Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Meeting 5.2

Meeting 5.2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 maart 2011 - 19:01:
Scheveningen


Scheveningen is een badplaats en stadsdeel van Den Haag [met dank aan Wikipedia] en we gaan er heen omdat een deel van Scheveningen 'Belgisch Park' heet. Nee jakkes, daarvoor gaan we niet naar daar, maar omdat het dus een badplaats is. Voor wie niet zo heel slim is: zon, zee en strand. En dat in combinatie met FanFic geeft een geniale dag.

Om naar Scheveningen te gaan, spreken we af op Den Haag Centraal. Daar zal onze gids, dé beroemde Bodine van Leeuwen ons staan opwachten om met ons de tram richting Scheveningen te nemen.
Eenmaal in Scheveningen aangekomen, is het volledig aan ons overgelaten om te zien wat we gaan doen. Natuurlijk zal zwemmen bij het programma zitten, net als zandkastelen maken [want dat moet, vind ik]. Wat we verder zullen doen, zien we dan wel, voorstellen kunnen altijd op voorhand gemaakt worden.
Misschien is het leuk om er ook een soort picknick aan vast te maken, iedereen neemt wat mee zodat we daar met z'n allen gezellig op het strand kunnen picknicken. Voor 's avonds misschien wel geld voorzien om daar iets te eten?
En dan 's avonds naar huis, afhankelijk van hoe laat iedereen thuis moet zijn.

Wanneer?

Hoe laat op Den Haag?
Ik stel tussen tien en elf voor?

Wie wil?
- Bodine
- Daniëlle
- Danique
- Dorien
- Emma
- Geesje
- Jess
- Julia
- Kayley
- Kol
- Martijn
- Mascha
- Natascha
- Rianne
- Suki
- Yara

Wie mag?
- Tessa



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 maart 2011 - 19:51:
Nou, dat is een waterattractiepark in Hoeven, Noord-Brabant. Ik zoek later uit hoe we er gaan geraken, ik ga eerst zeggen wat het is.
Het is dus een enorm zwembad met ook grasveldjes ertussen waarop we dan kunnen chillen, tien of meer glijbanen [inclusief bandenbaan en stuff], er is ook een speeltuin bij [ja, dat is leuk!] en er kan gegeten worden. Het is redelijk lang open, en op zich niet zo heel duur. Als we met meer dan twintig zijn, kan het zelfs met groeptarief.

Klik

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 11 maart 2011 - 19:54:
dat kasteeltje is de bomb ik zie ons al tussen de kids ;o rennen naar het kasteel kindjes opzij duwen om het eerst bij de glijbaan te komen

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 maart 2011 - 19:55:
XD Ja, dat zag ik ons ook al doen. Ik en mijn broers gaan daar standaard een paar keer per zomer naar toe, dus ik ken het daar wel. Maar er moeten wel een aantal mensen zijn die willen, anders heeft het ook geen zin.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 11 maart 2011 - 19:55:
XD Ja, dat zag ik ons ook al doen. Ik en mijn broers gaan daar standaard een paar keer per zomer naar toe, dus ik ken het daar wel. Maar er moeten wel een aantal mensen zijn die willen, anders heeft het ook geen zin.


Ja precies!

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 11 maart 2011 - 19:56:
Mij lijkt het daar iig wel cuwl (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 maart 2011 - 19:56:
Ik wil. O.O

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 maart 2011 - 19:57:
En het is niet zo heel duur. Tien euro per persoon voor een hele dag. Groepstarief is zelfs 8.75, maar dan moeten we wel met 20 personen minimum zijn.

Maar het grote probleem is denk ik hoe we er moeten gaan geraken. Het wordt hoogst waarschijnlijk dan een stuk met de bus.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 maart 2011 - 20:00:
TFT LIVE. [/eerstewaarikaandacht.]

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 maart 2011 - 20:05:
AWESOME! O.O <3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 maart 2011 - 20:06:
God, nu is iedereen excited, maar ik weet écht niet hoe we daar gaan geraken. Is er iemand handig met het uitzoeken van de bus?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 maart 2011 - 20:07:
Staat het niet op de site? Daar staat vaak iets als bereikbaarheid of zo.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 maart 2011 - 20:07:
Nope..
Desnoods lopen we?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 maart 2011 - 20:09:
Waar kan je Splesj vinden?
Aan de A58 tussen Roosendaal en Breda, afslag 20 (St. Willebrord) richting Hoeven. Volg de borden naar Bosbad Hoeven.

Splesj, locatie Molecaten Park Bosbad Hoeven,
Oude Antwerpsepostbaan 81b, 4741 SG Hoeven
Telefoon: 0165 50 25 70 - Fax: 0165 50 42 54
Website: www.splesj.nl
E-mail: info@splesj.nl


Het is btw open van tien tot zeven.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 maart 2011 - 21:08:
Ik geloof dat Splesj! een beetje een no-go wordt. Er rijdt enkel een buurtbus in de omgeving, en volgens Daan kunnen daar maximum acht mensen op, of zoiets. Dus dat gaat 'm niet worden.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 maart 2011 - 21:10:
En hoever lopen?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12