Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Meeting 5

Meeting 5

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
TotempaaltJ
TotempaaltJ

TotempaaltJ is offline

[291]
TotempaaltJ zei op 8 maart 2011 - 20:11:
een Meeting
[eneenlogo.]

Bericht vd dag:
Nieuwe Enquete. VUL DIT IN.
Denk hier aan:
- Trainpooling
Kayley:
Ik woon net over de grens. Ik kan in Roosendaal gaan staan en mensjes opvangen, zodat de Nederlanders niet ongegidst de grens over moeten, door België moeten reizen.


ENQUETE GEOPEND.
Nog geen "ik wil ook komen" berichten alsjeblieft, we doen het stukje bij beetje.


Wacht, nu al?!
Jap. Want bij meeting #4 kwamen er oh zo veel mensen eerst wel en toen niet en toen... Je snapt me. Dus ben ik hyperintelligent op het idee gekomen om gewoon heel vroeg een meeting te plannen.

Maar... wanneer?
Okay, dit is belangrijk:
We hebben de maand juni gekozen, omdat de rest gewoon af viel wegens examens enzo. Dus ik heb een enquete geopend.

En, wat nou als ik niet wil?
We zijn nog niet bij het wie-kan-en-wie-niet stadium aangekomen. Eerst een datum, dan de rest.

Ja maar, mijn ouders laten me nooit gaan!
Dat regelen we! Wat is de reden?
- Alleen met de trein/bus/auto/whatever mag niet:
Trainpooling ftw! We komen je ophalen.
- Jullie zijn toch pedo's?
Nee, en anders komen we je gewoon ophalen om dat te bevestigen voor je ouders. Vóór de meeting natuurlijk, anders zouden ze je alsnog niet met ons mee laten gaan.

Maar wat nou als... En kunnen we niet gewoon... etc.
Ik sta open voor commentaar. :3

TL;DR [Too Long; Didn't Read] Als je te lui bent om dit te lezen, wil je ook niet naar de meeting. :3



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 maart 2011 - 16:14:
Ik hoef niet over te stappen. Ofwel zit ik acht minuten in de trein, ofwel word ik met de auto gebracht. Lekker handig. XD

En Martijn, bij mijn weten was Dorien eerst met de periode 16-25 [denk ik] juli, en kwam jij daarna pas met 16 juli.

Edit: Jup. Dorien stelde Gentse Feesten voor, en een bladzijde verder beslis je 16 juli. Pownage much. (':

Geesz
Geesz

Geesz is offline

[428]
Geesz zei op 11 maart 2011 - 16:31:
@Geesje, ik kom als de datum me past. En je hoeft niet vier keer over te stappen, één keer is genoeg?


Ik vind op de NS site 4 keer? ;____;
Ik ga alleen als jij ook gaat. Ik durf niet alleen over te stappen XD

TotempaaltJ
TotempaaltJ

TotempaaltJ is offline

[291]
TotempaaltJ zei op 11 maart 2011 - 16:31:
Hahaha, zeer grappig. Maar Do stelde dus wel 16 juli voor [onder andere.] ik pikte die er uit omdat hij het meest praktisch was. Zaterdag, namelijk.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 maart 2011 - 16:37:
Maar Do stelde dat voor voor een meeting in Gent, niet voor een meeting in Nederland. Ik weet nu wel niet welke datum Do gaat kiezen, maar ik vind het een beetje lame als je het dan daar in gaat plannen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 maart 2011 - 16:38:
@Geesje, spoorwerkzaamheden, waarschijnlijk. Normaal gezien kun je in Zwolle overstappen op een stoptrein naar Roosendaal. Duurt wel even, en je moet in vijf minuten overstappen, maar verder is het prima te doen. ^^

TotempaaltJ
TotempaaltJ

TotempaaltJ is offline

[291]
TotempaaltJ zei op 11 maart 2011 - 16:55:
Nou het was niet opzettelijk hoor, het is niet alsof ik wist dat zij ook iets aan het plannen was.

En 16 juli kunnen ook gewoon heel veel mensen. Anders kan het toch ook allebei?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 maart 2011 - 16:57:
Als ik moet kiezen tussen een meeting in Roosendaal of een meeting + Gentse feesten: Me chooses the last one

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 11 maart 2011 - 17:09:
Kiezen is Lame. en fuck trouwens Juli.. ik weet niet of ik nog met shannen op vakantie ga o.o

waarom moet persee 16 O.o de roosendaal meeting? like een week erna ofzo kan toch ook.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 maart 2011 - 17:45:
Als de meeting de 16e is, sorry, dan ga ik naar Gent!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 maart 2011 - 17:46:
Als ik moet kiezen tussen een meeting in Roosendaal of een meeting + Gentse feesten: Me chooses the last one

&
Als de meeting de 16e is, sorry, dan ga ik naar Gent!

TotempaaltJ
TotempaaltJ

TotempaaltJ is offline

[291]
TotempaaltJ zei op 11 maart 2011 - 17:47:
ARGH. Zoals ik dus al zei, iedereen, ik wist niets van whatever er in Gent gebeurt. Sorry.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 maart 2011 - 17:48:
Dus je leest het topic niet bij? o.í´

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 11 maart 2011 - 17:49:
Ookal zal ik niet mogen na Gent had ik waarschijnlijk dat ook gekozen

dus :'D Martijn wrrm geen week later week eerder ?

TotempaaltJ
TotempaaltJ

TotempaaltJ is offline

[291]
TotempaaltJ zei op 11 maart 2011 - 17:50:
Tessa, waar staat dat in het topic eerder dan hier in mijn gesprek met Kay en iedereen die gilt over kiezen?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 maart 2011 - 17:50:
@Martijn: Wist je wel. Je hebt er nog op gereageerd toen ik vroeg waarom je in godsnaam een Nederlandmeeting op 16 juli aan het plannen was, pagina 7 of 8 ofso.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20