Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » quizlet

quizlet

1 2 3 4 5 6 7 8
StillBored
StillBored

StillBored is offline

[13]
StillBored zei op 5 maart 2011 - 17:58:
jaa ik zit dus ook op quizlet =]
stiekem hee vind ik die site leuker x' niet dat ik fanfic niet leuk vind hoor
welke vinden jullie leuker and more important why? =)

edit: wie zit hier ook op quizlet?

ja nogmaals edit x'D: ik hoorde dat er een meeting was, vandaar dat het zo rustig is hier. my apologize everyone



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 juni 2013 - 20:09:
Nou ik vind het niet zo er dat ze wegblijven van het forum, maar goed. ^^
Maar precies, wat Do zegt. Van de "oude" schrijfsters zijn alleen Daan en Dezh nog actief. Toch?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 juni 2013 - 20:12:
Nou, ik vind het forum wel erg leek en wat nieuwe zielen zou echt geen kwaad kunnen, denk ik, zolang ze vriendelijk zijn.
En uh, ja, ik denk het wel. En Yas is ook nog actief, niet?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 juni 2013 - 20:14:
Stimmt.
En, nou, volgens mij wel op zich maar heeft ze al een paar maanden niet geüpdatet. Of zo. Dacht ik. Blub.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 juni 2013 - 20:16:
Nou ja, het zijn er in ieder geval niet zo veel. Ik ben zelf onder de nieuwelingen nog niet echt wat indrukwekkends tegengekomen, helaas.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 8 juni 2013 - 20:50:
Jullie horen beiden ook wel bij de oudjes, I guess? Bo zit maar een maand langer op FF dan ik en Emma bijna vijf maanden, so.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 8 juni 2013 - 21:13:
Precies wat Daan zegt. (: Ik vind het wel jammer dat nog maar zo weinig mensen schrijven en ik begrijp ook niet waar iedereen heen is. :/

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 juni 2013 - 21:20:
Ik vind mezelf niet echt bij "de oudjes" horen. Voor mij zijn dat meer de mensen die met the Fairies' Tale al actief waren op het forum en zo. Ik heb trouwens het idee dat FF pas veel korter deel uitmaakt van mijn leven dan eigenlijk zo is. (Mijn eerste meeting is al bijna drie jaar geleden, woooow.)
En ja, mensen zijn een soort van over FF heen gegroeid of iets? Te weinig tijd ervoor? Ik vrees dat het echt lastig gaat worden om van mij af te komen (zie mij FF stalken, ik kan in veel te veel topics niet reageren zonder een dubbelpost te creëren), maar andere mensen zijn misschien wat minder levenloos. ^^"

In ieder geval. Quizlet. Ja. Ik heb me er een tijdje thuisgevoeld, in mijn eerste weekjes als crewlid. Verder was het nooit zo'n heel leuke site. Maar ja, wel veel verhalen van verschillende fandoms, dat was wel fijn.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 8 juni 2013 - 21:35:
*leest topic door*
Heeelllllooooooo. Ik heb nooit iets met Q gehad. Geef mij maar gewoon FF. En ik ben hier ook al 3 jaar. Ben alleen niet echt actief op jet schrijf gebied. Wel op lees gebied. En ik denk dat ik wel redelijk actief ben op het forum. I think.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 8 juni 2013 - 22:06:
Ik ben best lang actief geweest op Q voordat ik hier kwam en ik vond het er prima. Nu zal ik er niet snel meer heen gaan, maar dat is puur omdat ik er niemand meer ken en niet omdat het daar druk is enzo.

En ik ben idd semi-actief. Moet weer eens aan de bak.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 juni 2013 - 22:12:
Ik kon niet zo goed met die drukte omgaan, denk ik. Ik heb geen vrienden aan Quizlet overgehouden aangezien ik, blijkbaar zelfs verlegen via internet, door die enorme mensenmassa nooit echt met iemand aan de praat raakte voor langer dan vijf berichtjes. Ik ben veel te onopvallend voor zo'n site.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 juni 2013 - 22:19:
Ik vond het forum veel te verwarrend en te druk, en de users gingen er ook niet zo respectvol met elkaar om. Er waren (en zijn, naar ik hoor) echt mensen die er een spelletje van maken om de mods op de kast te jagen of om andere users te kloten op de meest vreemde manieren, en dan gingen ze kliekjes vormen. Of mensen deden heel erg uit de hoogte. En er was ook echt zo'n race aan de gang voor "om het meeste woorden" of "om het langste verhaal" en dat resulteerde dan vooral in veel prut. Oh, en schaamteloos copycatten. Verschillende verhalen van mij die gewoon op Q. zelf opnieuw werden gepost, soms zelfs met dezelfde titel en alles, en die dan in die spotlight voorbij kwamen rollen. Ontzettend niet-grappig. (en die spotlight op zich heb ik het ook niet zo voor...)

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 8 juni 2013 - 22:20:
Ik heb echt een populaire periode gehad daar, maar dat is long gone.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 juni 2013 - 22:25:
Ja, ook in de tijd dat ik crewlid was, waren er allemaal mensen die gingen "rellen". Vrij vervelend. Oh, en er waren bèta-verkiezingen en we hadden de users die door waren naar de tweede ronde verteld dat ze het stil moesten houden dat ze door waren (om gezeik te voorkomen) en toen gingen enkelen er in een soort offtopic alleen voor hun vriendengroepje bedoeld over praten en daar kwam de mod die dat subforum in de gaten moest houden daarachter en toen hebben we ze er mee geconfronteerd en zo en toen gingen ze klagen dat we hun privacy niet respecteerden (whattheactualfuck?) en gingen ze ons Peacekeepers noemen (naar de beveiligers uit de Hunger Games, je weet wel, die mensen vermoorden en zo). En toen ze uiteindelijk gediskwalificeerd werden, gingen ze nog meer zeuren en klagen dat het onterecht was.
Oh, en drie mensen hebben geprobeerd vals te spelen. Waarvan we het door hebben gehad, dan. Serieus. Het is maar een erebaantje. En je hebt er skills voor nodig, je valt echt wel door de mand als je het niet blijkt te kunnen.

Ik vond de spotlight nog wel oké. Er zijn zooooooveel verhalen, soms lukt het niet goed om je verhalen op een andere manier in de aandacht te zetten.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 juni 2013 - 22:30:
Maar voor spotlight moet je toch betalen? Of niet?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 juni 2013 - 22:32:
Ja, ik weet niet meer precies hoeveel, maar een eurootje of twee voor een aantal credits?



1 2 3 4 5 6 7 8