _o_

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 mei 2012 - 11:09:
Achter de mijne zit eigenlijk een heel raar verhaal. Maar ik weet niet hoe ik het ga vertellen zodat jullie het kunnen snappen. *tochmaarproberen*

De naam 'Carlina' komt uit de Magiër boeken van Feist. Ik was daar een tijd helemaal door geobsedeerd en dat was mijn favoriete personage. Dus, toen ik mij jaren geleden op een nieuw forum aanmeldde, ging ik dan maar voor Carlina. Want a) dat was een kick-ass personage en b) ik vond dat nog mooi klinken.

Het rare was dat, toen ik mijn huidige vriend ontmoette, hij zei van 'Ja, ik ben vrijgezel, ik ben nog steeds op zoek naar mijn Carlina.'

Maar hij had die boeken nooit gelezen en wist ook helemaal niet dat ik dat als forumnaam gebruikte (Hell, hij weet nu nog niet eens dat ik forum). Maar dus, in plaats van dat hij zei 'Ik ben nog altijd op zoek naar mijn droomvrouw of Juliet of blablabla, zei hij dus 'Carlina'. (Waarom is nog een heeeeeeel ander verhaal (waar ik dus niets mee te maken had), en waar ik jullie ook niet ga mee lastig vallen.)

Maar goed. Dat was/is echt zoooooooooo gek dat hij die naam gebruikte om te referen naar zijn 'droomvriendin' terwijl dat toen al mijn forumnaam was. Dus vanaf dan bleef dat voor altijd mijn forumnaam. Want ik ben nu zijn Carlina, hihi. <3 (Oké, dit gaat echt voor iedereen echt lame klinken he, oepsie.)

Edit: Mijn allereerste forumnaam was trouwens 'SiriusLuposRulezzzzzz'. _o_

N'aaaaaawh *-*
& ik denk dat mijn eerste username toysintheattic was. Dat komt van een nummer van Aerosmith en is een eufemisme voor waanzin. En dan heb ik nog demonata gebruikt (van de Darren Shan reeks), en _VelVet_Tears_ (in de tijd dat het heel cool was om van die _ te gebruiken in je username), en rambunctiouS (met de hoofdletter aan het einde, yeah dude, I'm gonna rock ya attitude), en dan weer even toysintheattic, maar toen ik hier kwam wou ik een usernaam waar ik echt tevreden mee was, en sindsdien is CosmicPurple overal mijn naam.
(of heel soms Bonanza Jellybean, maar dat is weer een ander verhaal...)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 mei 2012 - 11:31:
Mijn username op Quizlet is Eurydice (uit de Griekse mythologie). Vind ik een stuk leuker dan xEmma, maar ja, niets meer aan te doen hè ;'

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 8 mei 2012 - 13:28:
Mijn username heb ik ook op youtube. En toen ik me aanmeldde voor FF kon ik eigenlijk niets bedenken. En omdat ik eigenlijk op FF kwam om TH fanfictions te lezen kwam er eigenlijk standaard Bill in. Was toen der tijd beetje obsessed met Bill.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 8 mei 2012 - 16:25:
Eurydike is zooo'n mooie naam! Vroeger wilde ik - moest ik ooit een dochter krijgen - haar zo noemen. _o_

En Carlina:
Edit: Mijn allereerste forumnaam was trouwens 'SiriusLuposRulezzzzzz'. _o_
HEERLIJK. _o_ Hersenloze usernames, we all did it at some point I guess.

Heartbeat
Heartbeat

Heartbeat is offline

[61]
Heartbeat zei op 8 mei 2012 - 21:41:
Heartbeat kwam gewoon omdat ik stiekem obsessed ben met het horen kloppen van iemands hart als je met iemand ligt te knuffelen
Raar, ik weet het

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 2 sep 2012 - 16:13:
Ik heb werkelijk geen flauw idee waarom ik deze naam heb. Nee het is niet afgeleid van die kauwgom. Ik vond het gewoon grappig klinken, I guess.



1 2 3 4 5