Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » quizlet

quizlet

1 2 3 4 5 6 7 8
StillBored
StillBored

StillBored is offline

[13]
StillBored zei op 5 maart 2011 - 17:58:
jaa ik zit dus ook op quizlet =]
stiekem hee vind ik die site leuker x' niet dat ik fanfic niet leuk vind hoor
welke vinden jullie leuker and more important why? =)

edit: wie zit hier ook op quizlet?

ja nogmaals edit x'D: ik hoorde dat er een meeting was, vandaar dat het zo rustig is hier. my apologize everyone



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 juni 2013 - 22:35:
Oké. Dat. Is écht te belachelijk voor woorden. Wat zou je gaan valsspelen in een wedstrijd om beta te worden? Like, dan moet je het achteraf toch steeds blijven vragen aan andere mensen?

Ik ben trouwens ooit tot beta gekozen op THH, ik had deelgenomen aan die verkiezing zonder goed na te denken, en een toenmalige vriendin van me was daar crew en zij had me overtuigd om mee te doen. BIG mistake! Ik ben er totaal ongeschikt voor. Ik kreeg verhalen doorgestuurd van mensen dat ik dacht "is het nou de bedoeling dat ik het in jouw plaats schrijf?" Echt alsof ze het in msn hadden geschreven, zonder hoofdletters of leestekens en wemelend van de schrijffouten, maar daar kon ik nog wat aan verhelpen. Waar ik meer problemen mee had, was het totale gebrek aan verhaallijn en de onrealistische personages en gebeurtenissen. En ik kon er gewoon niet aan beginnen. Alsof je My Immortal leesbaar kan maken door het door een spellcheck te halen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 juni 2013 - 22:43:
Ik heb het best even met plezier gedaan. Ik gaf altijd uitgebreid uitleg en gaf ook commentaar op de verhaallijn, iets wat ik zelf meestal niet kreeg als ik een stukje had ingestuurd. Ik probeerde ook altijd positieve dingen eruit te halen in de hoop dat mensen niet hopeloos werden van de enorm lange lijsten aan commentaar (ik heb een keer op een stukje van 500 worden 27 punten aan kritiek moeten sturen, en toen heb ik nog maar een deel genegeerd omdat het anders echt te veel tijd ging kosten).
Mensen waren vaak echt dankbaar, van ongeveer een kwart of een derde kreeg ik bedankberichtjes en mensen claimden echt iets te hebben aan mijn commentaar. Dat was best wel tof.

Maar na een tijdje werd het echt een verplichting. Ik deed het alleen maar omdat ik een bepaald aantal per maand moest halen en had geen zin meer stukken langer dan zo'n vierhonderd woorden te moeten bèta-en. En van sommige users heb ik het echt geweigerd, want dan deed je zo je best om alles uit te leggen, en dan zag je in het volgende stuk weer precies dezelfde fouten staan. Hmpf.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 juni 2013 - 22:43:
Wat is My Immortal? Volgens mij hebben we het er al een keer over gehad, maar ik weet het niet meer.

En @Emma; ja oké. Nee ja. Oké. ^^

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 juni 2013 - 22:46:
De slechtste fanfic ooit n.n
-die steeds op nieuwe sites moet worden gehost want hij wordt overal verwijderd, maar het blijft één van de grappigste stukken internetgeschiedenis-

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 8 juni 2013 - 22:48:
Ik ben precies zoals Emma. Altijd uitgebreid commentaar, zowel iets positiefs als iets negatiefs... Als je aan mij vraagt om een verhaal te bèta'en, dan vraag je ook echt wat. Een vriend van mij heeft het een keer gevraagd, toen heb ik zijn verhaal uitgeprint en hij kreeg het een week later vol kriebels in groene pen terug (want rode pen vond ik te bedreigend & sowieso was het niet slecht).
My Immortal is dat HP-verhaal dat niet echt meer een verhaal genoemd mag worden, waarin de schrijfster zo ongeveer alles fout heeft gespeld wat je maar fout kan spellen (zoals de naam van de hoofdpersoon) en iedereen gothic of emo of wat het ook mag zijn is en Voldemort dingen zegt zoals "I hath telekinesis" en iedereen random seks heeft met elkaar en Dumbledore een schreeuwende dronkelap met permanente migraine is.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 juni 2013 - 22:50:
en Voldemort dingen zegt zoals "I hath telekinesis".

I just swallowed my gum.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 juni 2013 - 22:51:
Ach, My Immortal is hilarisch. Er zijn ook dramatic readings van op Youtube en zo.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 juni 2013 - 22:52:
HAHAHA. Sounds good. (:
En same, trouwens. Als ik dan iets bèta, dan print ik het het liefst uit en dan kriebel ik het helemaal vol. Maar ik zou het nooit willen doen als "job" op Q of FF of waar dan ook, want - precies wat jullie zeggen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 juni 2013 - 22:54:
De enige reden waarom ik weer zou willen bèta-en, is dat ik het soms niet durf te zeggen als mensen foutjes maken in hun verhalen. Maar ja, ik lees eigenlijk vrijwel niet meer en wat ik lees, is goed geschreven, dus dat is eigenlijk niet zo'n issue meer.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 juni 2013 - 22:56:
Voor wie het nog wil proberen lezen: My Immortal.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 8 juni 2013 - 22:56:
Niet op internet, maar ik zou best editor of zoiets willen worden. Officieel, bij een uitgeverij. Mijn gastvader van het gezin in Duitsland waar ik zat was dat, dat was fucking cool, hij had allemaal boeken liggen die nog niet officieel waren uitgegeven, proof copies en zo. Ik heb daar de Duitse vertaling van een boek gelezen terwijl die vertaling nog niet eens gedrukt was.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 juni 2013 - 22:57:
Het One Direction fandom neigt ernaar mij regelmatig te vragen. En meestal doe ik het dan wel, maar geen hele verhalen, gewoon één of twee hoofdstukken of zo.

@Do; thank youuuu. ^^

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 juni 2013 - 22:57:
Maar nu gaan we mss teveel offtopic, dus als er nog reacties komen op dit craptastische verhaal: plaats ze elders. Vielen Dank.



1 2 3 4 5 6 7 8